3940
Sök

_Glenne_´s Sierra 2,8 GHIA -88| nu 8/9 -08, nu är projektet slut, bilen inte längre i min ägo!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
hehe okej, det är lätt att glömma saker tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 944 Inlägg
2 april 2008
Mackanol skrev:
PS. heter inte glenn, men vet en som gör det DS.tongue

ett himla tjat om glenn:isar, så jag tänkte passa på jag med big_smile

jag känner en glenn, han kör för det mesta sierra, men nu har han drage på sig en merca smile

tongue

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
hahaha du är roligt du tongue... visseligen kanske jag byter bort mercan snart men endå tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Varningar. 36
1 200 Inlägg
2 april 2008
Byt bort den mot en sierra!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
haha nej nej, en sierra är alldeles för ny!!... ska ha en veteranare och drick öl i i sommar big_smile... med lite tur kanske jag har en amazon på gång  smile

Varningar. 36
1 200 Inlägg
2 april 2008
Ehh, glenne? En amazon? Jag gör slut!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
jopp... en amazon är enda volvon som inte känns som en volvo... visst jag är volvo hatare men en amazon känns inte riktigt som en volvo, sen är dom raggiga och har årsm inne för crusingar med mera också tongue

1 944 Inlägg
2 april 2008
_Glenne_ skrev:
haha nej nej, en sierra är alldeles för ny!!... ska ha en veteranare och drick öl i i sommar big_smile... med lite tur kanske jag har en amazon på gång  smile

haha, glenne !! du vet om att det är Volvo som tillverkat den va yikes
du som "hatar/ogillar" volvo ?? roll

men amazon e bra pilsnerhäck big_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Varningar. 36
1 200 Inlägg
2 april 2008
Hade nog hällre letat upp en gammal ford anus att åka i då tongue Eller en rover med smallblock. Finns i varje hörn står och skrotar. Har 2st rakt över gatan.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
haha äsch... får se, är ju inget bestämmt än heller, men han med amazonen var ju intresserad iaf så jag får se... hellst skulle jag vilja ha en admiral eller en commodore, dom gillar jag skarpt men då är dom så dyra och ligger långt över värdet på mercan hmm smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
b0nd3n skrev:
_Glenne_ skrev:

haha, glenne !! du vet om att det är Volvo som tillverkat den va yikes
du som "hatar/ogillar" volvo ?? roll

men amazon e bra pilsnerhäck big_smile

läs mitt andra inlägg där vettja tongue

joo men den ska endå bli fin även om det ska drickas en hel del pilsner i den tongue

1 944 Inlägg
2 april 2008
han med amazonen, är det widell ? tongue big_smile

Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Varningar. 36
1 200 Inlägg
2 april 2008
Allright smile Får hoppas du hittar nått då. Även om det blir en gammal inrökt amazonjävel.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
b0nd3n: haha nej nej, jag och widell ska bli amazon maffian i nedansjö wink... närå, som sagt inget bestämmt för min del än smile

TFkarlsson: hehe joo smile

1 944 Inlägg
2 april 2008
_Glenne_ skrev:
b0nd3n: haha nej nej, jag och widell ska bli amazon maffian i nedansjö wink... närå, som sagt inget bestämmt för min del än smile

TFkarlsson: hehe joo smile

okok smile då törs ju inte jag komma o hälsa på i gammla downlake yikes tongue

Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
haha vadårå? tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
nu är sommaren på G, snön är borta och gräset är grönt och buskar och träd håller på att slå ut, så nu jävlar må det väll vara faan själv om man inte sätter fart med sierran snart så man får en RIKTIGT bil istället för nån ful, sunkig och rapplande jävla traktor wink big_smile
Senast redigerat av _Glenne_ (8 maj 2008)

2 118 Inlägg
8 maj 2008
kom igen nu glenne, du måste ju fixa till sierran nu big_smile väntar ivrigt på en riktigt stor update med många bilder på ett växellådsbyte tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
hehe det kommer, eftersom jag går i tankarna att skicka svinarförtin på skroten för jag är så jävla less på den så måste jag ju göra iordning sierran för att ha nått att åka tongue... får ju 1,50kr på metall skroten per kilo och det blir ju närmare 2000kr för en 740 (ja man får lämna in bilar där bara man tömmer dom på vätskor) sen om man ställer av den får man ju igen på skatten så en 2500kr får man väll om man skrotar den plus att man behåller vita blinkers, turbo grillen, extraljusen med mera tongue

ska göra några tappra försök till att få liv i 740n och går det inte så åker den antingen ut på blocket som reserv/gds bil eller så åker den på skroten tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (8 maj 2008)

1 944 Inlägg
9 maj 2008
Börja med sierran nu !!
fan gör en blomlåda av 740:in eller nått, bara du börjar med sierran big_smile

Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Sök