3884
Sök

"visa pattarna"

12 086 Inlägg
15 oktober 2007
Jag röstar aldrig högt för att bruden är snygg, därimot skriver jag gärna en glad kommentar till tjejen i fråga.

12 086 Inlägg
15 oktober 2007
RouziMotorsport skrev:
Texi skrev:
Har sett vissa tjejer här inne som lägger ut "lite utmanande" bilder på sig själv.. en fråga till er killar. Röstar ni högt om tjejen är snygg och bilen ful?

Klart man sätter betyg om bruden är snygg och den som inte gör det ljuger.

Ja, lr så snackar du skit?

100 Inlägg
15 oktober 2007
Decibel skrev:
Skulle aldrig falla mig in att ens slösa tid på att lägga en röst på en förvirrad tonåring som har uppmärksamhetssvårigheter och kräver konstant bekräftelse.

Finns mer intressant att göra, lära sig hur en glasspinne är uppbyggd t.ex.

KLOCKRENT !   lol
Senast redigerat av Megavirus (15 oktober 2007)

Jag har nog råkat ut för alla fel på mina bilar. nackdel: Många gånger dyrt, Fördel: Man lär sig till nästa gång

SRD
15 oktober 2007
Kan väl säga som så att visst tittar men till om man ser något man gillar. men jag lägger inte en högre poäng för det. Visst är snygga tjejer alltid trevligt att titta på men kan också ge ett oseriöst intryck. finns ju vissa företag som fått för sig att det är omöjligt att sälja något utan pinupp brudar runt hela montern på mässor mm.

Svindåre
1 433 Inlägg
15 oktober 2007
Decibel skrev:
Har nu tillbringat en stund med att försöka komma på hur fasiken en glasspinne fungerar, nu efter en timme ger jag upp.

"Magnum After Dinner" har fanimej ingen pinne sad

hm... synd att du tillbringade så lång tid... prova att undersöka en glassbåt istället  smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Forummoderator
10 576 Inlägg
15 oktober 2007
Texi skrev:
Har sett vissa tjejer här inne som lägger ut "lite utmanande" bilder på sig själv.. en fråga till er killar. Röstar ni högt om tjejen är snygg och bilen ful?

Sätter du lågt betyg på min bil bara för att jag är ful?

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

3 968 Inlägg
15 oktober 2007
Det är verkligen fel att tjejer posar framför en bil o därav blir det helt fel
med rösterna... nej det är bilen man ska rösta på säger jag!

Garaget är en bilsajt inte en sajt för att rösta på något annat!
Senast redigerat av Andreas79 (15 oktober 2007)

583 Inlägg
15 oktober 2007
Jag röstar säkert som flera andra nu men de struntar jag i.
Jag tycker personligen inte att det är nått fel på att en tjej posar framför en bil men om man måste ha de så kan inte bilen vara värd att titta på. En bil som är värd at ttitta på behöver ingen reklam, den ska kunna stå i den mörkaste hörnan men synns endå.

aja... röstar för att det inte är fel iaf.

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

3 968 Inlägg
15 oktober 2007
Visst låt dem posera framför bilarna men som
sagt så länge man inte röstar på själva bilen för
den sakens skull, utan röstar på bilen endast.
Senast redigerat av Andreas79 (15 oktober 2007)

285 Inlägg
15 oktober 2007
snarare tvärtom..ser inte sambandet med en snygg bil & en tjej i bikini som smeker sig mot bilen & i 99.9% av fallet knappt ser skillnad på en volvo eller saab typ.

en satans jävla Volvo.

Fundersam
126 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
torpis skrev:
Texi skrev:

haha... nej.

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

375 Inlägg
15 oktober 2007
självklart kollar man in tjejen, kan man inte förneka tongue men jag röstar eller kommenterar alldrig (om inte bilen är värd det). Och ja, det är sant!

Långtradarchaffis
224 Inlägg
15 oktober 2007
No way. Bilen avgör betyget. Inte den halvnakna tjejen som står framför.

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Forummoderator
10 576 Inlägg
15 oktober 2007
Texi skrev:
torpis skrev:
Texi skrev:

haha... nej.

känner ungefär samma sak...     Pattvift biter inte på mig iaf, jag hjälper dem jag gillar och inte dem som råkar ha störst nipples.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Utanlem
895 Inlägg
15 oktober 2007
Jag röstar helt klart högre då (:

Fast jag försöker inte ragga... iaf wink

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
15 oktober 2007
Jag vet inte vad jag skulle rösta..
Så hojta till med diverse användare med halvnakna brudar på huven så ska jag göra en undersökning på vad jag röstar.

smile

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

5 710 Inlägg
15 oktober 2007
Hmmm....skall man låsa denna för den märkliga rubriken eller för att ämnet har diskuterats 17 gången innan.....nä, ni får fortsätta diskussionen i Offtopic istället.

Flyttar.

mvh Jonas/moderator

MVH Jonas
..............

43 Inlägg
15 oktober 2007
Ravestream skrev:
snarare tvärtom..ser inte sambandet med en snygg bil & en tjej i bikini som smeker sig mot bilen & i 99.9% av fallet knappt ser skillnad på en volvo eller saab typ.

Jag kan faktiskt hålla mer er, bilen ska inte få högre betyg om ägaren är tjej & snygg, eller om man står halvnaken framför! Även om jag är en sån tjej, men.. Jag har utbildning inom både lackering & personbilsmek, och jag ser vad det är för bilar jag klänger på ^^ smile
Men som sagt, det här är en bilsida, och man ska visa bilen, och vad som är gjort på den, och alla planer osv & då vill man ha seriösa röster på bilen, man vill varken ha högre eller lägre för att man är tjej! Inget annat, för det är bilarna som är prio 1 här!

//Angelica

Tjejer kan också! ;)

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 oktober 2007
http://www.garaget.org/show.php?car=22976
En av garagets fulaste bilar ligger på 4.7 poäng i genomsnitt. Behöver jag säga nåt mer?

(Inga illa menat till ägaren av bilen, men ingen kan väl ärligt talat säga att bilen är snygg?)

Whine whine!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 oktober 2007
visst tycker man om att se tjejer men röstar aldrig högre på BILEN för att det är en tjej med på bilderna

Sök