3192
Sök

liten reg.skylt

35 Inlägg
19 november 2005
Trådstartare
var kan man få tag i en liten reg.skylt fram????
///ogc577

Driver
2 111 Inlägg
19 november 2005
dekaltrim.se

Att de inte är lagliga de vet du väl redan men säger det bar så du är medveten om det. Står även i infon om skyltarna.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

35 Inlägg
19 november 2005
Trådstartare
ja det vet jag om....bättre att han en sån än att inte han någon alls!!

245 Inlägg
19 november 2005
ogc577 skrev:
ja det vet jag om....bättre att han en sån än att inte han någon alls!!

Nix, samma böter på båda alternativen = 400spänn!
Så du kan lika gärna köra utan wink

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås

31 Inlägg
19 november 2005
Du kan beställa från vägverket, finns för mc, du kan få i mc storlek, samma process som när du kör dessa fyrkantiga för amerikan-import.

Visst är det inte riktigt handet på hjärtat men när du har skylten så säger inte farbror blå eller besiktningen något.

Nu vet jag inte om man kan göra så längre men ring dem å kolla ifall du kan beställa. Vi gjorde så på min bil då vi först fick de ordenarie för jag ville ha bak stora å fram liten. observera att detta är snart 3 år sedan.
vet inte om det går fortfarande alltså.

Har sett dessa "klisterlapparna" på nya ferarri och porsche spoilers.. är det bilhandlare som trycker ut dem?

281 Inlägg
19 november 2005
det är coolt att ha en stor!!

Team Kränghäng
657 Inlägg
21 november 2005
Jaaacob skrev:
Du kan beställa från vägverket, finns för mc, du kan få i mc storlek, samma process som när du kör dessa fyrkantiga för amerikan-import.

Visst är det inte riktigt handet på hjärtat men när du har skylten så säger inte farbror blå eller besiktningen något.

Nu vet jag inte om man kan göra så längre men ring dem å kolla ifall du kan beställa. Vi gjorde så på min bil då vi först fick de ordenarie för jag ville ha bak stora å fram liten. observera att detta är snart 3 år sedan.
vet inte om det går fortfarande alltså.

Har sett dessa "klisterlapparna" på nya ferarri och porsche spoilers.. är det bilhandlare som trycker ut dem?

Tror inte att man kan göra så längre.. man måste väl ha någon slags dispens för att få en liten.

Eller??

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

31 Inlägg
21 november 2005
Precis, kanske inte är lika lätta att lirka till sig det numera dock =/

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök