2993
Sök

"visa pattarna"

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
14 oktober 2007
Decibel skrev:
Skulle aldrig falla mig in att ens slösa tid på att lägga en röst på en förvirrad tonåring som har uppmärksamhetssvårigheter och kräver konstant bekräftelse.

Finns mer intressant att göra, lära sig hur en glasspinne är uppbyggd t.ex.

Var du tvungen att skriva det! Nu kommer jag tömma hela grabbens glassförråd! Sen har vi ju de som har en snygg bil men ser för jävliga ut! Men det visar sig att det inte var deras bil men har hur bra tittarsiffror som helst! Såg en som visade det mesta och hade hur många sidor som helst med kommentarer! Och hon såg för jävlig ut, vet inte riktigt vad de tänkte med! Varken huvet eller picken! Försöker gå på bilens utseende men kan ärligt talat ge en extra poäng när det är vackert från båda håll! Är mycket kräsen av mig så det är inte ofta!

-Mike-

FreddeK
14 oktober 2007
jag själv ignorerar alla tjejer som lägger ut porriga bilder på sig själva...bara bekräfrelse dom söker och ja det måste vara den bästa sida för dom små plåtludren då 97 procent är kåta killar.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
14 oktober 2007
FAN oockså. Såg *visa pattarna " Tänkte åhh va e detta för bra tråd tongue Men nej bara klago mål wink
Whats wrong guy´s? ? Tjejer & Bilar! Finns ju ingen sexigare blandning

C H E V R O L E T <3

Hmm.
14 oktober 2007
handen på hjärtat.

Nej, röstar inte högre för det. Det är lite störande =/. Då jag ser det som röstfiske. Jag nappar iallfall inte.

6 Inlägg
14 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
FAN oockså. Såg *visa pattarna " Tänkte åhh va e detta för bra tråd tongue Men nej bara klago mål wink

Sant! Helt sant!

Markolainen
14 oktober 2007
Själv röstar jag inte högre men många gör det.
Man ser ju flera "fula" 240's m.m. med 4+ i betyg.

526 Inlägg
14 oktober 2007
jag sätter betyg på bilen ja ia alla fall smile

3 059 Inlägg
14 oktober 2007
Ännu glöttigare e alla fjortispågar som ser en bild på en bil med en brud framför som står med ryggen åt så att man inte ser ansikte eller nått sånt.. osse skriver dom "-Söt tjej" eller liknande.. patetiskt.
Senast redigerat av Smajly (14 oktober 2007)

Fotograf
1 319 Inlägg
14 oktober 2007
Smajly skrev:
Ännu glöttigare e alla fjortispågar som ser en bild på en bil med en brud framför som står med ryggen åt så att man inte ser ansikte eller nått sånt.. osse skriver dom "-Söt tjej" eller liknande.. patetiskt.

haha så sant så.. kan ju se ut som hon fått en laddning hagle i ansiktet eller nå och inte är nå fina alls..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

274 Inlägg
14 oktober 2007
THR1LL skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Sant! Helt sant!

ja sant... förstår om ni killar tycker de.
men den här sidan, eller röstningen är väl till för att ge ett omdömme på BILARNA och inte på Brudarna som klänger på dom?!
De blir ju lite fel om vissa ska få tok mkt bara för att dom står halvnakna framför bilen när det finns andra som brinner för det och verkligen spenderar både tid och pengar för att få en riktigt snygg bil men måste ha nakna tjejer på/brevid den för att folk ska rösta...

Klandrar absolut inte ni killar som vill sitta och titta på detta men varför måste man rösta 5:a bara för det?!

Alla killar som typ skriver "åh så snygg! Klar 5:a" bara för att bruden är halv naken på bilden. Vad vinner man på de lixom?!

Men iof de är ett fritt land... folk röstar som dom vill.

396 Inlägg
14 oktober 2007
äh, du är ju både snygg och med en schysst bil. kan det bli annat än femma.

wink

mja, du lär ha rätt. garagets grundfunktion visar dock bilarna, det är ju de man går efter.

2 014 Inlägg
14 oktober 2007
Kan erkänna att man kanske oftare kollar in bilar som tjejer äger (omedveten nyfikenhet eftersom tjejer i allmänhet kanske inte är så bilintresserade?), och jag erkänner också att jag är en av dem som tycker att bilar och tjejer hör lite grand ihop. Mitt intresse för både tjejer och bilar är tillika aldrig sviktande.

Men nej, betygssättningen styrs av bilen. Skulle jag bli mer intresserad av tjejen än av bilen skickar jag ett PM med lagom drygt innehåll, för att än en gång få det bekräftat att en bilsajt inte är rätt ställe att ragga på.

När jag gjort mig vederbörligen redo för Beach 2008 ska jag låta plåta mig själv med bilen, möjligtvis någon bild där jag befinner mig i utstyrsel av lättare art. Sedan kanske en tråd om detta läggs upp, så ska vi se om det funkar lika bra för killar som för tjejer. big_smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

2 014 Inlägg
14 oktober 2007
RouziMotorsport skrev:
Texi skrev:
Har sett vissa tjejer här inne som lägger ut "lite utmanande" bilder på sig själv.. en fråga till er killar. Röstar ni högt om tjejen är snygg och bilen ful?

Klart man sätter betyg om bruden är snygg och den som inte gör det ljuger.

Sätter betyg: Ja.
Sätter högre betyg: Nej.

Men det är ju jag, och du har ju med din rad ovan utnämnt mig till kategorisk lögnare. big_smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

2 600 Inlägg
14 oktober 2007
man kolla men skulle jag rösta för att jag tycker att hon är snygg nej. detta är en bil sida då röstar man för att man tycker att bilen är snygg. jag rösta för bilen inte för tjejen.

gör som jag kör gubba racer=)

346 Inlägg
14 oktober 2007
Antalet besökare på bilen ökar ju iaf otroligt mycket med en tjej och även röstmedeltalet. Pinsamt.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
14 oktober 2007
Detta är ju som sagt en bilsida för bilintresserade och inget annat. Det finns ju en hel uppsjö av porrsidor och liknande för dom som e sugna och ruska tupp.

Brudarna som "viker ut" sig här vill väl ha höga betyg och bekräftelse av den skara pojkar på denna sida som knappt sett fi##a på vykort och blir alldeles till sig när dom ser en lättklädd människa med tre hål.

Den enda som får en femma för en lättklädd kropp är flickvännen som ligger i sängen just nu big_smile Övriga, nej, endast bilen!
Senast redigerat av Tega (14 oktober 2007)

1 878 Inlägg
14 oktober 2007
gamlingen skrev:
Decibel skrev:
Skulle aldrig falla mig in att ens slösa tid på att lägga en röst på en förvirrad tonåring som har uppmärksamhetssvårigheter och kräver konstant bekräftelse.

Finns mer intressant att göra, lära sig hur en glasspinne är uppbyggd t.ex.

10 points

lol

160 Inlägg
15 oktober 2007
Känns bara patetiskt med narcissistiska och röstkåta brudar som desperate fiskar uppmärksamhet av unga och dräglande killar. Vill jag se på brudar så surfar jag in på andra sidor. Tjejer som fläker ut sig på en ful bil försöker bara att få extra poäng samt fiska till sig en kille med snygg bil á la plåtluder.

7 Inlägg
15 oktober 2007
hahaha:]

Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas.

2 911 Inlägg
15 oktober 2007
Har nu tillbringat en stund med att försöka komma på hur fasiken en glasspinne fungerar, nu efter en timme ger jag upp.

"Magnum After Dinner" har fanimej ingen pinne sad

Sök