Hej!! jag just nu sitter jag i skolan och har multimedia... och jag har ett problem:/ vi ska göra en hemsida, och jag vet inte vad ja ska göra en hemsida om:/ funderar på att göra en som handlar om bilar men hur? SNÄLLA HJÄLP!!!! HAR BARA TVÅ TIMMAR PÅ MIG:(
och jo ett bra namn också :Phihi om ni kommer på nått
Hej!! jag just nu sitter jag i skolan och har multimedia... och jag har ett problem:/ vi ska göra en hemsida, och jag vet inte vad ja ska göra en hemsida om:/ funderar på att göra en som handlar om bilar men hur? SNÄLLA HJÄLP!!!! HAR BARA TVÅ TIMMAR PÅ MIG:(
Tja!
Tycker du ska göra det enkelt för dig! gör en privat sida?
typ bilder på dig å familjen? liten galleria med foton du kanske tagit eller något sånt? sedan en portfolio vad du har gjort innan.
kanske lite info om dig, gästbok osv osv
GÖR DET EJ SÅ KRONGLIGT!
kolla in min www.bisen.info.se gjorde den på kanske 3 timmar i photoshop å frontpage!
Det tar nog mer än några timmar o bygga en sån sida En skiss till loggan kanske man hunnit fixa ;D Gör en hemsida om din bil Lätt ämne o börja med O sen när det är en VW så kan ju hemsidan inte bli annat än bra
Det tar nog mer än några timmar o bygga en sån sida En skiss till loggan kanske man hunnit fixa ;D Gör en hemsida om din bil Lätt ämne o börja med O sen när det är en VW så kan ju hemsidan inte bli annat än bra
hihihi ja jo.. men ja har mer tid på mig men jag var tvungen att komma på var den skulle handla om.. ville ha några tips.. men ja tror ja vet på ett ungefär nu:D
hihihi ja jo.. men ja har mer tid på mig men jag var tvungen att komma på var den skulle handla om.. ville ha några tips.. men ja tror ja vet på ett ungefär nu:D
GÖR EN KONTAKT SIDA ÅT ALLA SINGLAR HÄR PÅ GARAGET !!!!
GARAGET .ORG DATING
hihihihi ja du;) nja ja har nog kommit på nu.. men du kan göra en:D
GARAGET .ORG DATING
hihihihi ja du;) nja ja har nog kommit på nu.. men du kan göra en:D
hehe ja viss men då måste du ge mig privatlektioner hu man gör
JAG IGEN! JO, någon som vill lära mig hur man gör den här inloggnings grejen.. min lärare sa att de skulle va skit svårt:/ o att man klappt lär sig de b-kursen sen ja som lill ha de:/
Det är ju lite pyssel o fixa det.. Finns enkla sätt men inget men bara ger sig på.. Flesta inloggningsscript har databaskoppling och då kan man använda t.ex PHP pch MySql. Vilken webbkurs läser du?
JAG IGEN! JO, någon som vill lära mig hur man gör den här inloggnings grejen.. min lärare sa att de skulle va skit svårt:/ o att man klappt lär sig de b-kursen sen ja som lill ha de:/
Du kan få sitta ett tag med det...
Kan du Java? Här på Gorg sköts inloggningsrutan av ett java-script. Vi gjorde enkla inloggningsfunktioner i A-kursen i php annars, men det är alldeles för mycket för att kunna skriva det här..
Kan du Java? Här på Gorg sköts inloggningsrutan av ett java-script. Vi gjorde enkla inloggningsfunktioner i A-kursen i php annars, men det är alldeles för mycket för att kunna skriva det här..
nej tyvärr kan ingenting än om att göra hemsidor.. e helt nytt för mig typ
nej tyvärr kan ingenting än om att göra hemsidor.. e helt nytt för mig typ
Då rekommenderar jag dig att skippa inloggningsfunktionen
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.