Uppdatering! Den som väntar på något gott...?
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Det var länge sen jag uppdaterade nu tycker jag. Har egentligen inte gjort så mycket sen sist. Men lite bilder ska ni få se. Har plockat bort vingen nu och testat en annan. Få se va ni tycker sen, eller om man ska lägga igen hålen på bagageluckan och köra utan? Den blir ju lättare bilen då, men de kanske ser mysko ut?
Har inte gjort någonting med Generatorn och de andra. Men jag har beställt nya kol, och ventilkåpepackningar. Sen har jag lärt mig rita lite i Photoshop. Haha. Kan alltid va bra å kunna...
Just ja, klarade även teorin till B körkortet i Onsdags. Skönt att ha gjort bort det! Sen far vi iväg på halkkörning på måndag. Så ser de ut...
![smile](img/smilies/smile.png)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vingen då, tänkte skruva lös den för att se hur det såg ut under. Om det fanns rost och så, sen tänkte jag prova den blå vingen för att se om jag skulle ha den, eller den vita. Eller kanske köra utan vinge för att få en mer clean look och spara lite vikt?
![smile](img/smilies/smile.png)
Började skruva lös vingen...Tyvärr så hade 4 stycken skruvar rostat fast, så jag blev tvungen att borra ut dem. Sen börja ja fundera lite, när jag fått lös dem, så var det även 4 skruvar på insidan. Hur stjäl man den här vingen? Den hade typ 14 fästpunkter! Haha.
Städade bort alla verktyg.![http://www.garaget.org/gallery/archive/40450/200946_53n7xy.jpg]()
Gissade att det var bultar på insidan också. Så det svarta skyddet blev bortplockat...
Så var skyddet borta. I mitten på bilden ungefär, kan man se torkarmotorn. Det är inget som säger att man måste ha vindrutetorkare bak va? Hur som helst så kommer jag plocka bort torkarmotorn och alla slangar och dylikt till spolningen. Sparar vikt, och sånt. ![smile](img/smilies/smile.png)
Sen så var vingen lös! ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Den vägde förvånansvärt lite faktiskt. Trodde den skulle väga typ 5 kilo, men den var lätt. ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Man blev lite smårädd när man såg hur det såg ut under vingen. Det var bara smuts som tur var! ![smile](img/smilies/smile.png)
Rent och fint. ![wink](img/smilies/wink.png)
Skruvade bort metallbiten som var där tidigare också.
Rengjorde lite snabbt med t-röd. är kvar mycket smuts. Men lite snyggare iallafall. Det verkade som att det var lite ytrost kring skruvhålen där metallbiten suttit. Inget farligt. Ser lite småfrän ut utan vinge tycker jag. ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Prövade ställa dit BTCC vingen och se om de skulle kunna va nåt?![http://www.garaget.org/gallery/archive/40450/200963_6g7iuv.jpg]()
Tycker den är ganska snygg jag, träklossarna var bara där för att vingen inte skulle falla omkull...----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var allt jag hade nu, men nu har jag en fråga till dig...
Hur ska jag göra?1: Köra med Orginalvingen.
2: Köra utan vinge.
3: Eller köra med den blå, och modda den för att den ska passa.
Jag vet ungefär hur jag ska ha den. Men tänkte att de skulle vara kul att höra vad du tycker också.Kommentera gärna. Det uppskattas! Och kom gärna med förslag också!