Nu kör vi på lördag som kommer ! 1:a december altså.. jag fixar med några koner, inga stora koner utan sånna man hade i skolan när man spelar brännboll osv. Mvh//Tobbe.
Kan vi inte komma överens till nästa gång att vi kör högervarv eller något så man slipper oroa sig för att få en ny kylarprydnad i nästa sväng ?
Tyckte det var kul att så mycket folk dök upp men som sagt hade det inte skadat om det var mer uppstyrt. Så som det såg ut i Lördags var det mer än ett under att inget hände, det var riktigt nära många gånger.
tror inte det spelar roll va man säger så för det finns idioter till allt ändå:/ jag kommer på lördag handbromsen funkar:P va ute o körde lite i natt hehe
Det hjälper ju inte heller att skriva "högersväng" här då alla som är ute och kör är inte gorgare utan åker till mötesplatsen med annat folk. Ta med en megafon istället
Hello, boys and girls . Blir de nån träff/konbanekörning ikväll, och vilken tid är det som gäller isåfall...är det kl. 21:00 som de står i första inlägget eller ändrat??? Tänkte bara på att de är ju inte lovat nå jätte bra väder till idag/ikväll, men blir de nått så är jag på iaf.
Hello, boys and girls . Blir de nån träff/konbanekörning ikväll, och vilken tid är det som gäller isåfall...är det kl. 21:00 som de står i första inlägget eller ändrat??? Tänkte bara på att de är ju inte lovat nå jätte bra väder till idag/ikväll, men blir de nått så är jag på iaf.
Vi är också på!
Hade varit kul med någon form av bekräftelse ifall det blir nåt eller inte
det e väl bara att köra på kl.21.00 brukar ju oftast va den tiden så..ja komer dit till nio iaf hinner nog inte komma tidigare har problem med bilen:/
What´s the problem...du har ju nyss fixat handbromsen...va e de nu då ?
Vet du om de e nå andra på g dit ikväll...o blir de en "träff" eller blir de en liten samling bara för vidare färd till nån konbane körning någonstans...?