3344
Sök

Vad ska hemsidan handla om!?

60 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
big_smile Hej!!
jag just nu sitter jag i skolan och har multimedia... och jag har ett problem:/
vi ska göra en hemsida, och jag vet inte vad ja ska göra en hemsida om:/
funderar på att göra en som handlar om bilar men hur?
SNÄLLA HJÄLP!!!! HAR BARA TVÅ TIMMAR PÅ MIG:(

och jo ett bra namn också :Phihi om ni kommer på nått lol
Senast redigerat av EMMILY (15 november 2007)

Emmily

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 november 2007
Först får jag väl önska dig lycka till för dina resterande en och en halv timma wink

Sen.. Hm.
Ska det vara nåt enkelt så lägg bara in massa bilder på bilar du tycker är snygga. Behöver inte vara nåt speciellt avancerat tema? smile

Eller så gör du en sida om din bil?
Senast redigerat av John87 (14 november 2007)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 174 Inlägg
14 november 2007
EMMILY skrev:
big_smile Hej!!
jag just nu sitter jag i skolan och har multimedia... och jag har ett problem:/
vi ska göra en hemsida, och jag vet inte vad ja ska göra en hemsida om:/
funderar på att göra en som handlar om bilar men hur?
SNÄLLA HJÄLP!!!! HAR BARA TVÅ TIMMAR PÅ MIG:(

Tja!

Tycker du ska göra det enkelt för dig! gör en privat sida?

typ bilder på dig å familjen? liten galleria med foton du kanske tagit eller något sånt? sedan en portfolio vad du har gjort innan.

kanske lite info om dig, gästbok osv osv

GÖR DET EJ SÅ KRONGLIGT!

kolla in min www.bisen.info.se gjorde den på kanske 3 timmar i photoshop å frontpage!

8 156 Inlägg
14 november 2007
Satsa på att göra en cool sida om VW bussar modell äldre?
Peace love and understanding. Hippietiden du vet.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 283 Inlägg
14 november 2007
Säg att du har gjort Garaget... Nae skojade bara gör en sida om det du tycker om. Det är lättast.

R.I.P. Michael Jackson!

60 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Först får jag väl önska dig lycka till för dina resterande en och en halv timma wink

Sen.. Hm.
Ska det vara nåt enkelt så lägg bara in massa bilder på bilar du tycker är snygga. Behöver inte vara nåt speciellt avancerat tema? smile

Eller så gör du en sida om din bil?

ja jo men ja vill ju ha en snygg sida som inte alla har.. vill göra typ ett nytt garaget.. eller vad man ska säga lol

Emmily

282 Inlägg
14 november 2007
Det tar nog mer än några timmar o bygga en sån sida smile En skiss till loggan kanske man hunnit fixa ;D Gör en hemsida om din bil big_smile Lätt ämne o börja med smile O sen när det är en VW så kan ju hemsidan inte bli annat än bra wink

60 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
Freddan skrev:
Det tar nog mer än några timmar o bygga en sån sida smile En skiss till loggan kanske man hunnit fixa ;D Gör en hemsida om din bil big_smile Lätt ämne o börja med smile O sen när det är en VW så kan ju hemsidan inte bli annat än bra wink

hihihi ja jo.. men ja har mer tid på mig men jag var tvungen att komma på var den skulle handla om.. roll
ville ha några tips.. men ja tror ja vet på ett ungefär nu:D

Emmily

2 594 Inlägg
14 november 2007
EMMILY skrev:
Freddan skrev:

hihihi ja jo.. men ja har mer tid på mig men jag var tvungen att komma på var den skulle handla om.. roll

GÖR EN KONTAKT SIDA ÅT ALLA SINGLAR HÄR PÅ GARAGET !!!!

GARAGET .ORG DATING

60 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
EMMILY skrev:
Freddan skrev:

GARAGET .ORG DATING

hihihihi ja du;) nja ja har nog kommit på nu.. men du kan göra en:D

Emmily

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 november 2007
EMMILY skrev:

Vad blev det för något då? smile

2 594 Inlägg
14 november 2007
EMMILY skrev:
ghost_boy83 skrev:
EMMILY skrev:

GARAGET .ORG DATING

hehe ja viss men då måste du ge mig privatlektioner hu man gör wink

60 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
EMMILY skrev:
ghost_boy83 skrev:

GARAGET .ORG DATING

hahaha ja de skulle säkert bli bra hahaha kan ju inte ens göra en sida än.. har just börjat A- kursen.. big_smile

Emmily

60 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
roll JAG IGEN! JO, någon som vill lära mig hur man gör den här inloggnings grejen.. min lärare sa att de skulle va skit svårt:/ o att man klappt lär sig de  b-kursen sen sad ja som lill ha de:/

Emmily

2 594 Inlägg
14 november 2007
EMMILY skrev:
ghost_boy83 skrev:
EMMILY skrev:

hahaha ja de skulle säkert bli bra hahaha kan ju inte ens göra en sida än.. har just börjat A- kursen.. big_smile

ähhh de är lungt bara  å ta några rediga klunkar ur 75an sen är man fit for fight klarar man allt tongue

282 Inlägg
14 november 2007
Det är ju lite pyssel o fixa det.. Finns enkla sätt men inget men bara ger sig på.. Flesta inloggningsscript har databaskoppling och då kan man använda t.ex PHP pch MySql. Vilken webbkurs läser du?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 november 2007
EMMILY skrev:
roll JAG IGEN! JO, någon som vill lära mig hur man gör den här inloggnings grejen.. min lärare sa att de skulle va skit svårt:/ o att man klappt lär sig de  b-kursen sen sad ja som lill ha de:/

Du kan få sitta ett tag med det...

Kan du Java? Här på Gorg sköts inloggningsrutan av ett java-script.
Vi gjorde enkla inloggningsfunktioner i A-kursen i php annars, men det är alldeles för mycket för att kunna skriva det här..

60 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
John87 skrev:
EMMILY skrev:

Vi gjorde enkla inloggningsfunktioner i A-kursen i php annars, men det är alldeles för mycket för att kunna skriva det här..

nej tyvärr hmm kan ingenting än om att göra hemsidor.. e helt nytt för mig roll typ

Emmily

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 november 2007
EMMILY skrev:
John87 skrev:
EMMILY skrev:

nej tyvärr hmm kan ingenting än om att göra hemsidor.. e helt nytt för mig roll typ

Då rekommenderar jag dig att skippa inloggningsfunktionen wink

DFFL
9 020 Inlägg
14 november 2007

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök