2624
Sök

Nytt försök med en Garaget.org Roadtrip 2008 ???

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
ne men  man ska väll bo på ngn  camping kanske? eller va tror du  smartast?

Samma sak ju, duschar som endast fungerar i 2 min? Varför inte hotell, det vet ja att ja ska ha isåf. En vecka? Pallar nog ingen, du kan få komma te Halla beach å smaka på en riktig camping utan dusch TC lilla. wink

240 Inlägg
23 november 2007
nja va i halla du  så åker ja till örten resort:) för det äri inget dumt ställe:P hehehe:) rena rama drömmen det du:P med dusch och allt.  gratis att bo med. för mej iaf

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
haha, nu tror jag dock att det börjar bli lite OT här roll
Själv kan det hända att jag hämtar upp en ny bil i samband med roadtrippen, en Lexus LS460 cool

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

240 Inlägg
23 november 2007
hehe tråkig bil du:P va är ot för ngt?

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
nja va i halla du  så åker ja till örten resort:) för det äri inget dumt ställe:P hehehe:) rena rama drömmen det du:P med dusch och allt.  gratis att bo med. för mej iaf

Haha, inge fel på Halla beach ala tropez! Gratis boende där med. Örten ä itna o ha tongue Nej, nu ska ja dra. Ses imöra TC hahaha. Sms te möran don't forget!

240 Inlägg
23 november 2007
mm det  gör vi vettu lillmalin:) söv gött. natti på dej

maliin
23 november 2007
_Spawned_ skrev:
haha, nu tror jag dock att det börjar bli lite OT här roll
Själv kan det hända att jag hämtar upp en ny bil i samband med roadtrippen, en Lexus LS460 cool

OT = otrevligt? Haha, nu slipper ni mig smile Mikael ska få gött me däng imöra vill ja lova! Så låt han inte hypnotisera dej för mkt tongue

240 Inlägg
23 november 2007
hahah mm vest  ska du  få stryk imorn i sänga:P det lovar ja dej kan ja lova;)

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
OT= Off topic..
God natt på dig då malin.

240 Inlägg
23 november 2007
offtopic? va betyder de då?

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
att man inte håller sig till ämnet smile
alltså den här tråden handlar om roadtrippen. Och då är det ot att snacka massa annat här tongue Mjoo, är jävligt sugen på lexusen.. ;D

240 Inlägg
23 november 2007
nej fy fan nu får ja nog lägga mej. jag  ska ju upp klockan 6tongue hehe. så jag hoppas många hakar på roadtrippen så den kommer att bli av

alias_kladde
23 november 2007
lås denna tråden då den har spårat ur vad jag ser och en ny mer seriös tråd med mycket bestämt är gjord

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Nä, varför ska alla jävla trådar låsas ?!
Den andra tråden som skapats är ju bara för "stylade" bilar.. vi som inte har det då, ska vi behöver sitta hemma då ?! Hur fan tänker vissa ?

1 Inlägg
23 november 2007
Jag är på iaf smile

No Real Power, Just Turbo Shit! Cosworth 4x4
--
Våga Vägra Japs

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Nu blev jag fan less, när det alltid ska finnas en "viktig petter" överallt. Som alltid ska vara bättre än andra.. Far på era jävla road tripar. jag ordnar en egen, men mina vänner. Så får ni göra va fan ni vill..

Och låt alias_kladde få som han vill, lås tråden..  Då måste han ju känna sig nöjd iallafall..
Senast redigerat av _Spawned_ (23 november 2007)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
23 november 2007
maliin skrev:
Lady_Milla skrev:
jaha men då e de ju lugnt tongue hm måste nog uppdatare min gps för sist jag va där så byggde dom om hm

Haha! Har heller inte vare på Vallåkra..äre ens kul tro? Tänk öm dä regner då äju hela håret pajj..Haha. Skämt åsido...det är bra länge kvar innan detta sker iaf.. tongue

um jag ha aldrig varit där så jag vet inte men sist jag va där va de så trit väder så jg smet hem tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

440 Inlägg
16 december 2007
jag är lätt på detta förslag:) mvh jim

jim ..

Alecci's fästmö
708 Inlägg
16 december 2007
åker isf med endast från halmstad till helsingborg så tongue åker ju inte upp för att åka ner haha

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

3 390 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
Denna trip är nerlagd... om inte någon annan tagit över ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök