Kan erkänna att man kanske oftare kollar in bilar som tjejer äger (omedveten nyfikenhet eftersom tjejer i allmänhet kanske inte är så bilintresserade?), och jag erkänner också att jag är en av dem som tycker att bilar och tjejer hör lite grand ihop. Mitt intresse för både tjejer och bilar är tillika aldrig sviktande.
Men nej, betygssättningen styrs av bilen. Skulle jag bli mer intresserad av tjejen än av bilen skickar jag ett PM med lagom drygt innehåll, för att än en gång få det bekräftat att en bilsajt inte är rätt ställe att ragga på.
När jag gjort mig vederbörligen redo för Beach 2008 ska jag låta plåta mig själv med bilen, möjligtvis någon bild där jag befinner mig i utstyrsel av lättare art. Sedan kanske en tråd om detta läggs upp, så ska vi se om det funkar lika bra för killar som för tjejer.
00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex