2934
Sök

dumpad!! en fråga som måste uppmärksammas!!!!

yrkeschaufför
709 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
är det någon som blivit dumpad av sitt fruntimmer/flickvän pga sitt brinande intresse för biler eller är jag den enda ?  och i såfall varför?
för mej var det när jag hjälpte min kusin att riva motor blocket på 240 och höll på en hel del och länge med det för att renovera.. och tillslut så blev det ju att hon tyckte att jag brydde mej mer om biler än henne smile   + nån annan faktor men. detta forom handlar ju om bilar så..

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

29 Inlägg
10 november 2007
känner en som fick ett ultimatum av tjejen.. hon eller bilen... han tog bilen tongue

16 197 Inlägg
10 november 2007
har varit me om de fler ggr att brudar sagt att ja fått välja dom elle bilen... å de e en jävligt dum fråga.. tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

yrkeschaufför
709 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
haha   tycker jag oxå tongue  jag menar bilen är ju iallafall på litlig + att den inte kräver en massa av effter en tuff dag på jobbet så valet är ju i prencip självklart men jag fick inte ens sjansen att välja hon va fett arg asså sen ba hon mej fara åt helvete big_smile tongue lite synd men känns skön att va ute i garaget på en fredag men nån polare och lyssna på bra musik meka och dela ett fat norrland export big_smile

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

16 197 Inlägg
10 november 2007
precis.. bilen klagar inte..wink

1 833 Inlägg
10 november 2007
Man får ju smörja dem båda.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

57 Inlägg
10 november 2007
_guRRa_ skrev:
känner en som fick ett ultimatum av tjejen.. hon eller bilen... han tog bilen tongue

Vet en som gjorde tvärt om, styvfarsan i Rädda Willy tongue

Men där emot har man ju förlorat en 3-4 st tack vare att man e sjöman :S jävla fruntimmer

* Nothing Beats Cubic Inches *

4 Inlägg
10 november 2007
Jag är tjej... Och bilen kommer före killen tongue
Senast redigerat av V40_Bruden (10 november 2007)

Second place is First looser !!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
10 november 2007
Dumt, men vad gör man?

Man kan inte få allt man vill ha..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

16 197 Inlägg
10 november 2007
V40_Bruden skrev:
Jag är tjej... Och bilen kommer före killen tongue

bilen elle garaget? å då menar ja inte "garaget.org"..*S*

bilar för mig e 95% garaget å sen e de 3% mässor å 2% köra..*S*

2 164 Inlägg
11 november 2007
Kan inte tjejen (i mitt fall då) acceptera att man har ett bilintresse utan vill ändra på en.
Varför vara ihop med henne då om man inte kan bli accepterad för den man är?
Ställer en tjej de ultimatumet till mig så kan hon lika gärna gå. Då vill hon göra mig till nått jag inte är. Hur bra mår man efter de??

De är så jag tänker men jag har aldrig varit i den sitsen som tur är!

MVH

F

741 Inlägg
11 november 2007
evilaudio skrev:

Fyfan, 95% i Garaget? yikes

För mig är det nog helst om bilen håller 1% garaget och 99% köra big_smile

16 197 Inlägg
11 november 2007
Joo skrev:
evilaudio skrev:

Fyfan, 95% i Garaget? yikes

För mig är det nog helst om bilen håller 1% garaget och 99% köra big_smile

nu snackar ja utställnings bilen/bilarna.. ;P  vardags bilen får fiman laga när den pajjar.. firmabilen e ju en -07 big_smile

utställningsbilarna byggs ju om hela tiden..

341 Inlägg
11 november 2007
Svår balansgång det där. Efter att ha tillbringat större delen av fritiden i garaget sedan i somras, känner tjejen knappt igen mig utan en bil i händerna längre.
Men rätt tjej förstår att utan en hobby blir mannen aldrig lycklig smile

2 283 Inlägg
11 november 2007
Min tjej tycker att jag snackar mer bil än vad jag är och pillar med den, då det inte är något att pilla med den.

Men hon förstår att jag har ett stort intresse för det och hon har faktiskt lärt sig en massa om Audi pga allt tjat men det är väl bra? smile

Nae men hon har ju intresse och det har jag med.

R.I.P. Michael Jackson!

16 197 Inlägg
11 november 2007
Pikey skrev:
Min tjej tycker att jag snackar mer bil än vad jag är och pillar med den, då det inte är något att pilla med den.

Men hon förstår att jag har ett stort intresse för det och hon har faktiskt lärt sig en massa om Audi pga allt tjat men det är väl bra? smile

Nae men hon har ju intresse och det har jag med.

inget att pilla me??   knaaas alla bilar har nåt man kan pilla me..big_smile  allt går å bygga om.. å när man byggt om hela bilen så kan man börja om..hehe

Oge
11 november 2007
Ja det är nog sällsynt med en tjej som inte klagar på att man tillbringar mer tid med bilen än tjejen... 
Min tjej tjatar hela tiden om att jag bryr mig mer om bilar än henne..
Men det kanske är rätt ibland..
Gjorde faktiskt slut med henne pågrund av att jag ville ha mer tid i garaget å så..
Men det kändes fel så tog tillbaks henne efter nån vecka..

Sidledesförare
268 Inlägg
11 november 2007
_guRRa_ skrev:

Det är ju inte mer än givet att man väljer bilen om man får ett ultimatum på detta sätt, just bara som principsak. Varför? Ja, för att ett sådant förhållande där en styr och ställer fungerar inte i längden, varför ska man ge upp sina intressen/vanor för någon annan? Men givetvis får man samtidigt använda logik och prioritera varsamt så att inte sin partner känner sig övergiven, det bör heller inte vara så svårt om man har någon som man verkligen vill vara tillsammans med.

Man vet aldrig, före man vet

136 Inlägg
11 november 2007
Man har sitt intresse för man älskar det, har man inte sin tjej av samma anledning? ;)

Jag försöker hålla en balans i förhållandet till min. De gångerna hon tycker det är för mycket, drar jag ner lite på tiden med bilen och ägnar mig åt hennes intressen och umgås med henne.

På det sättet tycker jag liksom att bägge får ut det mesta av varandra :p

Men om hon skulle ställa att det är hon eller bilen.
Svår fråga, är ju fan bara 18 bast :D
Skulle nog tänka "Bilar finns det fler av, men hur många finns det av henne?"

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!

Sidledesförare
268 Inlägg
11 november 2007
znurv skrev:
Man har sitt intresse för man älskar det, har man inte sin tjej av samma anledning? wink

Jag försöker hålla en balans i förhållandet till min. De gångerna hon tycker det är för mycket, drar jag ner lite på tiden med bilen och ägnar mig åt hennes intressen och umgås med henne.

På det sättet tycker jag liksom att bägge får ut det mesta av varandra :p

Men om hon skulle ställa att det är hon eller bilen.
Svår fråga, är ju fan bara 18 bast big_smile
Skulle nog tänka "Bilar finns det fler av, men hur många finns det av henne?"

Ditt inlägg inlägg var mycket bra, förutom smileys och sista stycket. Så skriver ett äkta toffeldjur. Fortsätter ditt förhållande med henne så är du ju låst från bilintresset.
Senast redigerat av Wezzli (11 november 2007)

Man vet aldrig, före man vet

Sök