Hoppar denna... Och jag har inga förslag på andra bilder, tycker bara det är riktigt tråkigt med gamla amrikanare osv... *Buhu, klaga lite mer* haha
E inget fel på bilen, en annan vinkel så hade man nog kunnat göra mer, tycker jag, men jag ska göra ett försök så lätt ger jag inte upp*S*
Nej nej absolut inte! Men när det gäller gamla bilar och photoshop så är det helt onödigt för mig att ens lägga ner tid! Jag orkar knappt lägga ner tid på någon bil som jag tycker är rolig att modda längre, så just därför hoppar ajg denna, TROR jag! Men lycka till, till er andra!
Kul att några blev taggade iaf. Var ju trots allt tänkt som en utmaning, vilket jag kan tycka är relativt viktigt i en tävling. Tar åt mig av kritiken med, om jag vinner igen nån gång ska jag lägga upp en mer trivsam bild, jag lovar!
Kul att några blev taggade iaf. Var ju trots allt tänkt som en utmaning, vilket jag kan tycka är relativt viktigt i en tävling. Tar åt mig av kritiken med, om jag vinner igen nån gång ska jag lägga upp en mer trivsam bild, jag lovar!
det ska vara lite svårt ibland, då får man ju göra andra saker som man inte brukar