Någon som håller på med blästring eller vet nått ställe man kan lämna in till ? Är inga stora saker, lite bromstrummor och framvagns detaljer som ska blästras bara! Tacksam för svar
Någon som håller på med blästring eller vet nått ställe man kan lämna in till ? Är inga stora saker, lite bromstrummor och framvagns detaljer som ska blästras bara! Tacksam för svar
Japp , jag fixar mina saker på ett bra ställe i örebro! Ring mig i morgon så kan vi ordna det, dom är inte dyra ) / Jonte 0705085649
Någon som är vass med svetsen ? Skulle behöva hjälp med att svetsa i nya värmekanaler och byta 2 trösklar på min VW Bubbla, då jag inte äger en svets, och heller aldrig svetsat så blir de lite svårt för mig Men om nån känner sig manad och vill tjäna en lite slant så får ni gärna höra av er via PM
Hur ser israpporterna ut i länet efter detta milda väder?
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
låter lovande Vore kul med någon lite ljudorienterad träff... Har vart nere i Motala och träffat ngra där i somras... men i Örebro har jag kammat rätt lite
Vi får tatag å ha en riktig träff nån gång här i Örebro trakterna och försöka dela upp bilar etc! Örebro är ju en ganska stor stad och fan vi borde kunna fixa en ordentlig träff utan massa slusk och förstörelse!!