Saab 90 Turbo. "Ska bara byta motor.." hette det. Blev lite mer, började bygga 2007 och nu är jag äntligen ute och använder bilen. Reportage i nästa Bilsport! :)
Var ute på en liten tur med bilen igår, försöker att använda den så mycket det går nu innan vädret inte tillåter längre. Har lite planer med bilen i vinter. Inga stora grejer men förfina lite detaljer. Sånt man inte är riktigt nöjd med och en del grejer som man vill lägga till. Får se vad som hänt när våren kommer sen. Ska försöka ge er lite bilder under vintern iaf.
Knäppte några snabba bilder igår iaf. Ska försöka få till en riktig fotosession innan alla löven trillar av.
Vart iväg på roadtrip med 90ian idag för att testa lite nya grejer och eventuellt köpa.. Det blev köp
Så nu har jag en uppsättning fälgar till, har egentligen aldrig gillat dem jag har nu även om det såg rätt okej ut nu när jag kört med "polerad" kant. Men dem jag skaffat nu tror jag kommer göra sig riktigt bra på bilen med det stuket jag vill köra. Blir lite nytt på chassie sidan i vinter vilket ihop med fälgarna kommer bli kalas tror jag!