2776
Sök

Förstår sig nån på Kvinnor?

1 661 Inlägg
17 oktober 2007
-Jonten- skrev:
Säger bara kvinnor är från venus och män ifrån mars.

Vilken planet kommer bögar ifrån da?  UrAnus? big_smile

Hoppas folk förstår att jag skojjar och inte vill smutskasta homo/gay.

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
17 oktober 2007
Hardjim skrev:
-Jonten- skrev:
Säger bara kvinnor är från venus och män ifrån mars.

Vilken planet kommer bögar ifrån da?  UrAnus? big_smile

Hoppas folk förstår att jag skojjar och inte vill smutskasta homo/gay.

hahahahahahah xD där fick jag mig dagens första skratt!!!

Två ord räcker, SAAB knäcker

blacken
17 oktober 2007
Al Bundy verkar ha rätt bra koll på hur kvinnor fungerar. big_smile

609 Inlägg
17 oktober 2007
Att kvinnor inte går att förstå sig på vet alla, så skit i det. Fortsätt med tjafset, way mycket roligare o läsa om än teorier om varför kvinnor är som dem är hehe..

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
17 oktober 2007
Lever enligt devisen att jag varken förstår kvinnor eller män.. det är problemet med individen jag vill åt, inte massan eller ett visst kön om man vill tolka det så.
Dock går det inte att förglömma att vi fostras in i roller och att vi lever/belönas att leva (eller straffas om vi inte gör det) enligt dessa, men det är en helt annan historia.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

874 Inlägg
17 oktober 2007
Anna_ skrev:
nicke_b2 skrev:
Jag fattar iaf inget,
Tex.
Ett antal gånger så har tjejer sagt till mig att man skulle vara den perfekta pojkvännen, men ändå inte velat bli ihop med en!Och till er tjejer som läser detta vi killar gillar inte att höra " den tjejen som får dig kan skatta sig lycklig" har hört det ett antal ggr från tjejer jag varit intresserade av!

Varför?, Varför? och åter Varför?
Och ja mitt hjärta är brustet!!
Anledningen till inlägget

Mvh Niclas

Hehe, kul tråd att läsa igenom! Så svåra är vi tjejer faktiskt inte, men det finns ju förstås undantag. wink

Niclas, tror faktiskt att tjejerna verkligen menar det dom säger till dig. Att du skulle vara den perfekta pojkvännen! Bara inte till just dom.... sorry! Detta är sånt som vi tjejer säger till killar som vi önskar att vi kunde bli kära i, men som vi tyvärr inte känner mer än djup vänskap inför. Kanske inte exakt det du vill höra, men vi säger sånt för att vi visa dig att vi bryr oss/bara inte på det sätt du önskar. sad
Håller tummarna för att du hittar en fin tjej som vet att uppskatta dig! smile

Inse istället att det är rent elakt, ja nästan egoistiskt att säga så !

Jag har också varit med om detta vid ett flertal tillfällen. Man duger som kompis och att prata med och man är "hur go som helst" och ser "bra ut" m.m. Rent jä*la skitsnack säger jag och efter ett tag blir man trött på skiten och känner sig nästan utnyttjad istället. Man duger till "allt" och är jätte "go" men nej.. pojkväns material det är man bara inte.

O R K A säger jag, sån tur är umgås jag inte med några sådana frumtimmer just nu iaf.
Å tänker bannemej inte börja göra det igen heller. Man mår bara dåligt.
Missförstå mig inte jag har gärna kvinnliga vänner. Men skippa gärna allt skitsnack som kanske bara sårar. . .

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Dr Snuggles
956 Inlägg
17 oktober 2007
blacken skrev:
Al Bundy verkar ha rätt bra koll på hur kvinnor fungerar. big_smile

Hahaha jaa, han vet precis hur kvinnor fungerar big_smile

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
17 oktober 2007
Okej..

Sökes bilintresserad trogen tjej mellan 15-20 år..Tack och hej!  *hehe*

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

266 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
brillmongo skrev:
Anna_ skrev:
nicke_b2 skrev:
Jag fattar iaf inget,
Tex.
Ett antal gånger så har tjejer sagt till mig att man skulle vara den perfekta pojkvännen, men ändå inte velat bli ihop med en!Och till er tjejer som läser detta vi killar gillar inte att höra " den tjejen som får dig kan skatta sig lycklig" har hört det ett antal ggr från tjejer jag varit intresserade av!

Varför?, Varför? och åter Varför?
Och ja mitt hjärta är brustet!!
Anledningen till inlägget

Mvh Niclas

Hehe, kul tråd att läsa igenom! Så svåra är vi tjejer faktiskt inte, men det finns ju förstås undantag. wink

Niclas, tror faktiskt att tjejerna verkligen menar det dom säger till dig. Att du skulle vara den perfekta pojkvännen! Bara inte till just dom.... sorry! Detta är sånt som vi tjejer säger till killar som vi önskar att vi kunde bli kära i, men som vi tyvärr inte känner mer än djup vänskap inför. Kanske inte exakt det du vill höra, men vi säger sånt för att vi visa dig att vi bryr oss/bara inte på det sätt du önskar. sad

Jag har också varit med om detta vid ett flertal tillfällen. Man duger som kompis och att prata med och man är "hur go som helst" och ser "bra ut" m.m. Rent jä*la skitsnack säger jag och efter ett tag blir man trött på skiten och känner sig nästan utnyttjad istället. Man duger till "allt" och är jätte "go" men nej.. pojkväns material det är man bara inte.

O R K A säger jag, sån tur är umgås jag inte med några sådana frumtimmer just nu iaf.
Missförstå mig inte jag har gärna kvinnliga vänner. Men skippa gärna allt skitsnack som kanske bara sårar. . .

Precis!!
Jag förstår mig på de flesta killar, för de är oftast raka och säger som de tycker!
Kvinnor velar och vet inte riktigt vad de vill! Ibland inte verka vilja prata med ens en, och ibland bara vilja vara med en! Kan vara Lingonveckan som interferar?wink(Skämt)

Vart tog FREE30 vägen? Saknar hans ispirerande inlägg om hur han har det!lol

over and out

863 Inlägg
17 oktober 2007
Prata tvärtom språket med tjejen de brukar funka smile
Har funkat för mig i snart tre år smile
Försök inte förstå, spela bara med tongue

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

Teddan
2 495 Inlägg
17 oktober 2007
Mister_Opel skrev:

ja det är det rätta...

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
17 oktober 2007
r-ted skrev:
Mister_Opel skrev:

ja det är det rätta...

åå!!! får panik på sånt...

Två ord räcker, SAAB knäcker

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
17 oktober 2007
Jag har en teori som funkar i mitt förhållande! wink

Kvinnor är som bilar!
Underhålls dom inte så går dom/förhållandet "sönder",
Låter den illa så stäng av den!
Kan du inte fixa den själv så låt proffsen göra det!

Eller beror allt detta på att "Kvinnor är från Venus och män från Mars" o talar inte samma språk?

P.s. Läste inte hela tråden, bara första o sista sida...

GirlsGoFast
172 Inlägg
18 oktober 2007
nicke_b2 skrev:
brillmongo skrev:
Anna_ skrev:

Precis!!
Jag förstår mig på de flesta killar, för de är oftast raka och säger som de tycker!
Kvinnor velar och vet inte riktigt vad de vill! Ibland inte verka vilja prata med ens en, och ibland bara vilja vara med en! Kan vara Lingonveckan som interferar?wink(Skämt)

over and out

Usch, vad bittra ni låter! Låter som ni bara träffat "fel" tjejer under en lång tid. Får lust att ge er bägge en lång kram! sad

Håller tummarna för er bägge att ni hittar goa tjejer! Det finns den sorten oxå vet ni! wink

Hehe, ett litet tips kan nog vara att titta in på GirlsGoFast träffar när vi kommit igång ordentligt i Sverige. Av någon anledning så är väldigt många av åtminstonde de norska medlemmarna singlar. Och biltjejerna som är vana vid garagen-jargongen är regel av den mer "raka" typen som säger rätt ut vad de tycker och tänker. Då slipper ni åtminstonde att få det inlindat. wink *ironisk*

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

The Sassy Bitch
198 Inlägg
18 oktober 2007
Ahhh ni killar är inte lättast i världen heller men omvänd psykologi funkar rätt fint på er:P Singel och det funkar på alla er killar till och med min far yikes

Sussolita-Sassy Bitch ;)

Teddan
2 495 Inlägg
18 oktober 2007
Saab_girl skrev:
r-ted skrev:
Mister_Opel skrev:

ja det är det rätta...

det var ironiskt...

tycker tjejer är ganska trevliga varelser som man förstår ganska bra.
men det finns ju vissa undantag:rolleyes:

vi killar är nog inte alltid så lätta att förstå heller...

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

266 Inlägg
18 oktober 2007
Trådstartare
Anna_ skrev:
nicke_b2 skrev:
brillmongo skrev:

Precis!!

over and out

Usch, vad bittra ni låter! Låter som ni bara träffat "fel" tjejer under en lång tid. Får lust att ge er bägge en lång kram! sad

Nicke_b2:Jepp då blir det fint! Finns i Traume, precis utanför visby!wink

Håller tummarna för er bägge att ni hittar goa tjejer! Det finns den sorten oxå vet ni! wink

Nicke_b2:Tror säkert vi hittar några snart, men nu känns det så jävla surt, kan bero på att jag är arbetslös och har inget att göra, och har man inget att göra blir jag deppig!
Men fan det kändes så jävla rätt med tjejen, har gått  nu i 4 års tid och tänkt, "jag ska aldrig ha barn eller gifta mig" för jag trodde jag aldrig skulle finna den rätte, så kom denna tjej in i mitt liv och jag blev helt förändrad! Så tro fan att man låter bitter!

Hehe, ett litet tips kan nog vara att titta in på GirlsGoFast träffar när vi kommit igång ordentligt i Sverige. Av någon anledning så är väldigt många av åtminstonde de norska medlemmarna singlar. Och biltjejerna som är vana vid garagen-jargongen är regel av den mer "raka" typen som säger rätt ut vad de tycker och tänker. Då slipper ni åtminstonde att få det inlindat. wink *ironisk*

Men tack för inlägget!
Ska ut på lördag och dränka mina sorger!
Faaaaan kom just på att jag inte dricker.......... aldrig får man en break!
Senast redigerat av nicke_b2 (18 oktober 2007)

863 Inlägg
18 oktober 2007
r-ted skrev:
Saab_girl skrev:
r-ted skrev:
ja det är det rätta...

det var ironiskt...

tycker tjejer är ganska trevliga varelser som man förstår ganska bra.
men det finns ju vissa undantag:rolleyes:

vi killar är nog inte alltid så lätta att förstå heller...

Haha näe vi är nog inte de tongue Jag är nog jättesvår att leva med tongue de tycker iaf jag wink haha
Men vi pratar inte samma språk! Jag och tjejen misstolkar varann hela tiden tongue
Antingen blir vi ovänner eller så skrattar vi så vi gråter men så är de ju här i livet tongue haha
Förstår inte tjejer å kommer inte göra de så länge jag inte måste tongue
Har ju mina bilar som jag förstår rätt bra om inte annat big_smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

GirlsGoFast
172 Inlägg
18 oktober 2007
nicke_b2 skrev:
Ska ut på lördag och dränka mina sorger!
Faaaaan kom just på att jag inte dricker.......... aldrig får man en break!

Gör ett undantag? tongue

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

881 Inlägg
18 oktober 2007
Det finns bra tjejer o det finns dåliga tjejer, finns dem man förstår och dem man inte förstår. Hittintills har jag inte mött nån som jag förstår, men jag har hört att dem finns big_smile
Senast redigerat av PlumCrazy (18 oktober 2007)

Sök