4462
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 644 Inlägg
1 juli 2008
Kan ju lova er att jag är stressad med bilen yikes polarn har ledigt första veckan nästa vecka då har jag tvingat han att hjälpa mig göra kalrt skiten tongue

Johan Lindgren

Administratör
11 961 Inlägg
2 juli 2008
Notera infon högst upp i första inlägget.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

2 644 Inlägg
2 juli 2008
Åhåhåhåh vad jag måste smöra för nån besiktingsman..

ag kommer ha max 1-2 dar på mig att besikta den och går dne inte igenom så har jag fått lov av wedo att ta farsans v70 och dra bilen med på bilkärra men det vill jag ju fan inte det är ju pinsamt så jag måste klara besiktningen... neutral

Klarar jag besiktingen skiter jag nog i det..

Johan Lindgren

Körv
3 535 Inlägg
2 juli 2008
Lindgren_ skrev:

ag kommer ha max 1-2 dar på mig att besikta den och går dne inte igenom så har jag fått lov av wedo att ta farsans v70 och dra bilen med på bilkärra men det vill jag ju fan inte det är ju pinsamt så jag måste klara besiktningen... neutral

Får du en eller två tvåor så får du ju iaf köra en månad.

Truckdriving Man

2 644 Inlägg
2 juli 2008
decib3L skrev:
Lindgren_ skrev:

Även om bilen varit avstalld och obesiktad i 1 år ?

Johan Lindgren

Körv
3 535 Inlägg
2 juli 2008
Lindgren_ skrev:
decib3L skrev:
Lindgren_ skrev:

Även om bilen varit avstalld och obesiktad i 1 år ?

Japp

Truckdriving Man

2 283 Inlägg
2 juli 2008
Nu är det såhär:

Jag kan inte hänga med på touren längre även hur mycket jag vill och försöker få ihop pengar och helvete.
Jag kommer givetvis att hjälpa er med touren i vilket fall som att dela ut lappar och fixa upp allting till finalen i Halmstad i samband med Micro.

Men men jag kommer att möta upp er i Halmstad eller någon annanstans längre fram, jag är hur ledsen som helst för detta men jag kan tyvärr inte pga pengarproblem sad

Jag kommer i vilket fall som jaga röven av mig för att få ihop pengar men som det ser ut nu hinner jag inte...

// En ledsen Pikey

R.I.P. Michael Jackson!

52 Inlägg
2 juli 2008
hej hej.. det här låter intressant. tänkte höra, går det bra o köra ifrån norrköping o sen dom sista? mvh/tobias

Bl0mberg

Rälspilot
391 Inlägg
2 juli 2008
Tur att informationsmail kom ut, annars hade jag nog missat att man måste återanmäla sig. tongue

Administratör
11 961 Inlägg
2 juli 2008
Bl0mberg skrev:
hej hej.. det här låter intressant. tänkte höra, går det bra o köra ifrån norrköping o sen dom sista? mvh/tobias

Inte som "officiell tourdeltagare", men alla som vill kan hänga på tåget längs vägen och ställa ut "runt oss" på de olika stoppen.

Vill man ansluta i Örebro så går det bra dock. Det är en del som kommer göra så, inkl jag.

1 779 Inlägg
2 juli 2008
fan va fint du har gjort de på Garagets förstasida chrizz smile vem ska man återanmäla sig till då?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

236 Inlägg
2 juli 2008
akakaboto skrev:
fan va fint du har gjort de på Garagets förstasida chrizz smile vem ska man återanmäla sig till då?

fan tobbe du har la fått mailet där står ju hur du ska göra:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
2 juli 2008
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:

fan tobbe du har la fått mailet där står ju hur du ska göra:P

hahaha aah de har ja nog men har inte kollat min brevlåda än. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Administratör
11 961 Inlägg
2 juli 2008
Prova klicka på "det jag gjort så fint på framsidan" big_smile

Rekonadre..ish
103 Inlägg
2 juli 2008
Tänkte åka och kolla på Micro H-stad när ni är där och undra om vart det bär av sen och om man får nyckleringar osv som alla som anmält sig till touren fast man inte själv anmäler sig!??

Mvh// Z

Garaget.org :D
www.facebook.com/Pontyzphoto <--- Min lilla sida

9 Inlägg
2 juli 2008
TJA

kan man komma med sin egna bil å pakera jämte tour bilarna när ni är texempel i JKPG:)! hade själv gärna anmält mig till touren men ska på en road trip med polarna:rolleyes:. nästa år hänger jag nog med hela touren om man får XD

Så i år skulle det vara trevligt att få komma med sin egna bil till en av utställnings platserna eller vad man ska säga!

Mvh Fidde kör en CAMARO SS
Senast redigerat av CAMARO_SS (2 juli 2008)

>>>>-V8----AnD---- NoThInG---- ElSe---- MaTtErS-<<<<

3 390 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
CAMARO_SS skrev:
TJA

kan man komma med sin egna bil å pakera jämte tour bilarna när ni är texempel i JKPG:)! hade själv gärna anmält mig till touren men ska på en road trip med polarna:rolleyes:. nästa år hänger jag nog med hela touren om man får XD

Så i år skulle det vara trevligt att få komma med sin egna bil till en av utställnings platserna eller vad man ska säga!

Mvh Fidde kör en CAMARO SS

Alla är jätte välkommna att besöka och ställa ut vid oss... Tour bilarna har dock reserverade utställningsplatser.. men efter att alla är på plats så är det bara ställa upp sig ... Vi kommer finnas på plats så det inte ställs bilar hur som helst.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

20 Inlägg
3 juli 2008
platsar en 740 tic som är stylad med fetare fälgar kjolpaket, tonade rutor vita blinkers. 3'' JT system, Hovabakljus, mm?
Mvh Tobbe
Senast redigerat av tobbekardan (3 juli 2008)

2 644 Inlägg
3 juli 2008
Bl0mberg skrev:

Häng på och starta i örebro istället vi är ett gäng som ska det smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
3 juli 2008
Pikey skrev:
Nu är det såhär:

Jag kan inte hänga med på touren längre även hur mycket jag vill och försöker få ihop pengar och helvete.
Jag kommer givetvis att hjälpa er med touren i vilket fall som att dela ut lappar och fixa upp allting till finalen i Halmstad i samband med Micro.

Men men jag kommer att möta upp er i Halmstad eller någon annanstans längre fram, jag är hur ledsen som helst för detta men jag kan tyvärr inte pga pengarproblem sad

Jag kommer i vilket fall som jaga röven av mig för att få ihop pengar men som det ser ut nu hinner jag inte...

// En ledsen Pikey

Pikey det är ju ffs 20 dar kvar! tjata lite på mamma och pappa smile

Johan Lindgren

Sök