3708
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

SKÅNING
1 215 Inlägg
20 juni 2011
Timjoh skrev:
B20B230f skrev:
därför man åker volvo för då släpper det på 3an & 4an

Hade varit trevligt att veta vilken av dina bilar som du har här på garaget som släpper i 4an wink

Eftersom det är mer än bara bilmärke som spelar roll om det släpper på en hög växel eller inte så kan det ju vara så att jag haft tur att jag kört där det varit extra halt eller har hala däck, och när det är blött ute (vilket diskutionen handlar om) så släpper den vita 240in på 4an om han spinn redan från 3an, men är det torrt ute orkar den nog bara på 3an om man står still. Och för 740 in så är nog 3an max om det är blött vill säga

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

1 028 Inlägg
20 juni 2011
B20B230f skrev:
Timjoh skrev:
B20B230f skrev:

Hade varit trevligt att veta vilken av dina bilar som du har här på garaget som släpper i 4an wink

Eftersom det är mer än bara bilmärke som spelar roll om det släpper på en hög växel eller inte så kan det ju vara så att jag haft tur att jag kört där det varit extra halt eller har hala däck, och när det är blött ute (vilket diskutionen handlar om) så släpper den vita 240in på 4an om han spinn redan från 3an, men är det torrt ute orkar den nog bara på 3an om man står still. Och för 740 in så är nog 3an max om det är blött vill säga

Min svarte e tydligen me en slö skräp volvo då? men så brukar de inte vara i markaryd eller i halmstad tycker ja iaf men men

Har inget å skriva ännu

1 150 Inlägg
20 juni 2011
DÄR tog den diskussionen slut smile

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
20 juni 2011
volvo_grabb skrev:
S_Henjer skrev:

Jasså?

Nehe?

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 028 Inlägg
20 juni 2011
S_Henjer skrev:
volvo_grabb skrev:
S_Henjer skrev:

Jasså?

Nehe?

Joho

Har inget å skriva ännu

SKÅNING
1 215 Inlägg
20 juni 2011
Det är ju tur att så många vet mer om andras bilar än vad ägaren vet/provat själv!

Nejdå Volvo är verkligen inte oövervinnligt, men lite kul är det iaf att ni blir helt allvarliga direkt, för det var ju inte alls på skoj från början

1 150 Inlägg
20 juni 2011
volvo_grabb skrev:
S_Henjer skrev:
volvo_grabb skrev:

Jasså?

Nehe?

Joho

Bäst att lägga ner de är tjatet nu, moderatorerna har ju rensat här innan tongue

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
20 juni 2011
B20B230f skrev:
Det är ju tur att så många vet mer om andras bilar än vad ägaren vet/provat själv!

Nejdå Volvo är verkligen inte oövervinnligt, men lite kul är det iaf att ni blir helt allvarliga direkt, för det var ju inte alls på skoj från början

Då vill jag bara påvisa att det var absolut inte något annat menat än ett skämt det jag skrev. Inget allvarligt menat, ber om ursäkt!

a slice of lemon
and a shot tequila..

453 Inlägg
20 juni 2011
Varför förstår inte folk ironin i något längre`?

jag va inte seriös..

Jag va faktiskt inte seriös winkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwink

1 150 Inlägg
20 juni 2011
Var finns moderaterna, menar moderatorerna, när de behövs?

a slice of lemon
and a shot tequila..

453 Inlägg
20 juni 2011
Någon mer träff planerad snart henjer? Va väl du som fixade den på arenan ? smile

1 150 Inlägg
20 juni 2011
Sitter och funderar på det i detta nu faktiskt. De svåra är att inte krocka med några andra evenemang..

a slice of lemon
and a shot tequila..

SKÅNING
1 215 Inlägg
20 juni 2011
S_Henjer skrev:
B20B230f skrev:

Då vill jag bara påvisa att det var absolut inte något annat menat än ett skämt det jag skrev. Inget allvarligt menat, ber om ursäkt!

Det var ju bra att vi alla var lika skämtsama tongue

453 Inlägg
20 juni 2011
S_Henjer skrev:
Sitter och funderar på det i detta nu faktiskt. De svåra är att inte krocka med några andra evenemang..

Ja det är sant! Om du får för dig att fixa något och kanske behöver hjälp så har jag inte så mkt att ställa ut och aa 150hk räcker inte långt så hehe smile

Snacka med daphi, brukar alltid fixa bra grejer smile

1 150 Inlägg
20 juni 2011
Timjoh skrev:
S_Henjer skrev:

Ja det är sant! Om du får för dig att fixa något och kanske behöver hjälp så har jag inte så mkt att ställa ut och aa 150hk räcker inte långt så hehe smile

Snacka med daphi, brukar alltid fixa bra grejer smile

Jag har 130 hk tongue
Jo, de kommer skrivas i tråden om de behövs hjälp..

a slice of lemon
and a shot tequila..

2 656 Inlägg
20 juni 2011
Timjoh skrev:
B20B230f skrev:

köp semperit däck så släpper din på alla växlar med om du våldar lite såklart när de e blött

739 Inlägg
20 juni 2011
nästa markaryd race kommer de en överrasknings bil haha

738 Inlägg
20 juni 2011
vofloo skrev:

Hohoh? yikes

739 Inlägg
20 juni 2011
Stofer skrev:
vofloo skrev:

Hohoh? yikes

jo oja om det nu blir något mer markaryd villsäga men de tro jag smile ska bli roligt

Sök