3373
Sök

Photoshop-tävling

472 Inlägg
7 februari 2012
Om man inte vet priset på grejer, så får man helt enkelt kolla upp det. Nemas Problemas , eller hur?

Jag har inte gjort något sådant här tidigare , men tänkte att det kunde vara kul att prova.

Och kan man (som jag) mer om photoshop än bilar så va fan gör det? Ingenting i detta sammanhang.
Man kan få använda sitt förgasarsnöre och kolvuppstötarfrjädrar. Huvudsaken är att man får ett resultat och att man inte överstigit 20.000kr.

> "jag använde en pet-flaska som insug till turbon.
< "hmm , skulle inte det smälta om du körde hård drifting.
> "hmpf , what ever! FU! tongue
Senast redigerat av LodisLudde (7 februari 2012)

7 100 Inlägg
7 februari 2012
hmmm kanonbra ide big_smile.detta ska bli kul!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

472 Inlägg
7 februari 2012
Nu har ju bara två personer svarat.
Så jag väntar lite med att sätta ut någon deadline.

Vill gärna att fler är med på detta.
Så om inte fler är det så skiter vi i den här idén.

Ni får gärna börja projektet , men blir det inte godkänt av fler så har ni gjort det i onödan.

142 Inlägg
7 februari 2012
Häll käften ludde, haha nej skojjar bara,kan bli kul med en ny grejj, enda jag oroar mig för är hur fan jag ska få reda på vad fälgarna kostar.
Börjar dock imorrn men läre ju,godkänna så de blir nå:)

Tokern
361 Inlägg
7 februari 2012
rolig ide! smile

Det kallas volvo entusiast. Inte volvo nörd!

472 Inlägg
7 februari 2012
xoren skrev:
Häll käften ludde, haha nej skojjar bara,kan bli kul med en ny grejj, enda jag oroar mig för är hur fan jag ska få reda på vad fälgarna kostar.
Börjar dock imorrn men läre ju,godkänna så de blir nå:)

Du behöver inte vara exakt (ex. 5.497,99:-). Men ett par schyssta "NYA" fälgar ligger la mellan 3-4000:- / st. Därför kanske man inte kan "köpa" sådana. Eller så kanske man "hittar" några snygga beg. fälgar. Man kanske blir tvungen att prioritera. Fälg före kjolpaket , eller något annat.
Du bestämmer, låt fantasin flöda.

Men alla vet att en uppsättning av 20" chromefälgar med en bredd på 28,5cm INTE kostar 500:- ... tongue
Senast redigerat av LodisLudde (7 februari 2012)

472 Inlägg
7 februari 2012
bjurssebbe skrev:
rolig ide! smile

Eller hur? Jag är la ena lite av ett geni ... *host* NOT.
Nä men det kan nog bli riktigt kul om fler är med.

Tokern
361 Inlägg
7 februari 2012
LodisLudde skrev:
bjurssebbe skrev:
rolig ide! smile

Eller hur? Jag är la ena lite av ett geni ... *host* NOT.
Nä men det kan nog bli riktigt kul om fler är med.

haha men det är ju sant, för i verkligheten så har man ju inte obegränsat med pengar och en lack på en bil kostar ju ett par tusen smile

7 100 Inlägg
7 februari 2012
slå upp en sida som säljer styling/delar till just en a4:a så får ni upp priser.själv kollar ja på scstyling.com tongue

1 372 Inlägg
7 februari 2012
Om man nu sänker bilen hur vet man vad det kostar, tar bort ett dörr handtag vad kostar det?

7 100 Inlägg
7 februari 2012
munken100 skrev:
Om man nu sänker bilen hur vet man vad det kostar, tar bort ett dörr handtag vad kostar det?

coiloverkitt,6.990,00 kr

1 372 Inlägg
7 februari 2012
Jag tror jag hoppar denna gången, verkar lite i rörigaste laget, men kör ni andre.

99 Inlägg
7 februari 2012
munken100 skrev:

Kapade org fjädrar och svetsen och lite bättrings färg wink

Tokern
361 Inlägg
7 februari 2012
Denniss_ skrev:
munken100 skrev:

man kan ju ta bort fjädrarna och ''köpa'' spackel till handtagen tongue

1 372 Inlägg
7 februari 2012
bjurssebbe skrev:
Denniss_ skrev:
munken100 skrev:

Jo det e klart, men jag har på känn att det kommer bli en massa snack, men jag hoppar så slipper jag det

142 Inlägg
7 februari 2012
Inte för att vara dryg,men eftersom det bara var det som syns som kostade pengar man kommer ju bara se 2fälgar kan man då bara   betala för 2fälgar?

1 372 Inlägg
7 februari 2012
Jag har  lite frågor. Hur ska man kunna "bevisa" Vad sakerna kostar ska man lämna med en lista med bild och pris samt Internet sida, i så fall tycker jag att man kommit ganska långt ifrån själv tävlingen, och folk har redan haft lite frågeställningar om tiden så att förlänga tävlings tiden e kanske inte sån bra ide.

472 Inlägg
7 februari 2012
bjurssebbe skrev:
Denniss_ skrev:
munken100 skrev:

Exakt! Precis så jag menar.

Sen munken. Ingenting är exakt. Inget behöver redogöras, men än kanske en lista om vad man tänkt betala för grejerna man gjort med bilen.
Ex.
Tagit bort bakre dörren:
- svetsning (finns mer eller mindre i alla garage) 0kr
- spackel 100kr
- grundfärg 50kr

Sänktning:
Kapade fjädrar (samma med rondell) 0kr

Etc etc. 

Som sagt, inget behöver vara exakt. Men som chromefälgarna, inte 500kr.

472 Inlägg
7 februari 2012
xoren skrev:
Inte för att vara dryg,men eftersom det bara var det som syns som kostade pengar man kommer ju bara se 2fälgar kan man då bara   betala för 2fälgar?

Nej!

472 Inlägg
7 februari 2012
Allt handlar i princip om hur just DU skulle styla din Audi A4 om du BARA hade 20.000kr.
Fantasi fantasi.

"Hittade en uppsättning av LM-fälgar på skroten. Fick dom med fräscha däck för 4000kr. Som gjutet."

Sök