Vad säger man... allt känns överflödigt, leendet på mina läppar talar sitt egna språk, Tack för din oerhörda stöttning, och att du tar dig tid och granskar och funderar, det är verkligen guld värt!!! jag lovar dig att ställa ut, övervinna min rädsla och genomföra detta!!
Du behöver inte vara rädd för att ställa ut denna, den kommer ju att bli helgrym. Menjag tror du får ligga i lite till om du ska hinna till vallåkra men jag håller självklart tummarna för att du hinner, kanske skulle ta ledigt från jobbet ett tag så du kan bygga dygnet runt Har kanske någon gammal micro jag kan sponsra med till garaget
mvh Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
kom igen uppdatera haha.. sitter på jobbet o jobbar natt o vill se hur bilen ser ut i dagsläget.. får nästan ta en helhetsbild så man får se hur helheten ser ut just nu.
Jahaja, äntligern har jag fått helg I fredags var Jimmy och Lotta här och hälsade på, fick se Sunshine, var så rikigt fin!! Mer uppdateringar kommer här under dagen Jimmy
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
Så ja, nu hart jag gjort ett ryck, först Gelcoatade jag bakskärmen och medans det "Gellade" så plastade jag ihop bakboxen med stötfångaren, denna har jag ju redan pop-nitat och limmat när detta var klart var det bara att ta sig an plastningen av breddningen, så nuu härdar dett, nu ska jag ta ett par koppar kaffe och sen tänkte jag försöka skruva bort draget på saaben, men det sitter INTE så lätt till :S
hehe ja faan detta måste vi göra om det va riktigt trevligt med massa pizza och massa annat skoj får väl se när du får tid ja kan ju komma ner som sen eftersom ja gör sista dagen på jobbet på tors troligen
Jädrans vad du ligger i, jag hoppas verkligen att du hinner till vallåkra. för du jabbar verkligen för det, ser kanon ut. Tyvärr bor jag lite långt bort för att kunna hjälpa dig, men jag håller tummarna för dig i alla fall
Du kan ju be TK komma o slipa, för det klarar han nog av
KEEP UP THE GOOD WORK!!!!!!!!!!!!!!
På eftermiddagen idag blev det en Paus från Garaget och besökte min syster, hennes sambo och deras barn, Emma, mitt ena Gudbarn Är hon inte charmig!!?? helt underbar.. nu ikväll var jag ut och släppte forrmen från pluggen, blir INTE lätt att gjuta i den formen säger jag bara, men ska göra ett försök, sen hann jag lägga ett lager glasfiberspackel på glasfiberremsan på bakboxarna.. får bearbetas mer i morrn Natti på er och tack för er stöttning!
Jag tar tillbaka allt jag sagt om hur du jobbar, jag hade fel............. Du är ju för fan övermänsklig, att du orkar. Du har ju hunnit massor, hur ligger du till. Är någon breddning klar för fastsättning än??
Victor
VictorW: Tack Victor, ja jag jobbar nog på så mycket jag kan just nu, det är det som gäller!! Klart tk vill komma o slipa lite
bridgeman: Nja. tyvärr hinenr jag inte alls som jag borde... Men jag ligger i
Ja, nu är äntligen Draget borta efter MYCKET om o men, tog mig många timmar!!
Har tapat upp allt för att få ett hum om hur grejerna lirar ihop, diffusorn ska in mera så den hamnar jäms med utblåsen eller kanske lite innanför dom... men ni ser i stort iaf
volvo240R: TAck Jimmy, men ser nu att diffosorn sticker ut JÄTTELÅNGT!
Den är nu kortad och grundlackad, ska hämta färg i Linde i eftermiddag hade jag tänkt, riktigt MATTSVART ska den vara sen passade jag på att spackla upp den lille kanten på sidokjolen, hann få en grundlackad på den färg som var kvar, får lacka den andra när jag kapar upp hjulhuset ja..