jag är faktiskt nöjd med bilen i nuläget om jag ska va ärlig! tycker resultatet blev bra. och nu i skrivande stund är motorn så gott som klar. det som saknas är att montera insuget och montera kamrem..
var ute ikväll och monterade växellådan och kopplingskitet samt mätte och justera ventilspelet och smällde på ventilkåpan
har jag TUR, så KANSKE maskinen åker i på torsdag kväll OM det går vägen men tror det kan bli tajt med tid!
jag har också lite bilder från Japmeet på bilen som jag slänger upp nu.. resten av bilderna från Japmeet får ni kolla på i Japmeet tråden under "Evenemang delen" : )
det gick för övrigt bra på Japmeet. väldigt lyckad resa och många fina kommentarer om bilen fick man höra mycket roligt! går allt som planerat ska jag dit igen på Action Meet den 1-2 augusti. med motor i och hopperligen mappad, men får se hur det går.
Hpaddict: Tack så mycket Ja, det var lite synd att du missade den! Men hopperligen kommer jag till Action Meet med den om det går som planerat
Streckkoden: Tackar Jo, det var lite synd, men det kommer nog några träffar till i sommar som jag ska fara på så du får laga dig dit för motorn är snart i bilen så
Just nu kämpar man på för fullt för att få i motorn och blir det kasst väder ihelgen så åker den i till helgen, annars nästa vecka Sen jävlar är det full fart och sikte mot Action Meet!