2861
Sök

en tjejs ex

Fundersam
126 Inlägg
18 november 2007
ironhead skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
ironhead skrev:
man kan fan börja undra. fast fanskapet bor i helsingborg så man slipper ju fanskapet på nära håll. så finns det någon singeltjej här på garaget som kan ta sig en snäll men lite tokig volvonörd så är jag tacksam

Haha och du verkar ju jätte kär.
Vet inte vem det är mest synd om, henne eller dig ?

kär är jag fan inte längre i henne. visar mest kalla känslor jag skiter i om hon skaffar sig en ny kille som hennes föräldrar kan utnyttja till max.

va..? e ni inte ihop då?

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Texi skrev:
ironhead skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:

Haha och du verkar ju jätte kär.
Vet inte vem det är mest synd om, henne eller dig ?

kär är jag fan inte längre i henne. visar mest kalla känslor jag skiter i om hon skaffar sig en ny kille som hennes föräldrar kan utnyttja till max.

va..? e ni inte ihop då?

nix mer som kompisar nu så nu är jag fri som en fågel tills man hamnar i någon annans tjej hjärta

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 november 2007
Kvart i 8 va ni tillsammans, och nästan kvart i 10 va ni inte det längre.

Känns ju som att du tog det seriöst.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
John87 skrev:

tillsammans på kompisstadiet ja

Got VTEC?
1 593 Inlägg
18 november 2007
John87 skrev:

Hahaha, håller med! lol lol

Tråkigt att ni inte är ihop längre men det känns inte alls som om du tog det seriöst. hmm Men visst, att han eller hon ringer 7-8 gånger om dagen till varandra verkar ju lite konstigt.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Takashi skrev:
John87 skrev:

Tråkigt att ni inte är ihop längre men det känns inte alls som om du tog det seriöst. hmm Men visst, att han eller hon ringer 7-8 gånger om dagen till varandra verkar ju lite konstigt.

ja det är konstigt och det värsta är ju att jag förbjud henne att inte parta med han då hon var hemma hos mig. då fick jag svaret- det bestämmer inte du jag måste få prata med honom. då sa jag- då behöver du inte vara hemma hos mig .

- De är jag de.
354 Inlägg
18 november 2007
ironhead skrev:
Takashi skrev:
John87 skrev:

ja det är konstigt och det värsta är ju att jag förbjud henne att inte parta med han då hon var hemma hos mig. då fick jag svaret- det bestämmer inte du jag måste få prata med honom. då sa jag- då behöver du inte vara hemma hos mig .

Och då sa hon?

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 november 2007
Killr0y_swe skrev:
ironhead skrev:
Takashi skrev:

Och då sa hon?

Spelar ingen roll vad hon svarade.
Det svaret visade direkt att hon inte tyckte killen va värd att kämpa för.

Hade hon älskat sin kille så hade hon gjort allt för att hålla förhållandet så bra som möjligt, men nu verkar hon inte varit tillräckligt lycklig med honom.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Maskinförare
1 163 Inlägg
18 november 2007
Jag fattar inte ditt tanke sätt..  JAG har själv suttit i exakt samma sitts.. Då den ändå jag haft förtroende för, var just mitt ex.. jag pratade med henne jätte mycket. Och sen tycker jag det är lite väl häftigt att slänga ur den kommentaren. Jag hade heldre valt att fråga vad dom pratar om osv, försöka få ett resonemang. och förstå tanken bakom.
Inte att hota, då det inte löser några problem. Bättre att prata om saken. Skulle du då få reda på att det är nått mellan dom, så är det ju skit.
Men samtidigt måste man kunna lita på sin partner. för gör man inte det, så fungerar inte ett förhållande.

/fredrik

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
Jag fattar inte ditt tanke sätt..  JAG har själv suttit i exakt samma sitts.. Då den ändå jag haft förtroende för, var just mitt ex.. jag pratade med henne jätte mycket. Och sen tycker jag det är lite väl häftigt att slänga ur den kommentaren. Jag hade heldre valt att fråga vad dom pratar om osv, försöka få ett resonemang. och förstå tanken bakom.
Inte att hota, då det inte löser några problem. Bättre att prata om saken. Skulle du då få reda på att det är nått mellan dom, så är det ju skit.
Men samtidigt måste man kunna lita på sin partner. för gör man inte det, så fungerar inte ett förhållande.

/fredrik

hon hade ju planer på att åka till honom. då fråga ju jag om hon inte skulle bli sur om jag åkte hem till ett ex då sa hon- jo det skulle jag. som att jag inte skulle bli sur om hon hade dragit ner dit. mycket har jag stått ut med men nu är det fan i mig nog
Senast redigerat av ironhead (18 november 2007)

Maskinförare
1 163 Inlägg
18 november 2007
Okey, det ändrar lite på saken.. sry, då jag missat det. hmm
Nää, sånt ska man fan inte behöva stå ut med.. hmm
Hoppas det löser sig iaf smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

1 587 Inlägg
18 november 2007
Inte en chans.. SKulle aldrig accepterat det.. Varför ska hennes ex ringa henne :S? Och va e de som han vill prata om så mkt.. ?? har dom något att reda ut eller vaaad ?? HAHA

Whitetrash
589 Inlägg
18 november 2007
Tjejer är utbytesmaterial. Samma med oss för deras del.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Severin skrev:
Inte en chans.. SKulle aldrig accepterat det.. Varför ska hennes ex ringa henne :S? Och va e de som han vill prata om så mkt.. ?? har dom något att reda ut eller vaaad ?? HAHA

vete fan dom snackar som kompisar 1 till 2 gånger hade jag accepterat men inte 7 8 liksom  sen att även hennes föräldrar inte tycker om mig stör också

2 594 Inlägg
18 november 2007
ja den där bruden verkar inte va nått at satsa på va glad att du gjorde slut

1 585 Inlägg
18 november 2007
Jag hade absolut inte tillåtit det, Men som sakt du som bestämmer men det låter väldigt skumt. Men det bästa är nog att snacka med henne och berätta att du inte tycker om att han ringer så ofta. Bryr hon inte sig så är det ju bara att säga du får välja mellan mig eller han. Så hade jag gjort iallfall.

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Jolle87 skrev:
Jag hade absolut inte tillåtit det, Men som sakt du som bestämmer men det låter väldigt skumt. Men det bästa är nog att snacka med henne och berätta att du inte tycker om att han ringer så ofta. Bryr hon inte sig så är det ju bara att säga du får välja mellan mig eller han. Så hade jag gjort iallfall.

hon har ju gjort sitt val redan

putte-p
18 november 2007
ironhead skrev:
Severin skrev:

vete fan dom snackar som kompisar 1 till 2 gånger hade jag accepterat men inte 7 8 liksom  sen att även hennes föräldrar inte tycker om mig stör också

Vadå inte accepterar? Ni är ju inte ihop.

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
putte-p skrev:
ironhead skrev:
Severin skrev:

Vadå inte accepterar? Ni är ju inte ihop.

jag hade accepterat 1 till 2 gånger om dan då kanske vi hade vart i hop fortfarande men det vart ju som sagt 7 till 8 gånger om dagen  det var ju därför som jag tröttna men nu skiter jag i hennes föräldrar finns ju andra svärföräldrar hehe

12 086 Inlägg
18 november 2007
ironhead skrev:
det är det ju att hon blir glad hon säger att hon inte har nå andra kompisar suck. sen har han ju en tjej han är förlovad med också men ändå ringer hans minst 7 till 8 gånger om dagen

Ringer han 8 ggr om dagen och hon blir glad av de kanske något är fel..
Men grejen att ett ex ringer är väl inget fel. De kan ju ha någon slags relation kvar som kräver kontakt. Och bara för att man gör slut betyder ju inte att man måste hata varann. men bästa vänner hör väl till de ovanliga.

Jag är god vän med ett ex, dock tog de 3 år innan stormen la sig smile

Sök