kvadda nu inte denna bilen då du börjar få till den rätt bra:), dock ser ja en sak du borde fixa, ford har ju samma cp skada som volvo har, bredare hjulbas fram än bak så hjulen sticker ut, lämna fälgarna till nån som kan fräsa bort några mm på insidan fälgen så de ser lite bättre ut eller så sätt spacers bak så dom kommer lika aplångt ut bak som dom är fram ...
Grattis! Har nu läst igenom alla sidor och bilen ser riktigt bra ut:)! Ska själv åka och köpa en sierra 2.9 nästa vecka! Är det nåt speciellt man ska kolla på?? mvh pj
Grattis! Har nu läst igenom alla sidor och bilen ser riktigt bra ut:)! Ska själv åka och köpa en sierra 2.9 nästa vecka! Är det nåt speciellt man ska kolla på?? mvh pj
man tackar
då för jag väll börja med att säga grattis när du ska köpa en sån fin bil, 2,9orna är inget dåligt val förutom att dom tar lite soppa, men det är ju en stor motor.. näst intill totalt odödlig och går riktigt bra med tanke på sin effekt.... det du kan kolla efter är väll dåliga bussningar i framvagnen, dåliga/sheva bromsskivor fram samt rost, det är väll dom vanligaste felen på dom
Google-Johan: jo kan man ju göra, men tänkte prova byta däck, är ju 225or nu, tänkte prova kränga på 205or och se om det blir bättre
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
nu har jag iaf bestämmt mig för att ställa undan sierran över vintern och åka 240 i vinter... känns lite dumt att köra med sierran i vinter om man skulle råka sladda in i nån stolpe eller isknöl eller nått plus att saltet är ju inte snällt mot bilar heller, känns dumt att göra det innan man änns har börjar styla sierran typ .... så då är det bättre att åka 240n som man inte är rädd om oh bara skulle skratta om man dörnade in i nån stolpe eller nått
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
jahapp idag har jag faktiskt gjort lite igen... jag har lackat bromsoken röda samt polerat upp japsdämparen så den blev blank igen
lite bilder då
kalla det oseriöst om ni vill men jag orkade inte plocka bort och riva isär oken i molekyler som jag gjorde med 2,9an, så därför maskerade jag bara in dom på den här bilen, men det blev jävlig bra endå
grundade
lackade
och så här vart det, rätt nöjd endå, blev en helt godkänd finnish
och efter lite snabb polering på japsdämparen, alltså ej 100% men det duger så länge
det var väll allt
får la se när det kommer nån ny uppdatering, ska väll lacka oken bak också snart, men efter det vettefan va jag ska göra, då har jag typ inget att göra på bilen mer än toning och till det behöver man pengar, men men
ha det bra så länge