Kameran, väskan och minneskortet gick på 3200... (Tur att ja är så rik sen jag jobba i somras... )
Lite fakta:
Om någon funderar på att köpa en ny kamera eller så.. Det lilla jag har hunnit testa den så måste ja säga att jag är GRYMT nöjd me den!
Modellen jag köpte heter Sony DSC-W90. Den har:
8.1 Mega pixlar... Carl Zeiss optik. 2.5" skärm. Lång batteri tid! 3x Optisk zoom. Uttag för HDtv. Har testat på en vanlig tv, funkade. Har inte testa på en HDtv än, men de kommer...
Bla bla bla... Ni förstår. Är nöjd med den helt enkelt. Och ja. Om någon moderator skulle kolla in, så säger jag inte det här för att på nåt vis marknadsföra eller så. Ville bara förmedla lite.
Har inte slipat något ikväll tyvärr. Men nu kommer ni få se lite vettigare bilder framöver, eftersom dom gamla var så kass kvaliteé... (Som någon sa.)
Cool kamera Ja ha önskat mig en digitalkamera i julklapp, så man kan ta snygga bilder på bilen Hehe undra hur länge de komma ta innan du ska polera kameran också?
hahaha, ja.. ta isär och börjad blank polera blir ju kalas det här ey, btw.. jag har också Carl Zeiss optik.. i mobilen 5.0mpix
Nee, de tror ja inte. Jaa de blire. Härligt! Men de är nog inte riktigt samma kvaliteé på en mobilkamera som en vanlig, ska du se. Men mobilkamerorna har faktiskt börjat bli ganska bra dom också! Tack för kommentaren!
Cool kamera Ja ha önskat mig en digitalkamera i julklapp, så man kan ta snygga bilder på bilen Hehe undra hur länge de komma ta innan du ska polera kameran också?
Tack. Jaa, de är aldrig fel att ha! Haha de kommer aldrig att hända. De lovar jag!