Det är ju bara taket som är orginal bilden så jag räknar inte den som photoshoppad. hela under delen är ju tagen från ken blocks bil.
Sant +rutor, övre bakdelen, huven o fronten, fast den är inte bara inklistrad o bytt färg, Har justerat det mesta för att den ska passa in, flera timmars jobb o 9 lager i PS.
Det är ju bara taket som är orginal bilden så jag räknar inte den som photoshoppad. hela under delen är ju tagen från ken blocks bil.
Sant +rutor, övre bakdelen, huven o fronten, fast den är inte bara inklistrad o bytt färg, Har justerat det mesta för att den ska passa in, flera timmars jobb o 9 lager i PS.
blev ju tjafs när nån annan la sin kaross på en bakgrund med samma hjul å sånt å då blev det ett riktigt tjat här. tänkte bara säga det inge illa menat
whale, gör om och gör rätt.... om du ska köra C/P lack, eller nåt så får du ju göra det ordentligt, du har ju bara klippt på en den av puggen på forden... det där är fusk i mina ögon
whale, gör om och gör rätt.... om du ska köra C/P lack, eller nåt så får du ju göra det ordentligt, du har ju bara klippt på en den av puggen på forden... det där är fusk i mina ögon
Hade gjort det om ja kunde, har inte dom skillsen i PS men ville få med breddnigen o då va det bästa sättet tyckte jag.
genom att klippa på lite av bas bilden på donorn? använd breddningen istället bara... 85% minst är från en annan bild, okej om du valde den bakgrunden och fälgarna, kanske t.om kittet, men ansträngt dig litegrann och inte klippt på det så uppenbart