Har tyvär inte hunnit o uppdatera så mycket och har inte hänt så mycket häller som att något att visa utom den lilla överaskningen o vill inte spräcka den på en gång.. Men kommer lite bilder imorgon på polering av insuget..
Ser bra ut! Trevligt att inte bara se en massa gamla volvo. Vill du ha någon utstickande vinge så välj t.ex. en evo vinge. Har sätt en 9000 i bilsport viserligen med den nyare karossen som hade någon form av evo vinge och det såg riktigt snyggt ut och inget som man ser alltför ofta.
Ser bra ut! Trevligt att inte bara se en massa gamla volvo. Vill du ha någon utstickande vinge så välj t.ex. en evo vinge. Har sätt en 9000 i bilsport viserligen med den nyare karossen som hade någon form av evo vinge och det såg riktigt snyggt ut och inget som man ser alltför ofta.
Har funderat på det men kommer bli en annan inte så ovanlig men tror de kommer att passa bra...
Har nu vart i garaget hela dagen.. O lite vart det gjort i alla fall..
Va lite sugen på att skruva lite efter som att jag har ett problem med motorn så kände jag att jag måste få skruva med någon gång.. så här e jag påväg att lossa motorn från stativet för att hänga på v-lådan... För att kunna se presic hur kammarna står.. Och dom stog bra!
Skall göras mer med det locket.. inte bara polera..
Ja då är änteligen hela garaget ränsat på gammla baggar, virke o en massa annat skit.. syns även Bjorken_88 Kjolpaket i bakgrunden som jag ska grunda till han...
kommer följa din tråd och hejjar på dig så du kan sikta på att delta i "Slaget om Gatebil"...där vill vi se att du är med, med denna bil!!!!Ser hur bra ut som helst=)
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
kommer följa din tråd och hejjar på dig så du kan sikta på att delta i "Slaget om Gatebil"...där vill vi se att du är med, med denna bil!!!!Ser hur bra ut som helst=)
Tackar.. kommer att försöka att hinna.. Kommer bara på nya idér hela tiden.. haha
Då blev det ju typ en sån vinge jag tyckte du skulle skaffa iaf:) Den kommer som sagt sticka ut mycket med en sån vinge eftersom de inte är så vanliga på saabar:)