Som ni alla vet så har jag beslutat att sälja bmwn och börja med något nytt. ( Nu vet ni ialf )
EN BILD PÅ GAMLA PROJEKTET DEN ÄR NU SÅLD.
Valet föll på en Honda prelude VTEC -97:a då en kompis frågade om jag var intresserad av denne. Åkte och titta på bilen och den såg verkligen toppenfin ut och bara gått 14k på mätaren. Har ej några bilder på bilen då jag inte hämtat hem den än. Står just nu hos en lackerare som lackar förardörren efter ett inbrott där dem snodde serviceboken och nackstöden men lämnade kvar ljudet. Ja ni läste rätt, dem var bara ute efter boken och nackstöden. Tydligen någon med en likadan bil som fattades detta.
Lägger dock upp lite bilder som jag idag vet ska hända på Hondan och fyller på senare när jag fått hem den med bilder och mer info:
Dessa sakerna har jag tänkt ska på bilen inom en snar framtid:
* GReddy läppen på den silvriga,
* bakspoilern på den svarta,
* Bakljusena och sidokjolarna från den röda,
* Vinge (ingen bild än) är på lack,
* Slutdämpare i form av japsdämp (såklart)
* Har nu ändrat ganska mycket i denna listan, ni får hålla koll på tråden på vad som försvunnit.
Så småningom har jag lite planer på motorn också men dem skriver jag inte förrens man lyckats ragga fast jobb.
/ Lite feedback hade varit kul att höra. Om ni har några tips osv vad som är snyggt på dessa modeller då jag är ny bland dessa bilarna.
Kom med förslag, ideér!
Hoppas detta bygget också faller många i smaken, då man fått höra att man är "dum, vad tänker du med" osv tankar efter jag sagt att bmwn ska säljas. Bara kul att få veta att det uppskattas faktiskt.
/mvh Skoglund