3063
Sök

Hyundai Coupe FX Bra Dålig

133 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
Satt och kollade på blocket  där jag såg  Hyundai Coupe FX    säger bara waow     helsnygg
skulle helt klart tänka mig att ha en sån     såg flera 97or låg runt 40000 tycker priset var hyfsat och passar mig        men nu till frågan    vad är  bra och dåligt    ??      vad för bil kan man gemföra med i fall man skulle vilja ha   någon   i samma stil ??

OEM <3
6 957 Inlägg
7 december 2007
HAr jobbat en del med dom hos våran Hyundaihandlare, du får ju liksom va du betalar
för.

Dom e ganska, eller ja, Väldigt plastiga inte så roliga, men dom har ju hyfsat agressiv look
Skulle nog satsat på en VW corrado för dom pengarna, dom e coola big_smile

OEM <3

133 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
Men annars då förutom att den är lite plastig   funkar dom bra  annars då ??
VW corrado    jäklar va grymma dom är   men då drog priset iväg lite mer plus att fösäkringen steg såg jag   smile
Fick förslag på   Mitsubishi Eclipse      den var också cool     kanske kan vara nått ??
mer roliga förslag på liknande bilar   
Det jag tyckte var bra med  Coupe FX    var att den drog inte så farligt med soppa     hyfsad billig att äga      smile
Senast redigerat av theswed (9 december 2007)

med lem
1 147 Inlägg
7 december 2007
min mor hade en sån en gång. hon körde den 6500mil utan ett enda problem. dom e ganska rappa också, eller ja det beror ju vad man jämför med...men helt klart värd pengarna dom kostar tycker jag.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

OEM <3
6 957 Inlägg
7 december 2007
Hitta en väldokumenterad bara så, de finns ju möjligheter att få till ett schysst "jap-stuk"
tkr jag.

Sen har Hyundais bilar blivit mkt mkt bättre oxå, säljer ju fan som smör
Matirx, sonata, elantra, Santa Fe, you name it wink

E du sugen, så varför tveka?

OEM <3

133 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
Låter bra då     blir kanske en sån till våren då       vill inte ha någon värsting motor    duger gått och väl med den som är i tycker jag     smile

133 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Funderade på hur e bak sätet på  Hyundai Coupe FX     duger det att sitta i   ??

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
8 december 2007
det går o sitta 2 ibak, utan större problem. men det är ju en coupe bil, och det finns det knappt några som har värstingbaksäte. men klart godkännt..

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

133 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
aha ok låter bra   i fall man vill köra någon      förstår att det inte är någåt värsting bak säte    men  duger det också lite längre färder tro ??

349 Inlägg
8 december 2007
Det går bra att åka långt i dom, jag gjorde många stockholmsresor (60mil dit) med min gamla FX -00:a smile

Bra och hyfsat pigga bilar!

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653

133 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Låter bra     verkar passa mig perfect     billig i försäkring    dricker inte så mycket soppa
sen är den otroligt snygg       verkar helt enketl vara en bra bil smile       kanske blir den till våren då smile

study
772 Inlägg
8 december 2007
ifall du tycker den är snygg så kolla på en bmw 328 coupe de är grymt snygga drar lite också min drar en 0.7-0.8 ungefär.

133 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Kollade in den    den var snygg  också        smile

study
772 Inlägg
8 december 2007
jag funderade faktiskt lite på hyundai innan jag köpte min.

133 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
Jag har ens inte funderat på BMW    vet inte riktigt vad jag tycker om BMW   men man ska alldrig säga alldrig       men tycker att Coupe FX    var  snyggare smile   men smaken e som baken smile

OEM <3
6 957 Inlägg
8 december 2007
theswed skrev:
Jag har ens inte funderat på BMW    vet inte riktigt vad jag tycker om BMW   men man ska alldrig säga alldrig       men tycker att Coupe FX    var  snyggare smile   men smaken e som baken smile

Sen blir de dyrare ifall något pajar, å försäkringen stiger

OEM <3

study
772 Inlägg
8 december 2007
bjork vakna upp i från bruket va

delarna är inte dyra specielt inte servicen.
försäkringen är billig också
Senast redigerat av moose46019 (8 december 2007)

911 Inlägg
9 december 2007
Vanliga fel jag fått fram när jag själv var inne på att köpa en hyundai coupe var att hjullagren går sönder lätt, och att det rostar en hel del undertill av bilen !! ??

pic up the phone, wazzzaaa

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
9 december 2007
Jag måste bara fråga, vad gör du när du skriver egentligen?

Whine whine!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
9 december 2007
moose46019 skrev:
bjork vakna upp i från bruket va

delarna är inte dyra specielt inte servicen.
försäkringen är billig också

Försäkringen är inte direkt BMW's slagord wink
Gissa varför BMW föll bort när jag letade bil?
Min är mycket billigare i försäkring och service än vad en BMW 328 hade varit. Jämförde lite eftersom jag var sugen på en 328 innan.

Tråden handlade dock om Hyundai Coupe FX.
Tycker den är tuff, men känns lite plastig.
Har åkt en gång i en sådan så har ingen riktig uppfattning annars.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök