mååånga papper kvar själv så körde jag ända till 1200 papper då jag inte hittade 2000 någonstans. dock funderar jag fortfarande på att lämmna bort allt
Ja, de är ju bara 10 olika papper kvar! Papprena jag listade upp ovan är dom jag har, och använder. Funkar perfekt. Hmm, lämna bort de till mig då? Haha. Men de blir nog dyrt för dig.
Ser nice ut Jonte, Men du har myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket slipande kvar Kommer bli super fint när det är klart!
God Natt //Wallis
Ett stort tack till dig Andreas! Som hjälper mig i nöd och lust. Haha. Eh, nåt sånt ja... Men seriöst, tack så mycket! Jo jag har mycket kvar, men de är "bara" att slipa!
Blir bra detta, lite kvar att slipa men det går snabbt bara man sätter igång Jag kan tippsa dig om en sak om du inte använder det redan.. Scotteduk.. det finns 320 och 1000 funkar riktigt bra, kan du använda imellan lätt att komma åt med i alla kanter och så Lycka till! mvh kimpa
Blir bra detta, lite kvar att slipa men det går snabbt bara man sätter igång Jag kan tippsa dig om en sak om du inte använder det redan.. Scotteduk.. det finns 320 och 1000 funkar riktigt bra, kan du använda imellan lätt att komma åt med i alla kanter och så Lycka till! mvh kimpa
Tack så mycket! Lite kvar? Skulle vilja säga att de är ganska mycke kvar jag... Scotteduk. äre typ såna där svampar eller va man ska säga? Tror jag har sett det. Men använder bara sandpapper...
Tack så mycket! Lite kvar? Skulle vilja säga att de är ganska mycke kvar jag... Scotteduk. äre typ såna där svampar eller va man ska säga? Tror jag har sett det. Men använder bara sandpapper...
Tack igen!
Hehe, men jag tycker det ser ut som lite kvar hehe Jo ungefär.. fuinkar bra som attan.. Okej, tips bara
Tack igen!
Hehe, men jag tycker det ser ut som lite kvar hehe Jo ungefär.. fuinkar bra som attan.. Okej, tips bara
Mvh kimpa
Haha, aa men då ser du feel. Jag har räknat lite, om jag ska högglanspolera alla grejer som jag visade på sista bilden så..
Blir väl en 50 timmar eller nåt innan dom är helt klara! Haha. OKej, tack för tipset, men ja tycker sandpapper funkar bra. Tack ändå.
Tänkte börja med att säga att jag fick ett brev hem i brevlådan, i det stog det att jag klarat traktorkortet. Hihi.
Sen har jag varit på ClasOhlson idag och köpt mig en "lödpenna" och lödtenn. Även nån sorts svamp sandpapper... Tyckte svampsandpappret funkade väldigt bra, skönt att hålla i och bra grepp.
Såhär såg det ut sist, när jag lämnade grejerna. Här är det alltså sandpapprat med P80.
Här var då brickan och muttern slipad med P120.
Lite mer slipat med P120...
Och här var jag helt klar med P120!
Bricka och mutter slipat med P150, slipsvamp.
Här var jag klar med P150. Tar cirka en timme per "Slippapper" och för de sakerna du ser på bilden. Segt.
Bricka och mutter slipat med P240.
Musse pig's huvud eller nåt.
Färdigslipat med P240.
Bricka och mutter slipat med P320. Haha.
Allt slipat med P320...
Och allt slipat med P600. Som du ser så blir det inte så stor skillnad på grejerna. Det börjar hända saker vid 800 VÅTSLIP ungefär. Det tänkte jag börja på imorgon...
Har mer eller mindre hållit på med slipning sen 17:00 ungefär. Så klaga inte nu! Fingrarna värker å alla fel. Även om det inte ser ut som de har hänt så mycke, så kommentera mer än gärna!