Inget tvivel om att AntrE vunnit så upp med ny bild!
(Ska vi köra framöver så att det verkligen GÄLLER att om man efter att ha vunnit tävlingen inte lagt upp en ny bild inom 24h så är det fritt fram för någon annan att göra det? Så vi slipper att det tar stopp för det, vilket ju hänt ibland.)
Inget tvivel om att AntrE vunnit så upp med ny bild!
(Ska vi köra framöver så att det verkligen GÄLLER att om man efter att ha vunnit tävlingen inte lagt upp en ny bild inom 24h så är det fritt fram för någon annan att göra det? Så vi slipper att det tar stopp för det, vilket ju hänt ibland.)
Tänkte försöka vara med på denna men efter att du la in den så vill jag inte ens försöka
Senast redigerat av Streethawk (27 oktober 2014)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Vet inte vad det är med mig och BMW men jag tycker de ofta är otacksamma att photoshoppa. Man får inga idéer alls och inget man gör ser bra ut. Då gillar jag ändå BMW på riktigt. Skumt. Blev därför bara ett enkelt front+fälgbyte och omlack, samt sänkning och ny bakgrund, ganska standard alltså och inte vidare snyggt...
Röstar på MagganW. Motivering: Det är inte någon vidare realistisk bild vilket jag vet att många tycker man skall försöka göra. Samtidigt så hymlar den inte med att den faktiskt är en cartoon, en karikatyr, ett konstverk, och som ett sådant fungerar den mycket bra. Den är välgjord och designen fungerar absolut. Häftig bild!