tja. vart köpte du din alu kylare? jag håller på att totalrenovera min honda civic coupe och letar precis efter en sådan! riktigt läcker bil btw. jag har precis en likadan motor som din i min =P
Tack tack. Jag köpte kylare från USA. Kan fixa till dig om du vill. PM för pris osv
riktigt snygg del sol måste ja säga...finns inget snyggare än en cleant stylad bil och du har lyckats jävligt bra med det ..... får se om ja börjar på mitt projekt i sommar när man har fått jobb och en inkomst
Nu kanske folk börjar fatta hur det är att besikta en Honda år efter år Bra jobbat med dämparna - riktigt snyggt och praktiskt!
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
riktigt snygg del sol måste ja säga...finns inget snyggare än en cleant stylad bil och du har lyckats jävligt bra med det ..... får se om ja börjar på mitt projekt i sommar när man har fått jobb och en inkomst
Tack för din fina kommentera... Jag försörka gör mitt bästa iaf;)
fyfaan vad jag blir avundsjuk på dig då. det känns som att min bil aldrig kommer bli klar. =P
Ska vi byta bil? Håller på att xenon konvertera min bil idag men kommit lite problem. De vill inte lyser. Ska kolla igen alla koppling i morrn om de är rätt. Uppdat med alla bilder som jag tog idag senare
Bi-Xenon var inkoppla idag. Det problem som jag hade igår var batteri urladdad. Ladda upp den och kopplar in, fan var den lyser. Jag sitter på jobbet nu så Bilder kommer ikväll.
Har kollat igenom varje bild och inlägg nu, måste säga att jag är riktigt imponerad av dit engagemang och ditt tålamod.. jag satte dit plasmamätare i min bil i helgen, fick nästan panik. Bra och starkt jobbat, fruktansvärt snygg bil!! High five!!!
Har kollat igenom varje bild och inlägg nu, måste säga att jag är riktigt imponerad av dit engagemang och ditt tålamod.. jag satte dit plasmamätare i min bil i helgen, fick nästan panik. Bra och starkt jobbat, fruktansvärt snygg bil!! High five!!!
Tack... hade kollat på ditt plasmamätare. Riktig snygg blev den
Jag vill ha sånna plasma till min bil och så men då måster jag byta ut alla lampor i bilen för de ska passa hela insidan och nu pallar jag inte mer. Ska tona mina rutor först och ser vad hittar jag på sen efter det MVH//Trung
Nu kanske folk börjar fatta hur det är att besikta en Honda år efter år Bra jobbat med dämparna - riktigt snyggt och praktiskt!
Besgubbe tog ca 10min att bes min bil och han hade inte undra eller fråga nåt... han gillar mitt motorrumet hehe:)
Ska du inte fixa en sats till din civic med?
Får se hur jag klarar mig till sommarn nu då...har du ens kollat mitt motorrum? Det är riktigt fint - saknar bara det nya grenröret, avgasröret och lite puts - men det är underprioriterat just nu. Snyggt med lyktorna och riktigt fina bilder på slutet - blir jäkligt sugen på att få ut min ur garaget och köra!
- bra jobbat!
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!