Äsch, inget illa menat men. Skriv någon trevlig plats och möjlig tid bara, så folk kan dyka upp istället för att många ska behöva posta sina inlägg med bara "vad händer frågor" som text.
Tjena Örebro! Jag ville bara säga att jag och några polare har upptäkt ett bra ställe...
Kanske vore läge att cencurera inlägget omgående mao. Så stället finns kvar även i den närmaste framtiden, intresserade kan väl få ta del av vägbeskrivning via pm ?
Tjena Örebro! Jag ville bara säga att jag och några polare har upptäkt ett bra ställe...
Kanske vore läge att cencurera inlägget omgående mao. Så stället finns kvar även i den närmaste framtiden, intresserade kan väl få ta del av vägbeskrivning via pm ?
Ska inte säga vad jag tror, men knappast något ställe där det bör åka massa bilar
På kvällen är det ju helt rent där. Är väll precis lika "olagligt" som vid Täbyrakan lr Aspholmen. Och garanterat ingen trafik dvs säkrare än tex Aspholmen
Men vafan! Vart någonstans plingar det i huvudet på er? Förstår ni inte att polisen läser på den här sidan eller? Ni kan lika gärna sätta upp lappar på stan, det är ungefär lika intelligent. Men varsegod, kör på den rakan men kom inte och gnäll sedan när dj blåljus plockat er.
/En arg Mikke
EDIT: Ursäkta den bistra tonen men tycker man får tänka till lite på konsekvenser.
Men vafan! Vart någonstans plingar det i huvudet på er? Förstår ni inte att polisen läser på den här sidan eller? Ni kan lika gärna sätta upp lappar på stan, det är ungefär lika intelligent. Men varsegod, kör på den rakan men kom inte och gnäll sedan när dj blåljus plockat er.
/En arg Mikke
EDIT: Ursäkta den bistra tonen men tycker man får tänka till lite på konsekvenser.
Ähh. Låt dom köra så håller vi andra till någon annanstans. Eller så står vi bredvid och filmar dom när dom åker dit för det
Jag är inte med idag, men imorrn. Ska idag kolla med Herr Tonket om han inte loggar in här innan ifall han är på också
Idag kommer det upp en plats och en tid för "lördagsträffen". Gör ingen annan det så gör jag det. Blir väl mässan eller Marieberg som vanligt antar jag.
Jag är inte med idag, men imorrn. Ska idag kolla med Herr Tonket om han inte loggar in här innan ifall han är på också
Idag kommer det upp en plats och en tid för "lördagsträffen". Gör ingen annan det så gör jag det. Blir väl mässan eller Marieberg som vanligt antar jag.
Jag är alltid intresserad o vara med på träffar o dyligt, bara man är hemma...jobbar på annan ort veckovis eller 10-dagars pass, men nu hemma så, säger bara...let´s go for it
Träff fre o lör, jag är med iallafall...nån/några med bättre "conections" kan ju styra upp de hela. Bara plita in tid o plats så ska jag försöka vara på plats, + - moms på utsatt tid (kan ju inte hålla alla tider)
Så "Rallycrosstjej",spit it out, var ska vi alla träffas på fredag ?