4071
Sök

Creds till olika firmor.

286 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
Hej tänkte starta en tråd där ni skriver skrivor om olika firmor som ni tycker är ovanligt bra fick idén idag efter att Blekingebilradio
ringde mig vilket jag föredrar istället för mail och sa att dom nu hade fått hem kabelpaketet som jag beställt men sa sedan att dom hade svårigheter med att få fram min kondensator en 1,2F och undrade om jag ville ha en 12F för samma pris som 1,2F istället jag tänkte först skämtar han med mig eller men nej. Och var riktigt trevlig i telefonen.

Så skriv om någon firma ni tycker sticker ut från mängden.
Senast redigerat av 1Snake (5 november 2007)

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

6 851 Inlägg
5 november 2007
skriv gärna med . ibland, tack.

T5 beroende
345 Inlägg
5 november 2007
Tycker också att blekinge bilradio är trevliga killar...även n-core.se!!

Edit: Nardik.se har bra koll, snabba leveranser samt hyffsade priser!

Vill även varna lite att handla ifrån pixmania.se, köpte en kenwood W808 där och när jag fick hem den fungarade den inte som den skulle, så den skickades tillbaks...efter 2 mån fick jag hem min trasiga maskin igen, så det blev till att skicka tillbaks den igen och jag fick det idag 4 månader senare!
Senast redigerat av ZZZADA (5 november 2007)

terazzi
5 november 2007
Dreamcar utanför Helsingborg,trevliga och bra service smile
www.dreamcar.nu
Senast redigerat av terazzi (5 november 2007)

Evolution
1 627 Inlägg
5 november 2007
Gete motordelar  för att jag fick ett ruskigt bra pris på sotningssats topplocksbultar och styrningar.

Fäll ner pungen och landa

T5 beroende
345 Inlägg
5 november 2007
Karlzzon The One skrev:
Gete motordelar  för att jag fick ett ruskigt bra pris på sotningssats topplocksbultar och styrningar.

Tror trådskaparen vill att det skrivs ner endast bilstereofirmor här eftersom att detta är ett bilstereo forum!

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
5 november 2007
Nardik.se

Fick ångest över att min hu var för dålig så jag beställde en lite snabbt. Kom nästan lika snabbt som jag beställde den...

Evolution
1 627 Inlägg
5 november 2007
ZZZADA skrev:
Karlzzon The One skrev:

Tror trådskaparen vill att det skrivs ner endast bilstereofirmor här eftersom att detta är ett bilstereo forum!

så långt läste inte jag läste bara rubriken

Men då gör jag rätt  sound and style linköping riktigt trevlig kille som är mycket hjälpsam
Senast redigerat av Karlzzon The One (5 november 2007)

Fäll ner pungen och landa

286 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
ni får gärna skriva om andra firmor änn bilsteriofirmor för mig, men vet inte vad moderatorerna tycker om det nu när den ligger i Bilsterio och elektronik?

296 Inlägg
5 november 2007
jag kan varmt rekomendera Carbonize.  det jag har fått upleva är mycket bra. 
t.ex jag var utan internet i sommar och ute i skogen å jobba.  men behövde beställa saker.  vi hade god telefonkontatk vilket är mycket bra tycker jag,
nu har min Hu gått sönder så jag får se hur det löser sig. (blir intressant)

OT:  telefon kontakt är inte alltid bra kom ihåg dialekt kan variera wink   det blir mycket  VA????

1 752 Inlägg
5 november 2007
Karlzzon The One skrev:
ZZZADA skrev:
Karlzzon The One skrev:

så långt läste inte jag läste bara rubriken

Men då gör jag rätt  sound and style linköping riktigt trevlig kille som är mycket hjälpsam

Kan inte annat än o hålla med där! Tycker att alla som är inblandade med Sound n Style är skitbra att ha o göra med verkligen! smile Så dom rekommenderas mycket varmt av mej iaf!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
5 november 2007
Bra Ljud I Bil, Norrköping. Alltid bra service, trevlig personal och framförallt bra priser.

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

tokfrans
982 Inlägg
5 november 2007
carbonize.. vad annars 8-) hahah big_smile

252 Inlägg
5 november 2007
TT-Avant skrev:

jag fattar inte ??

286 Inlägg
6 november 2007
Trådstartare
alfonsomfan skrev:
TT-Avant skrev:

jag fattar inte ??

nej jag fattade inte det heller :S

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
6 november 2007
Jo blekinge bilradio är bra att ha och göra med.
Jimmie är trevlig fast att han är skåning wink

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

22 Inlägg
6 november 2007
www.Blekingebilradio.com , Jimmy Östrom är en bra kille med mycket bra support och är duktig och kunnig ipå det han sysslar med, jävligt trevlig att göra med. Bra priser och dialog.
Handlat för ca: 17.000:- där grovt räknat.

www.Nardik.se
Snabba leveranser, SMS kolli funktion och bra produkter, köpte ett DLS CAD15. Andra sekunden fanns den på posten....

www.n-core.se
JonasH och Erik, trevliga killar som brinner för bilstereo, dem vet vad dem sysslar med, dem var ÅF för PG men har nu riktat in sig på andra märken som håller i sig i tävlingsklass... Köpte ett Xenon 1200.1 steg därifrån.

Bertilssonautoeletronics
Bred sortiment, bra priser, går oftast att få rabatt från honom smile.
Köpte Alpine 9887r.

www.backesljudbyggeri.se
En riktig grym kille Mattias på bilstereo montering och försäljning han vet exakt hur man ska installera ett proffsgjort bilstereobygge stilrent och väldigt funktionellt, samt otroligt bra service riktat direkt mot kund.!! Lämnat in bilen där för flera ggr.

www.dbakuten.se
Även björn är kunnig vill man ha riktigt PUMP i basen, mycket kräm ur steget eller kanske en välljudande cdspelare så ska man kika där. Köpte en Nakamichi cdspelare, Focal Framsystem, Slutsteg och kondensator....

Sämst kundservice och minst erfarna måste jag bara säga BRL. Tyvärr...

Medlem 34530
908 Inlägg
6 november 2007
1Snake skrev:
alfonsomfan skrev:
TT-Avant skrev:

jag fattar inte ??

nej jag fattade inte det heller :S

Jag tror att personen ifråga vill att trådskaparen ska använda punkt efter avslutad mening i sitt inlägg. wink

Jag rekommenderar Bra Ljud I Bil i Norrköping.

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

452 Inlägg
6 november 2007
www.rekondcenter.se
Trevliga gubbar med flera års erfarenhet.
Har gjort flera jobb på mina bilar och varit nöjd varje gång!

www.nardik.se
Beställde baslåda av dom för 3 år sedan och fick ett mycket bra service!
Kan helt klart rekommendera dessa då de tog sig tid att svara på dumma frågor.

www.gemotorsport.se
Slut på lager och tillverkaren låg back på grejerna men endå så servade gemotorsport
mig väl med information + att de svarade på en väldans massa dumma frågor över mail.

www.stylit.se
De gjorde bygget i mitt bagage. Bra service och svarat mig på mail fortast möjligt ..
Mycket trevliga gubbar och har och är en mycket nöjd kund hos dom!

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
6 november 2007
www.blekingebilradio.se
Som ni andra säger Jimmy är grymt trevlig och
kan det han sysslar med.  Börjar väl närma mig 6 siffrigt
som jag handlat därifrån tongue

www.n-core.se
Riktigt bra grabbar, hjälper gärna till med support osv...
Har även handlat endel från dom och det har funkat helt
kanon.

www.carbonize.se
Riktigt sjysst kille som fick leverera middbasar till min bil
och gjorde detta kanon !!

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

Sök