Din kompis fick nog sin bott inna de höjde priset, Lr så va det poliserna som hittade på en annan anledning på dennes bot, en polare sladda framför en polisbil och fick bötter för onödigt buller fram kalande:P
bästa lösningen på problemet med ljus och sånt är väll att någon kollar upp vad lagen säger om godkända kombinationer och vilka bötessummor som ska gälla. resulatet av det hela kunde ju läggas som klistrad tråd så kan folk gå in och titta alt skriva ut och ta med sig ifall att man skulle kunna bli stoppad
bästa lösningen på problemet med ljus och sånt är väll att någon kollar upp vad lagen säger om godkända kombinationer och vilka bötessummor som ska gälla. resulatet av det hela kunde ju läggas som klistrad tråd så kan folk gå in och titta alt skriva ut och ta med sig ifall att man skulle kunna bli stoppad
Snuten stannade mej häromdan i dagsljus å hävdade att jag hade felaktigt belysning. (park/dimljus) är ju lagligt. Men han hävdade ju att de inte va de. så nästa gång så har jag min utskrift i handskfacket å visa