3753
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
14 juli 2008
Nybakk_240 skrev:
Jag ville ha en liten Tour-dekal till + en större till huven... vet inte om det går att fixa nu Chrizz ??
kan du skriva upp måtten om det inte är försent.

MVH Tommie

Men man skulle väll inte "beställa" som jag förstod det så skulle ni stå och dela ut dom vid första starten på touren?

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

www.maniacracing.se
494 Inlägg
15 juli 2008
Tja såg att min golf vr6 är med på listan nu men det är det fel ägare på det går det att ändra på det typ i morgon då bilen är med på min sida..
Och om det går att ta den offline från hanns sida ?
Senast redigerat av ToBe (15 juli 2008)

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Administratör
11 960 Inlägg
15 juli 2008
Några fler dekaler går inte att beställa. Alla är på semester, och de som har beställt har inte betalat så ingen har fått något extra stort. Däremot kan jag maila dekalen i EPS-fil till de deltagare som vill ha och kan ordna dekalen på egen hand innan start.

Skicka mig ett mail på christian.marcos@garaget.org så löser vi det.

Alla får varsin 30 cm vit dekal vid start för övrigt. Jag har 50 st, så blir det några över kan de som vill ta en till sen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 779 Inlägg
15 juli 2008
måste säga till chrizz och wedo, ni gör ett jävla bra jobb med detta smile
ska bli så jävla kul att åka iväg på detta.
fick tillbaka bilen idag med efter att ha körd av avgassystemet. big_smile hehe
men ja sätter upp lite skyltar vi avfarten i partille där vi ska träffas och sen även längst vägen så alla hittar.

sen  sena ikväll ska ja ut och kolla va de e för avfartsnummer och allt sånt så skriver ner en liten vägbeskrivning med vägnamn/nummer så man kan skriva de på gps m.m

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
15 juli 2008
Trådstartare
hann nästan precis klart till touren... *PUST* smile

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=34152

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Administratör
11 960 Inlägg
15 juli 2008
Nytt schema finns nu på http://www.garaget.org/events/garagetontour2008

Notera att det har skett stora förändringar i tidsplaneringen. Vi har avsatt en timme lunch varje dag och även en paus vid längre sträckor, samt pusslat om incheckningen på campingarna och annat för att kunna vara på plats minst 2 timmar innan varje utställning börjar för att få upp tält och ställa upp bilarna med mera. Vi måste även åka lite tidigare varje dag för att det ska gå ihop.

Då det blir väldigt tight med tid vid varje utställning så uppskattas all hjälp vi kan få av tourdeltagarna. Det kan små saker som att se till att området är skräpfritt och snyggt hela dagen så att slipper vi skämmas för att vi lämnar kaos efter oss.

Däckbränning och liknande är helt uteslutet på parkeringarna också, och ser ni sånna tendenser så tveka inte att säga ifrån (eller skvallra till mig så gör jag det efter noter wink

2 283 Inlägg
15 juli 2008
Jag kommer att vara i bulgarien under finalen så jag kan inte komma dit men jag kommer samma dag som jag kommer hem och hälsar på big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

393 Inlägg
15 juli 2008
NU har jag fått problem igen var i väg på ett kompprov i dag mä bilen å de va inge skoj 4rans cylinder måde inte så bra så ja tror att kolvrinarna har get upp men de stoppar inte mej från att åka så man får ta å skaffa en asistansförsäkring på ilen så man får hem den i allafall så jag hoppas att de håller hella tuoren.. de här ska bli skit kul

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

Rälspilot
391 Inlägg
15 juli 2008
Okej, min Vette är nu uppdaterad (och min fototråd likaså):

Min Vette

Min fototråd

118 Inlägg
15 juli 2008
vi som ska samåka från jönköping, när ska vi träffas på a6 nu när vi sk ava tidigare i gbg?

Rock´N Roll

18 Inlägg
16 juli 2008
Är det någon som ska köra via Halmstad för att komma till starten?

236 Inlägg
16 juli 2008
Volvo_S40T skrev:

jag komer att stå och vänta Vid varberg Nord när ni kommer där förbi så kan man ju tjöta lite innan vi drar uppåt gbg.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

18 Inlägg
16 juli 2008
_qlimax_ skrev:
Volvo_S40T skrev:

jag komer att stå och vänta Vid varberg Nord när ni kommer där förbi så kan man ju tjöta lite innan vi drar uppåt gbg.

låter ju kanon. hoppas att de är någon mer som ska samma väg, de e ju alltid roligare när man blir ett gott gäng.

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
16 juli 2008
vi kommer köra via växjö och plocka upp en bil. om någon annan kör dom vägarna så får ni järna hänga med. bara höra av er innan

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

1 779 Inlägg
17 juli 2008
ja kör från kungälv. big_smile   som ni alla har förstått så kommer vi mötas upp i ett industri område i partille ca 1.4mil utanför gbg mot sthlm.

( http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.as … =102541894

kommer även sätta upp skyltar vid avfarten både från sthlm-hållet och gbg-hållet. så jag hoppas att det ska gå lätt att hitta. smile industriområdet ligger bakom mcdonalds(finns bara ett) i partille. ja kommer att finns på plats tidigt. och fråga om nummer om ni vill ha de så ni kan ringa å fråga vägen om ni tappat bort er(skicka pm isf).

pussar o kramar
mvh tobbe "akakaboto" johansson

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

44 Inlägg
17 juli 2008
Tja allesammans..

Har alla tänkt sova i tält? Ngn som tänkt bo ngn natt i stuga?
Den Ovane (jag) lär inte vara så pigg på att sova på ett liggunderlag i sovsäck 4nätter.... smile

PS; Ngn som åker genom Borås RV40 Dalsjöforsmotet, som man kan hänga på?

O FINNS DET NGN I BORÅS OMRÅDET SOM KAN HJÄLPA MIG MED ATT DRA ÅT STÖTDÄMPARE, ALLA JAG KÄNNER HAR SEMESTER sad (KAN INGET OM DETTA inte jag som monterat heller)... lÄMNA AVTRYCK PÅ NGT SÄTT ELLER SVARA HÄR...

TACK PÅ FÖRHAND

/// PRINCEIOR
Senast redigerat av princeior (17 juli 2008)

Ta du genvägen så väntar jag där framme på dig!!

747 Inlägg
17 juli 2008
Få man komma till halmstad och bara ställa ut och sen åka hem igen?

Älgahäng Räjsing Club

3 390 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
360_sleeper skrev:
Få man komma till halmstad och bara ställa ut och sen åka hem igen?

Ja smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Administratör
11 960 Inlägg
17 juli 2008
princeior skrev:
Tja allesammans..

Den Ovane (jag) lär inte vara så pigg på att sova på ett liggunderlag i sovsäck 4nätter.... smile

O FINNS DET NGN I BORÅS OMRÅDET SOM KAN HJÄLPA MIG MED ATT DRA ÅT STÖTDÄMPARE, ALLA JAG KÄNNER HAR SEMESTER sad (KAN INGET OM DETTA inte jag som monterat heller)... lÄMNA AVTRYCK PÅ NGT SÄTT ELLER SVARA HÄR...

TACK PÅ FÖRHAND

/// PRINCEIOR

Finns det stugor lediga så är det bara och boka. Ring runt till de olika campingarna och se vad de har att erbjuda. Annars är det bara och boka hotell i städerna dit vi ska. Jag kommer bo i tält två nätter. I Norrköping har jag bokat hotell, och i Jönköping våldgästar jag Goffen och lånar hans gästrum smile

44 Inlägg
17 juli 2008
chrizz skrev:
princeior skrev:
Tja allesammans..

TACK PÅ FÖRHAND

/// PRINCEIOR

Finns det stugor lediga så är det bara och boka. Ring runt till de olika campingarna och se vad de har att erbjuda. Annars är det bara och boka hotell i städerna dit vi ska. Jag kommer bo i tält två nätter. I Norrköping har jag bokat hotell, och i Jönköping våldgästar jag Goffen och lånar hans gästrum smile

Har kollat lite granna med Garphyttan (Örebro) om det, men incheckning är ju vid 14, samtidigt som uppsamlingen är i örebro.. hehe, men man vill inte boka en stuga själv, blir nog ensam i bilen, o pris i stuga om man är flera blir ju som tältpriserna.... big_smile När ni nattar i Norrköping är jag hos morsan o sover i mantorp, o hakar på er på morgonen innan vi åker in i området... Man får nog samla på sig nummer sen från många, kanske en lista med nummer på alla som deltar o vilken bil man kör, så man vet om ngn bil fattas....

Ta du genvägen så väntar jag där framme på dig!!

Sök