2611
Sök

Photoshop-tävling

695 Inlägg
8 juli 2012
Ja, det kvittar bara jag får det wink

Stoner_fuzz skrev:
Surric skrev:
Har ni några bra tipps vart jag kan ladda ner Photoshop gratis (eller bildredigerings program i allmänhet?

Legalt menar du?

2 046 Inlägg
8 juli 2012
Surric skrev:
Ja, det kvittar bara jag får det wink

Stoner_fuzz skrev:
Surric skrev:
Har ni några bra tipps vart jag kan ladda ner Photoshop gratis (eller bildredigerings program i allmänhet?

Legalt menar du?

Visst. Photshops hemsida är de gratis smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
8 juli 2012
bjurssebbe

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

472 Inlägg
9 juli 2012
Varför får inte volvodanne fler röster?
Det är ju bra gjort och absolut ett vinnande concept. 

Min röst går iaf till volvodanne. Ingen tvekan.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
9 juli 2012
LodisLudde skrev:

Om han hade gjort mer med bakgrunden osv hade han fått min röst... :-P

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

109 Inlägg
9 juli 2012
lillnicke

Tokern
361 Inlägg
9 juli 2012
Man skulle ju minst byta bakgrund smile

Det kallas volvo entusiast. Inte volvo nörd!

278 Inlägg
9 juli 2012
lillnicke

Photoshoppande tant
343 Inlägg
9 juli 2012
LodisLudde skrev:

För det första ska han ha bytt bg sen är det nu mera en Nissan även lillnicke har byggt om bilen till något helt annat...har sett att fler sådana bilar har gjorts sen jag fick en massa skit för min ombyggda lada.
Tror inte fler bidrag kommer att komma ifrån mig, Sorry

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

977 Inlägg
9 juli 2012
ehedman

640 Inlägg
9 juli 2012
Stoner_fuzz

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
9 juli 2012
LodisLudde skrev:

För att grillen sitter närmare vänster strålkastare än höger, som dessutom saknar ögonlock? + lite färgskiftningar i omlacken mm smile

Eller bara för att smaken är som baken och alla inte tycker som du? wink  Kämpa på!
Senast redigerat av matteeee (9 juli 2012)

/Mattias

5 111 Inlägg
9 juli 2012
Bizzan skrev:
LodisLudde skrev:

För det första ska han ha bytt bg sen är det nu mera en Nissan även lillnicke har byggt om bilen till något helt annat...har sett att fler sådana bilar har gjorts sen jag fick en massa skit för min ombyggda lada.

Varför?

Förresten gillade jag Volvodannes bild, det den föll på är att breddaren såg lite luddig ut mot dörren till, sen så måste man ju välja en och det är alltid svårt.

472 Inlägg
9 juli 2012
Volvo544special65 skrev:
Bizzan skrev:
LodisLudde skrev:

Varför?

Förresten gillade jag Volvodannes bild, det den föll på är att breddaren såg lite luddig ut mot dörren till, sen så måste man ju välja en och det är alltid svårt.

okej , det ser "hyfsat ut". men det är fortfarande ett vinnande concept.

@bizzan , din bil ser ju riktigt bra ut , mitt andra val faktiskt. håller dock med dig om lillnickes bild , den är inte ens lik den sion vi skulle göra. men eftersom jag "hackade" på din gamle lada , och tydligen fick dig att må lite dåligt , så tänker jag inte hacka på andra längre. det får dom sköta själva.

sen ang. volvodannes bild. jag tänkte aldrig på att han inte bytt bakgrund. tråkigt men är hans bild fortfarande giltig? den ska väll enligt temat INTE vara giltig?

ang. min röst. ska jag rösta om , eller ligger rösten kvar på volvodannes bild? :S

1 372 Inlägg
9 juli 2012
LodisLudde skrev:
Volvo544special65 skrev:
Bizzan skrev:

Varför?

okej , det ser "hyfsat ut". men det är fortfarande ett vinnande concept.

@bizzan , din bil ser ju riktigt bra ut , mitt andra val faktiskt. håller dock med dig om lillnickes bild , den är inte ens lik den sion vi skulle göra. men eftersom jag "hackade" på din gamle lada , och tydligen fick dig att må lite dåligt , så tänker jag inte hacka på andra längre. det får dom sköta själva.

sen ang. volvodannes bild. jag tänkte aldrig på att han inte bytt bakgrund. tråkigt men är hans bild fortfarande giltig? den ska väll enligt temat INTE vara giltig?

ang. min röst. ska jag rösta om , eller ligger rösten kvar på volvodannes bild? :S

Jag såg inte attt han inte bytat bakgrund, jag ställde inte själv upp denna gången så jag tog bara dom bidrag som kommit upp. Jag för min del reagerade oxå på lillnickes bil, jag vet inte hur vi ska göra vem som ska bestämma vilka bidrag som är giltiga eller inte. Volvodannes bidrag tycker jag för min del inte ska vara giltig.

1 372 Inlägg
9 juli 2012
Ska jag räkna VolvoDannes röster eller ska jag diska honom, Listan ska ju snart upp så jag vill ju gärna vet hur vi ska gör. Diskas han så tycker jag vi förlänger röst tiden till i morgon

1 966 Inlägg
9 juli 2012
Bizzan smile

Kalla mig bitter nu, men helt allvarligt...
1. Kan vi inte bara ha en vanlig röstning utan gnäll?
2. Byter man inte bakgrund är inte bil(d)en godkänd enligt tävlingskriterierna, svårare än så är det inte
3. Sluta ta stora delar av andra bilar, ni vet vilken gråzon det blir - som följs upp av onödigt gnabb

1 372 Inlägg
9 juli 2012
ehedman skrev:
Bizzan smile

Kalla mig bitter nu, men helt allvarligt...
2. Byter man inte bakgrund är inte bil(d)en godkänd enligt tävlingskriterierna, svårare än så är det inte
3. Sluta ta stora delar av andra bilar, ni vet vilken gråzon det blir - som följs upp av onödigt gnabb

Tycker jag låter bra, men då stryker jag hans röster och så kör vi med dom tre punkter som du skrev, tyckte dom var klockrena smile

1 372 Inlägg
9 juli 2012
Så nu e väl gnabbet och röstningen slut. Vinnare blev lillnicke.

Över till listan

LodisLudde                9
Jnsson_                6
lillnicke                6
BlownT23                6
Stoner_fuzz        5
bjurssebbe                4
figge_stunter        4
Ehedman                3
Neos34                3
volvo544special65    3

Tyckte ehedman skrev  mycket kloka ord som jag tycker vi kan rätta oss efter:

Sök