Satt och kollade på blocket där jag såg Hyundai Coupe FX säger bara waow helsnygg skulle helt klart tänka mig att ha en sån såg flera 97or låg runt 40000 tycker priset var hyfsat och passar mig men nu till frågan vad är bra och dåligt ?? vad för bil kan man gemföra med i fall man skulle vilja ha någon i samma stil ??
HAr jobbat en del med dom hos våran Hyundaihandlare, du får ju liksom va du betalar för.
Dom e ganska, eller ja, Väldigt plastiga inte så roliga, men dom har ju hyfsat agressiv look Skulle nog satsat på en VW corrado för dom pengarna, dom e coola
Men annars då förutom att den är lite plastig funkar dom bra annars då ?? VW corrado jäklar va grymma dom är men då drog priset iväg lite mer plus att fösäkringen steg såg jag Fick förslag på Mitsubishi Eclipse den var också cool kanske kan vara nått ?? mer roliga förslag på liknande bilar Det jag tyckte var bra med Coupe FX var att den drog inte så farligt med soppa hyfsad billig att äga
min mor hade en sån en gång. hon körde den 6500mil utan ett enda problem. dom e ganska rappa också, eller ja det beror ju vad man jämför med...men helt klart värd pengarna dom kostar tycker jag.
Låter bra verkar passa mig perfect billig i försäkring dricker inte så mycket soppa sen är den otroligt snygg verkar helt enketl vara en bra bil kanske blir den till våren då
Jag har ens inte funderat på BMW vet inte riktigt vad jag tycker om BMW men man ska alldrig säga alldrig men tycker att Coupe FX var snyggare men smaken e som baken
Jag har ens inte funderat på BMW vet inte riktigt vad jag tycker om BMW men man ska alldrig säga alldrig men tycker att Coupe FX var snyggare men smaken e som baken
Sen blir de dyrare ifall något pajar, å försäkringen stiger
Vanliga fel jag fått fram när jag själv var inne på att köpa en hyundai coupe var att hjullagren går sönder lätt, och att det rostar en hel del undertill av bilen !! ??
delarna är inte dyra specielt inte servicen. försäkringen är billig också
Försäkringen är inte direkt BMW's slagord Gissa varför BMW föll bort när jag letade bil? Min är mycket billigare i försäkring och service än vad en BMW 328 hade varit. Jämförde lite eftersom jag var sugen på en 328 innan.
Tråden handlade dock om Hyundai Coupe FX. Tycker den är tuff, men känns lite plastig. Har åkt en gång i en sådan så har ingen riktig uppfattning annars.