Röstar på Bjurssebbe. Gillar att han smält in Chevadelarna så bra att det verkligen kan tas för en cheva vid en hastig anblick, samtidigt som det helt uppenbart ännu är en Chaika när man kollar noga.
Förlåt att jag "klagar" men känns det inte lite tråkigt med en bild rakt från sidan? O Kanske bara jag som tycker det? Men jag är iaf med oavsett om du väljer att byta eller inte!
Förlåt att jag "klagar" men känns det inte lite tråkigt med en bild rakt från sidan? O Kanske bara jag som tycker det? Men jag är iaf med oavsett om du väljer att byta eller inte!
tänkte att det inte är så ofta som vi har den vinkeln, alla andra är ju typ samma så tänkte bara för omväxlings skull
men ge tusan i att vara med då!!! kul med en bil ifrån den vinkeln för engångsskull.
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
men ge tusan i att vara med då!!! kul med en bil ifrån den vinkeln för engångsskull.
Sluta att brusa upp över något som inte är riktat mot dig. Jag kan också tycka att en bild i två dimensionellt kan verka lite väl enkelt och enformigt, men å andra sidan så är det som någon föregående sa att det kan vara roligt med lite omväxling.
Sluta att brusa upp över något som inte är riktat mot dig. Jag kan också tycka att en bild i två dimensionellt kan verka lite väl enkelt och enformigt, men å andra sidan så är det som någon föregående sa att det kan vara roligt med lite omväxling.
ja är lugn men ja tycker bara att de blir mer å mera klagning här!som när man lägger upp en gammal bil så vill några ha nya bilar,å vice versa! men sak samma,kör på baaa!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!