3591
Sök

Galad8's Ford sierra Xr4i <PROJEKT> Uppdatering! 2010-05-09...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 mars 2008
Galad8 skrev:
_Glenne_ skrev:
Galad8 skrev:

Tack så mycket ska du ha! big_smile

TÄnkte att de skulle bli lite varmare ute så man fick göra klart ögonlocken, sen vill jag göra klart all polering, generatorn och andra ventilkåpan... Får lägga ner lite tid där, så de blir bortstökat. tongue

Sen äre nog avgassystem, xenonljusen å allt annat mysigt. smile

hehe okej, låter nice smile

jag ska ju upp till skeå nånting framöver här och ta en supar helg med b0nd3n är det tänkt, då kan ju du polera under min huv också medans jag dricker bira? wink hahahahahaha tongue

Jepp, de gör ju de. big_smile

Jasså, de lät som om man kunde få hänga med då på ett hörn? tongue
Hehe, de får vi se om. wink

hehe jaa du kan då säkert hänga med på ett hörn tongue... vet dock inte när det blir... det är bara en idé vi snackat om lite... men eftersom jag gillar "roadtrips" så lär det nog bli av och bli nån gång till våren smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 997 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Galad8 skrev:
_Glenne_ skrev:

hehe okej, låter nice smile

jag ska ju upp till skeå nånting framöver här och ta en supar helg med b0nd3n är det tänkt, då kan ju du polera under min huv också medans jag dricker bira? wink hahahahahaha tongue

hehe jaa du kan då säkert hänga med på ett hörn tongue... vet dock inte när det blir... det är bara en idé vi snackat om lite... men eftersom jag gillar "roadtrips" så lär det nog bli av och bli nån gång till våren smile

Låter skoj iallafall! Roadtrips är aldrig fel! big_smile
Okej, då får man hoppas att den blir verklighet då. wink

Nu kan du kolla in uppdateringen förresten. smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 mars 2008
Galad8 skrev:
_Glenne_ skrev:
Galad8 skrev:

hehe jaa roadtrips är skoj ochhärligt som fasen det, men isf blir det väll att man tar med sig nån fler med körkort så en annan kan slappna av med en kall bärsa på vägen upp till skeå tongue

jaa jag såg uppdateringen, det blir ju kanon bra det där, keep it up smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 997 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Galad8 skrev:
_Glenne_ skrev:

hehe jaa roadtrips är skoj ochhärligt som fasen det, men isf blir det väll att man tar med sig nån fler med körkort så en annan kan slappna av med en kall bärsa på vägen upp till skeå tongue

Precis. De löser sig nog ska du se... Hehe. big_smile

Tack, tack. Ska göra de! smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 mars 2008
Galad8 skrev:
_Glenne_ skrev:
Galad8 skrev:

Precis. De löser sig nog ska du se... Hehe. big_smile

Tack, tack. Ska göra de! smile

hehe japp smile

varsegod smile

319 Inlägg
30 mars 2008
Måste bara säga du är ju helt jävla sjuk i huvudet som du jobbar på!!!! Jävlar va fint de blir! Har läst igenom alla 75 sidor nu smile Och jag ångrar inte en sekund av de timmar som gick åt. Men kom igen du kunde väl laddat upp fler bilder än så på 75 sidor och typ bilder överallt wink Ha de bra nu och langa gärna upp en hel drös med nya bilder smile smile. Måste bara ställa frågan du vet reservdelsbilen du hade hade du inte kunnat plockat generatorn/skruvarna från den? //Dennis, Lycklig läsare smile

325 Inlägg
30 mars 2008
länge sen du updaterat galad, va händer?! big_smile

vectra--power
31 mars 2008
Jag börjar också fundera....

1 997 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
RPMDennis skrev:
Måste bara säga du är ju helt jävla sjuk i huvudet som du jobbar på!!!! Jävlar va fint de blir! Har läst igenom alla 75 sidor nu smile Och jag ångrar inte en sekund av de timmar som gick åt. Men kom igen du kunde väl laddat upp fler bilder än så på 75 sidor och typ bilder överallt wink Ha de bra nu och langa gärna upp en hel drös med nya bilder smile smile. Måste bara ställa frågan du vet reservdelsbilen du hade hade du inte kunnat plockat generatorn/skruvarna från den? //Dennis, Lycklig läsare smile

Tack ska du ha! Förstår inte hur du orkade läsa alla men, de måste ju ha varit spännande isåfall... Haha. big_smile
De kommer väl så småningom ramla in lite uppdateringar och bilder, bara att vänta...

Nej, eftersom jag använder isbilen(reservdelsbilen)...

Tack så mycket för kommentaren! smile

elmer skrev:
länge sen du updaterat galad, va händer?! big_smile

Big_JN skrev:
Japp vad händer? Tog putsarglädjen slut eller!? wink

vectra--power skrev:
Jag börjar också fundera....

Elmer, Big_JN och vectra--power...

Förlåt eller vad man ska säga, att jag inte uppdaterat på länge.
Men, det är så att skolan har gjort att jag har inte haft möjlighet att fixa med bilen på sistone, har som aldrig fått tid för den. Sen om jag har fått nån timme över så har jag inte varit sugen. Förstår inte varför, men tyvärr... hmm

Jag menar inte att jag lagt ner projektet, tvärtom. Man kan väl säga att ja tar en liten paus, men jag försöker komma tillbaks så snart som möjligt.

Har ju avslutat B-kortet, Klarat uppskrivningen för C-kortet, och är ute och övningskör Lastbil med lärarna... Är riktigt skoj faktiskt! smile Håller på med teoridelen för CE nu. Så när de är klart, och så....

...Just ja, håller även på fixa min moppe, som jag måste ha i sommar när jag ska sommarjobba (fyller år i augusti) så de är ju lite misslagomt.

Så när ja är klar me alla körkort, alla grundämnes läxor man ständigt får, och moppen. Då blire bilmekning kan ja lova!

Har jag riktigt tur så blir det eventuellt en uppdatering ikväll, men jag ska inte lova för mycket nu.

Så ser det ut. Hoppas ni förstår. Är en lite jobbig period nu kan man säga.
Har säkert tappat en massa läsare nu också när jag inte uppdaterar så ofta... Men man får väl hoppas att ni kommer tillbaks!

Hade bra så länge!

MVH/Jonte. smile

2 118 Inlägg
8 april 2008
håller med, kul att köra lastbil, spec me släp big_smile körde upp för CE igår ^^

D.i.l.l.i.g.a.f

325 Inlägg
8 april 2008
ja det vill lätt bli så att man inte får tiden å räcka till ibland.. smile i vintras var det lite stressigt då man körde med 2 jobb utöver skolan, å sen skulle man hinna umgås med bruden också.. å vara i garaget.. men man överlevde big_smile nu e skolan slut för en par år frammåt, å har bara ett jobb.. ändå vill tiden inte räcka till big_smile har alltid sagt att dygnet är för kort, men det kan man ju inte göra så mycket åt tyvärr..  lol kämpa på nu med allt annat så du får tid över till bilen nångång också! smile

mvh elmer

1 944 Inlägg
8 april 2008
åh dra åt helvete va du grejjar !! yikes
riktigt beundransvärt arbete du gör pojk big_smile
har läst igenom alla 75 sidor eller va det va, riktigt rolig läsning smile

hoppas du kommer med uppdate snart big_smile

mvh ante

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

vectra--power
8 april 2008
Förstår vad du menar! Men tvekar inte på att du kommer igen wink.

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
8 april 2008
Skolan går ju självklart före bilen.. så är det bara.. smile

Så du kommer tillbaka, hade ju en tid jag inte heller uppdaterade heller efterom de va mycket i skolan och runt omkring..
Bara att tagga till och kämpa på! smile

Keep it up! för det blir ju skitbra smile
Mvh KIm

2 126 Inlägg
9 april 2008
Klart att skolan går före arbetet på bilen! Roligt att du klara b-kortet, grattis!

Blev bara lite orolig för dig då du inte uppdatera på ett tag, du brukar ju alltid komma med nåt nytt puts projekt eller nåt annat skoj wink

1 997 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
Här vare inte mycke action...

Varför kan man ju fråga sig? Jo, de har varit en hel del i skolan, mycket läxor och så som jag berättade tidigare, men nu närmar det sig sommarlovstider, och jag har sakta men säkert börjat arbeta lite på bilen igen.

Har inte mycket att visa, men dags för en uppdatering snart kanske? smile

1 752 Inlägg
13 maj 2008
En uppdatering vore inte fel direkt...big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 944 Inlägg
13 maj 2008
Galad8 skrev:
Här vare inte mycke action...

Varför kan man ju fråga sig? Jo, de har varit en hel del i skolan, mycket läxor och så som jag berättade tidigare, men nu närmar det sig sommarlovstider, och jag har sakta men säkert börjat arbeta lite på bilen igen.

Har inte mycket att visa, men dags för en uppdatering snart kanske? smile

"snart kanske?"
-- Va !? snart !! NU vill vi se en uppdatering !! big_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

1 997 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
Okej, vi får väl se.

Har börjat med handslipningen av generatorn kan man väl säga, det tar ju rätt mycke tid, så de kommer kanske en uppdatering ikväll då.

Har säkert tappat jättemånga läsare förresten för att jag haft så långt uppehåll. Menmen...

De är bara å kämpa på. big_smile

Sök