3871
Sök

_Glenne_´s Sierra 2,8 GHIA -88| nu 8/9 -08, nu är projektet slut, bilen inte längre i min ägo!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
Aga_Diff skrev:
hmm, du lär nog sänka bilen nått varv fram.. eller? Ser ju ut som TF's Jeep lr nått! tongue

jag tror den är lite hög fram pga att den är så låg bak, den lixom "trycker upp" framänden eller vad man ska säga ... för det sitter 40mm sänkningssats på den smile
Senast redigerat av _Glenne_ (14 augusti 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 270 Inlägg
14 augusti 2008
Vart ju inte dumt det dära:D längtar tills jag får på mina nu big_smile

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
14 augusti 2008
blev bra som fan med nya rimsena big_smile

735 Inlägg
14 augusti 2008
Blev ju snyggt med fälgarna Glenne mannen big_smile

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
man får tacka för dom snälla kommentarerna... kul att folk gillar det man gör smile

här kommer lite bättre bilder som jag lovade smile

http://i33.tinypic.com/33cx9tx.jpg

http://i38.tinypic.com/2je9oye.jpg

http://i37.tinypic.com/14j91g1.jpg

så där ja... blev väll inte så tokigt?? smile

nu efter min uppdatering ska jag leta rätt på nån bra sida och beställa xenon 6000K för idag fick jag in några tusen lappar till på kontot smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
14 augusti 2008
du skulle ju ha dubbelljus sats å xenon sen rs paketet

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
skulle haft dubbelljus och combat paket istället.... xenon beställs idag, ganska omgående faktiskt smile

379 Inlägg
14 augusti 2008
Blev riktigt jäkla snyggt med 17"arna! smile

Tyskstuk är äckligt.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
man tackar, det värmer att höra smile

2 118 Inlägg
14 augusti 2008
fy fan va najs glenne big_smile snart kommer en update hos Mr. NJ med ^^ är det Bi xenon du beställer ? satt igår och tvekade om jag skulle beställa eller ej, vet inte riktigt vad man ska ha förnå tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

324 Inlägg
14 augusti 2008
Ser riktigt fet ut tycker ja! Jobba på! smile

Eh? Jaha! Okej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
man tackar smile... näe jag beställde bara xenon på halvljuset... jag vill bara ha det för utseendets skull så då spelar det ingen roll för mig om det är xenon på halvljus och halogen på helljuset smile

iaf nu är beställningen på xenon gjord, som sagt så vart det 6000K smile

2 118 Inlägg
14 augusti 2008
_Glenne_ skrev:
man tackar smile... näe jag beställde bara xenon på halvljuset... jag vill bara ha det för utseendets skull så då spelar det ingen roll för mig om det är xenon på halvljus och halogen på helljuset smile

iaf nu är beställningen på xenon gjord, som sagt så vart det 6000K smile

aha okey, men visst är det Bi xenon man ska ha om man vill ha på både hel och halv ? tongue nu har jag iaf lagt upp en update smile

D.i.l.l.i.g.a.f

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
jao, då är det väll bi-xenon smile... hehe joo jag vet, har redan kommenterat din uppdatering smile

2 118 Inlägg
14 augusti 2008
då kommer jag nog beställa Bi xenon senare ikväll big_smile hehe såg det ^^

D.i.l.l.i.g.a.f

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
hehe hade jag också viljat gjort faktiskt men måste ju ha lite pengar kvar att leva för också... är ju inte gratis att tanka en 2,8a, köpa cigg, mat och öl tongue

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
14 augusti 2008
_Glenne_ skrev:
skulle haft dubbelljus och combat paket istället.... xenon beställs idag, ganska omgående faktiskt smile

vilken sida köppte du xenonet ifrån då?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
det vet du redan..

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
14 augusti 2008
_Glenne_ skrev:
det vet du redan..

hehe jo nu vet jag tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
hehe yepp tongue

Sök