4874
Sök

prylbögar se hit

182 Inlägg
16 oktober 2007
Sony Ericsson K850i. Precis kommit ut. Stöd för mp3, men jag vet inte hur mycket minne där är i den vid köp.

5Mpix kameran väger också upp en del smile

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
izeman skrev:
Brother_B skrev:
izeman skrev:
kan säga att min n91 är på lagning för 5-11   ggn nu , trött som faan på den inget fungerar  enda som funkar är sms ///

fel:

1 /volymen hänger sig på max hux flux på mp3 spelaren
2 / musiken forts o spela när nån ringer så den får lyssna på min musik istället för o höra mig ordentligt
3 /blinkar hela telefonen när den står o laddar
4 / batteriet räcker 2-3 timmar efter full laddning pga att den blinkar hela tiden även när den inte laddar
5 /får jag ingång mp3 spelaren såg går den inte o stänga av o inte byta låt
6/ telefonen bryter samtal överallt
7/osv osv osv

så det blir nog ingen nokia  på ett tag ///

Det låter som om den behöver ny programvara.

Ska väl avslöja att jag jobbar som service-tekniker på Computercity, och ser en del tråkiga grejjer.

Min SonyEricsson W950, har det aldrig vart nåt strul med.

_B

den har bytt både chassi och programvara 3 ggr nu samt alla knappsatser funkar skit i alla fall jobbigaste är när man jobbar o får full volym på mp3 spelaren i öronen hux flux inte alls kul ///

Jag har ingenting å göra med  Nokia-avdelningen, men tack ändå smile

Har du något SO-nummer på din telefon? smile

Truckdriving Man

Smålänning
7 887 Inlägg
16 oktober 2007
Rangvald skrev:
Sony Ericsson K850i. Precis kommit ut. Stöd för mp3, men jag vet inte hur mycket minne där är i den vid köp.

Länk? big_smile Lär ju stödja minneskort. Skulle nog jag också köpt i så fall om jag fick 8000 och vart tvungen att lägga det på en telefon... smile

Annars så skulle jag köpa en ny kamera smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

1 661 Inlägg
16 oktober 2007
Klart den stöder minneskort, det står på info om den. har ett i min K800i. Ska köpa 850i så fort jag hittar den.

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
Redan testat en på jobbet wink

Truckdriving Man

Servicetekninker
70 Inlägg
16 oktober 2007
Izeman jag tycker du ska reklamera din telefon.

Hardjim med risk för att göra reklam, så kan jag säga att vi på CC och Siba har den inne nu för 4790 utan abb. Ang. minne vid köp har jag ingen aning, men gissar på 512Mb.

_b

79 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
decib3L skrev:
izeman skrev:
Brother_B skrev:

Det låter som om den behöver ny programvara.

Ska väl avslöja att jag jobbar som service-tekniker på Computercity, och ser en del tråkiga grejjer.

Min SonyEricsson W950, har det aldrig vart nåt strul med.

_B

den har bytt både chassi och programvara 3 ggr nu samt alla knappsatser funkar skit i alla fall jobbigaste är när man jobbar o får full volym på mp3 spelaren i öronen hux flux inte alls kul ///

so nr vet jag inte vad det är men kund nummer 167516 på anovo nordic ab wink

speedfreak///

2 751 Inlägg
16 oktober 2007
Behöver du en massa epost funktioner och kalkyler o massa krims krams ta SonyEricsson P1i annars ta iPhone för det är den ultimata media telefonen

Who Djaa bless no man curse

79 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
Brother_B skrev:
Izeman jag tycker du ska reklamera din telefon.

Hardjim med risk för att göra reklam, så kan jag säga att vi på CC och Siba har den inne nu för 4790 utan abb. Ang. minne vid köp har jag ingen aning, men gissar på 512Mb.

tror den är skickad till nokia nu , vet faktiskt inte men försäljaren skulle försöka o fixa så jag slipper den i alla fall typ reklamera den som skrot  , hoppas innerligt att jag får bli kvitt den o lägga mina cash på annat som fungerar ///

speedfreak///

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
izeman skrev:
decib3L skrev:
izeman skrev:

so nr vet jag inte vad det är men kund nummer 167516 på anovo nordic ab wink

SO = Serviceorder tongue

Har du fått några papper från anovo? Står det då nånstans typ "2954661"?  (OBS! Exempel-siffror ) smile

Tänkte kolla upp den lite smile
Senast redigerat av decib3L (16 oktober 2007)

Truckdriving Man

79 Inlägg
Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
hm.. Den har varit här två gånger. Ena gången bytes chassit (Första gången alltså). Och den andra gången blev den uppdaterad. Så det är nog inte vårat fel wink

Truckdriving Man

79 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
har en hel lista på vad som ska ha gjorts på den sen om det är gjort hos er eller någon annan vet jag inte men som sagt skiten blir bara sämre o sämre , tack för hjälpen i vart fall

speedfreak///

182 Inlägg
16 oktober 2007
twin_cam skrev:
Rangvald skrev:

Länk? big_smile Lär ju stödja minneskort. Skulle nog jag också köpt i så fall om jag fick 8000 och vart tvungen att lägga det på en telefon... smile

Kostar iofs runt 5000 och inte 8000 ^^
Sen är jag 100% på att den stödjer minneskort.. Tror det är dom pyttesmå som bara sony aricsson använder dock :S

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
Rangvald skrev:
twin_cam skrev:
Rangvald skrev:

Kostar iofs runt 5000 och inte 8000 ^^
Sen är jag 100% på att den stödjer minneskort.. Tror det är dom pyttesmå som bara sony aricsson använder dock :S

M2 heter dem smile

Truckdriving Man

79 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
decib3L skrev:
hm.. Den har varit här två gånger. Ena gången bytes chassit (Första gången alltså). Och den andra gången blev den uppdaterad. Så det är nog inte vårat fel wink

är den hos er igen min tele eller åkte den till någon annan ???

speedfreak///

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
izeman skrev:
decib3L skrev:

Den 5:e oktober blev den lagad hos oss senast. Så den borde finnas i din butik.

Truckdriving Man

79 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
decib3L skrev:
izeman skrev:
decib3L skrev:

den är inskickad igen efter det  den funkade i 3 timmar sad

speedfreak///

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
izeman skrev:
decib3L skrev:
izeman skrev:

den är inskickad igen efter det  den funkade i 3 timmar sad

Aha sad

Tråkigt sånt där, vi kan inte bara testa en telefon en hel dag för å vara säkra på att den funkar. Så ibland händer sånt här. Och nu blev säkert din butik jättearga och skickar den till Polen eller nåt (Där det kostar noll och ingenting att laga den). Men om jag säger som så att vi lagar iaf telefoner. Det gör dom inte där wink

Truckdriving Man

7 120 Inlägg
16 oktober 2007
Jag blir rädd när folk sägar att allas mobilar går sönder. Vågar man köpa N95? yikes

Sök