3198
Sök

Varför väljer ni Max????

The one and only
1 091 Inlägg
25 november 2007
1. Sibylla  finns inget godare smile

2. MAX klår McDonalds med hästlängder. Det är skit samma att köttet inte är "äkta" för en hamburgare med bröd består av mkt mer än bara kött.

3. Burger King blir det inte så ofta men det duger.

4. McDonalds kan vara rätt okej ibland men då ska man vara där vid lunchrusningen mitt på dagen för då är (nästan) enda gången man får frächa grejer.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Sleeper
3 084 Inlägg
25 november 2007
Dessutom HAR MAX 100% svenskt nötkött i sina hamburgare!!

Resten är tillsatser smile
Senast redigerat av Sushikocken (25 november 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
25 november 2007
varför ska man inte välja max, de slåt konkurenterna på allt utom pris

Jonas

684 Inlägg
25 november 2007
Loffe123 skrev:
Läste denna artikel och blev irriterad.
http://www.aftonbladet.se/matvin/article1313686.ab

Vad väljer ni helst, MAX, Mcdonalds eller Burger king?

Jag väljer TVEKLÖST Burger king, för grillat är godast, de har godast kött, sen kommer Macdonalds, deras kött är också gott, om än lite torrt, men det är så det ska vara om det är 100% nötkött.

Men sen....MAX!!??, hur i hela friden kan man tycka deras hamburgare är goda???
Deras kött är ju inte kött, det är mer en potatisbulle.

har ni läst innehållsförteckningen över Max så kallade "kött".

"Kött
Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett "

Källa: http://www.max.se/food.aspx?page=prodinfo&all=true

Detta tycker jag är skam, och det mest beklämmande är att MAX tar mark pga av inkompetenta konsumeter som inte fattar vad de stoppar i munnen, folk som inte kan se skillnad på kvalitet.
Nä fan jag blir lack, ska jag köpa en hamburgare så ska det vara 100% nötkött och ingen jäkla potatisbulle med buljong!

Ni som tycker MAX är gott är alla lurade, skärpning, acceptera inte sådan mat, aceptera inte att de får kalla något liknande för kött!

Så tycker jag!

du borde nog leta upp innehållsförteckningen på Mcdonalds och Burgerkings hamburgare med, då hade du spytt säkert, Max har godast kött och inga konstiga ingredienser i det. I köttfärs man får ute är det ofta potatis i, se bara på korven så mycket potatis det är i den, sen det andra är ju bara kryddor för fan skärp dig.

Mest valuta för pengarna på Max, sen så ska jag inte säga att jag inte äter på Mcdonald och Burgerking för alla har dem sin charm, men man blir klart mättast på Max.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Soubee
25 november 2007
1, Oves / Stockslycke Gatukök
En Helspecial med räksalad! mmm big_smile
2, Max
Skiter fullständigt i om det inte är 100% rent kött eller inte, är det gott så är det gott...
3, Burger King
OK

....
....
....
....

Alla andra resturanger i Sverige!
Sista plats McDonalds....
De gånger jag käkat där så får jag, torrt bröd, flötiga burgare mm.. + Att jag känner några som jobbar där och de gillar inte McDonalds mer direkt efter de börjat jobba där!
Senast redigerat av Soubee (25 november 2007)

Full gas spar tid! ;)
284 Inlägg
25 november 2007
villon skrev:
Loffe123 skrev:

Jag väljer TVEKLÖST Burger king, för grillat är godast, de har godast kött, sen kommer Macdonalds, deras kött är också gott, om än lite torrt, men det är så det ska vara om det är 100% nötkött.

"Kött
Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett "

Detta tycker jag är skam, och det mest beklämmande är att MAX tar mark pga av inkompetenta konsumeter som inte fattar vad de stoppar i munnen, folk som inte kan se skillnad på kvalitet.
Nä fan jag blir lack, ska jag köpa en hamburgare så ska det vara 100% nötkött och ingen jäkla potatisbulle med buljong!

Ni som tycker MAX är gott är alla lurade, skärpning, acceptera inte sådan mat, aceptera inte att de får kalla något liknande för kött!

Så tycker jag!

du borde nog leta upp innehållsförteckningen på Mcdonalds och Burgerkings hamburgare med, då hade du spytt säkert, Max har godast kött och inga konstiga ingredienser i det. I köttfärs man får ute är det ofta potatis i, se bara på korven så mycket potatis det är i den, sen det andra är ju bara kryddor för fan skärp dig.

Mest valuta för pengarna på Max, sen så ska jag inte säga att jag inte äter på Mcdonald och Burgerking för alla har dem sin charm, men man blir klart mättast på Max.

du har en poäng där!! om man tittar på köttet på donken så ser man att.. ja de enda man ser e senor å jävelskap.. jag kan äta på domken men råkar jag av nån anledning kolla på köttet e de kört.. va gäller BK så grillat kanske e godast men då ska de väl va grillat oxå å inte rökt.. de enda BKs burgare smakar e brandrök..

684 Inlägg
25 november 2007
Exakt, Burgerkings burgare är ju inte ens grillade, dom är stekta som alla andra, med tillsakt "rök/grill" smak

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

654 Inlägg
25 november 2007
Varken McDonalds eller Burger King lägger ut på sina hemsidor vad hamurgarna innehåller...
Burger King: 100% rent nötkött, jomenvisst, hur fan håller de ihop då?

Sleeper
3 084 Inlägg
25 november 2007
danhild skrev:
Varken McDonalds eller Burger King lägger ut på sina hemsidor vad hamurgarna innehåller...

Det är säkert en skiva oxfilé tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

654 Inlägg
25 november 2007
Sushikocken skrev:
danhild skrev:

Det är säkert en skiva oxfilé tongue

Ja, klart! big_smile

Ska sno den idén och bygga ett oxfiléburgarimperium. cool

68 Inlägg
25 november 2007
Goodis skrev:
villon skrev:
Loffe123 skrev:

"Kött

Så tycker jag!

du har en poäng där!! om man tittar på köttet på donken så ser man att.. ja de enda man ser e senor å jävelskap.. jag kan äta på domken men råkar jag av nån anledning kolla på köttet e de kört.. va gäller BK så grillat kanske e godast men då ska de väl va grillat oxå å inte rökt.. de enda BKs burgare smakar e brandrök..

Dom flesta hamburgare som man köper innehåller ju allt detta. Annars skulle ju den ramla isär. smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 november 2007
har ni nånsin gjort en hamburgare med bara kött. jag har testat och det var väll ungeför 20 bitar av denna burgare

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Better than God \o/
1 883 Inlägg
25 november 2007
Det är rent jävla mygel att de kallar det 100% nötkött på BurgerKing. Bara det att de inte har en riktig innehållsförteckning på nätet visar ju att de döljer något, det GÅR inte att göra en hamburgare av bara kött, det blr köttfärsröra av det.

Sedan hoppas jag att ALLA vet hur man läser en innehållsförteckning, ingredienserna rangordnas efter andel i produkten, det som står först är det mest av, no2 näst mest av osv... 

potatis är ju en del av basfödan här i Sverige, ser inget konstigt med det, men "aspartam, E288, E356", etc vill jag INTE se i maten. Totalvägrar allt som jag vet innehåller aspartam tex, men eftersom jag inte lusläser innehållsförteckningar så får jag la i mig dyngan ändå...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

414 Inlägg
25 november 2007
MAX är ritigt gott och Big Boy är ju inte heller helt fel men McDonalds smakar skit smile

hej

911 Inlägg
25 november 2007
Big Mac For Ever big_smile så jäääääävla goootttt big_smile

pic up the phone, wazzzaaa

Skyracer
917 Inlägg
25 november 2007
Loffe123 skrev:

"Kött

Så tycker jag!

Äter Max för att jag tycker de är godast. Varför skall jag äta av de andra om jag inte gillar smaken?

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Plattan i mattan !
305 Inlägg
25 november 2007
Jag föredrar tveklöst Burger King särskilt Big King XXL ruggigt fin burgare, BK pommes är ju också överlägsna alla andras dvs dom är friterade som pommes ska va, Mcdonalds pommes är ju mjuka och våta nästan som potatismos (ÖRK!!) nä BK ska de va.

3 968 Inlägg
25 november 2007
Hellre max framför Mcdonalds

209 Inlägg
25 november 2007
MAX helt klart min favorit äter alltid på Max när jag ska äta hamburgare!

Buger King kan jag ärligt inte säga så mycket om då jag inte ätit mer en en eller 2 gånger där

Mcdonalds dit går jag hällst inte tycker deras hamburgare är torra och smakar fan!!

542 Inlägg
26 november 2007
jag väljer max, för där är dom helt enkelt godast där enligt mig
sedan väljer jag burgerking och sist och inte mist på tredje plats mc donkan kasst i hbg iallafall

Sök