29 november 2007
Trådstartare
jonash skrev:
ZZZADA skrev:
Phoenix Gold RSd1200.1 listar 7000:- i sverige...hur kan detta steg skänkas bort för mindre än 2000kr i USA då???
Det kan jag tala om, som har varit med om att ta in PG i Sverige, och som har erfarenhet av Ebay handel i 10 år.
De steg som säljs på Ebay är INTE ETT SMACK på det "lagliga sättet". Vad gäller Phoenix då. Ni kan fetglömma att ni får nån som helst hjälp om det pajjar, förutom att ni får betala frakten fram och tillbaks och får ett annat steg.
Förmodligen är steget även ett refurbished, eller s.k B-stock, dvs inget som är kvalitetssäkrat på nåt sätt.
Men man gör som man vill, är man beredd att ta risken att få skitsteg kan man ju göra så.
Det är väldigt enkelt, gå in på PGs hemsida, där står det EXAKT vilka som är äkta och har rätt att sälja på nätet. Alla andra håller på med skumma affärer.
/Jonas
Okej. Refurbished är alltså ett reparerat? Hur är det med högtalare, är det samma grejjs med dom? Tänkte för det är juh samma pris med alla märken. Iof det viktigaste för mig är att det fungerar . Dom verkar ha många återkommande kunder vilket är posititivt iaf.
Aja, jag provar en gång iaf! Återkommer med resultat!
Det händer att man har smutsiga fötter, med det fötter aldrig att man har smutsiga händer