Crazygreek skrev:
tjena!
visste inte att du hade projekt tråd, men nu har jag läst HELA och jag har lite tankar oxå
angående strålkastarna! så har jag själv kollat på dem, och hittade faktiskt jävligt billigt , MEN nu till de stora MEN, eftersom du har en jävligt cool japansk bil så ska man ju försöka o uppnå stilen "JDM" Japanese Domestic Market, asså bilen ska se så mycket japansk ut som möjligt, och dom strålkastarna(inget fel på dem dom e SKIT snygga) MEN det är för mycket "euro style" över dem o skulle man sätta dit dem på bilen så förstör man lite av den japanska stilen tycker jag då! så istället polera upp glaset på orginal strålkastarna, ta lite rubbing o du får en riktigt snygg o fin yta på dem, jag har provat och det går...
o sen angående bakspoilern, jag hoppas verkligen du lagt ner tankarna på den
? de finns så mycket snyggare grejjer o köpa tilll ditt "luder" du ska inte skämma ut bilen med såna "plastic fantastic" kör istället på Hondas "add on paket" stil rent och snyggt!! som jag sa, JDM , och kör du på "add on" paket så har du en riktigt läcker JDM!! gå in o kolla på bilder från USA, så får du en bild av vad jag menar
o sen din vinge
den e så sjukt läcker, ja trodde aldrig de va biltema över den! men fan som "godspeaker" skrev, billigt är inte alltid sämst eller nåt
, och att du fått den av polaren är ju ännu bättre!!! tycker ditt luder är riktigt snygg faktiskt och de ska bli kul sen sommaren 08a då ska vi nog ta och ordna en "Prelude" träff som dom gör i USA, gamla Preludes som NYA!!! om ingen tar tag i en sån träff så gör nog jag de, för de måste vi ha !!
har du beställt vita sidoblinkers föresten
?
har du fått på japsdämparen
??
ska prenumera på din tråd..så jag kommer följa din dig o din bil
keep up the good work !!
här har du oxå en länk
http://www.honda-tech.com/zerothread/1794296 där får du se vad jag menar med JDM
säjj till mej sen om du fick ståk*k eller inte
man blir lätt våt i brallan asså