2643
Sök

"visa pattarna"

Fundersam
126 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Har sett vissa tjejer här inne som lägger ut "lite utmanande" bilder på sig själv.. en fråga till er killar. Röstar ni högt om tjejen är snygg och bilen ful?

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

Dr Snuggles
956 Inlägg
14 oktober 2007
Klart att dom gör ! Det måste väl alla ha märkt, även du , haha.
Jag undviker det däremot, ser ingen mening i att göra det, är ju bilar man är här för att kolla på, inte tjejer .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Fotograf
1 319 Inlägg
14 oktober 2007
när jag sätter betyg är det på bilen. men man tittar ju oftast mer på bilder med flickor på:) sen är det ju dom som tänkter med *u* en och röstar på hur mkt tjejen visar:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

594 Inlägg
14 oktober 2007
Bilen e det jag röstar på.Jag bryr mig inte hur ägaren ser ut.

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

House/Trance diggare
287 Inlägg
14 oktober 2007
Finns väldigt många exempel här, var nån som hade en halvrisig Opel. En bild var det, säkert 20 sidor kommentarer på den bilden på en rätt så sunkig bil, och med ett väldigt högt snitt.

Skulle en kille kunna få det? No way...

Finns ju naiva brudar som inte tror på att det ligger till så, nämner inga namn nu, men så är det. big_smile

5 198 Inlägg
14 oktober 2007
Chrillee skrev:
Finns väldigt många exempel här, var nån som hade en halvrisig Opel. En bild var det, säkert 20 sidor kommentarer på den bilden på en rätt så sunkig bil, och med ett väldigt högt snitt.

Finns ju naiva brudar som inte tror på att det ligger till så, nämner inga namn nu, men så är det. big_smile

Lägg fram pitten på huven så får du se...

Fundersam
126 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Chrillee skrev:

nej.. o det är väl orättvist?

Dr Snuggles
956 Inlägg
14 oktober 2007
Texi skrev:
joo jag har börjat misstänka de... får väl hyra in någon snygg donna som fläcker sig på eller nej hon får inte pilla på min bil.. hon kan dansa bredvid smile

Hahaha, och det skrev du veerkligen inte för att folk ska säga "Neej, du e snygg själv, du behöver inte hyra in någon annan!" Haha.
Va bara tvungen ..

8 881 Inlägg
14 oktober 2007
Texi skrev:
Har sett vissa tjejer här inne som lägger ut "lite utmanande" bilder på sig själv.. en fråga till er killar. Röstar ni högt om tjejen är snygg och bilen ful?

Röstar överhuvudtaget inte på bilar där det förekommer "Tjejer" har liksom vuxit i från det.

Fotograf på tierpidag.se

Fundersam
126 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Racso skrev:
Texi skrev:
joo jag har börjat misstänka de... får väl hyra in någon snygg donna som fläcker sig på eller nej hon får inte pilla på min bil.. hon kan dansa bredvid smile

Hahaha, och det skrev du veerkligen inte för att folk ska säga "Neej, du e snygg själv, du behöver inte hyra in någon annan!" Haha.
Va bara tvungen ..

jomen visst vill ni se en valross dansa runt.. läckert!! för det första hade jag aldrig ställt mig i bikini o flamsat runt en bil. inte ens om jag hade haft kropp till det!! du får gärna göra det åt mig men då komme rnog inga folk o tittar.
Senast redigerat av Texi (14 oktober 2007)

Dr Snuggles
956 Inlägg
14 oktober 2007
Texi skrev:
Racso skrev:
Texi skrev:

Va bara tvungen ..

jaså är du någon tankeläsare eller? för det första hade jag aldrig ställt mig i bikini o flamsat runt en bil. inte ens om jag hade haft kropp till det!! du får gärna göra det åt mig men då komme rnog inga folk o tittar.

Haha ta det luugnt! Det va ett skämt .

Sleeper
3 084 Inlägg
14 oktober 2007
Racso skrev:
Texi skrev:

Va bara tvungen ..

hehe satt och tänkte på exakt samma sak tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

2 911 Inlägg
14 oktober 2007
Skulle aldrig falla mig in att ens slösa tid på att lägga en röst på en förvirrad tonåring som har uppmärksamhetssvårigheter och kräver konstant bekräftelse.

Finns mer intressant att göra, lära sig hur en glasspinne är uppbyggd t.ex.

Fundersam
126 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
hehe smile

BTC RACING
114 Inlägg
14 oktober 2007
Tror personligen att bilder med tjejer eller en kvinlig ägare till bilen får högre poäng.... men då är det ju inte bilen som får poängen utan bruden med dom stoora sillisarna ju.....

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU

5 198 Inlägg
14 oktober 2007
Decibel skrev:
Skulle aldrig falla mig in att ens slösa tid på att lägga en röst på en förvirrad tonåring som har uppmärksamhetssvårigheter och kräver konstant bekräftelse.

10 points

6 Inlägg
14 oktober 2007
Verkar som jag är den enda som vågar erkänna att jag kan snäppa upp röstpoängen lite om det är någon fin tjej med på bilen smile Why not? Jag gillar bilar och tjejer tongue

819 Inlägg
14 oktober 2007
Decibel skrev:

Kunde absolut inte sagt det bättre själv, tio poängare!

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

Fundersam
126 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
THR1LL skrev:
Verkar som jag är den enda som vågar erkänna att jag kan snäppa upp röstpoängen lite om det är någon fin tjej med på bilen smile Why not? Jag gillar bilar och tjejer tongue

ok.... =/

5 198 Inlägg
14 oktober 2007
Texi skrev:
THR1LL skrev:

ok.... =/

ja vem gillar inte tjejer... men de ska inte ligga på bilarna å gnussa bröna å kråma sej...

Sök