oj då kan försörja sig och överleva bara på denna sidan utan och behöva jobba, det var inte dåligt
Grattis
Vet du hur jävla mycket jobb det är att bygga upp en sån här sida? Är ju som att säga till varenda bilmek att de har sån tur som slipper jobba och bara behöver leka med bilar.
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Med tanke på att man får psykbryt så fort sidan ligger nere - vilket nästan aldrig händer iofs - och att man med största säkerhet loggar in minst 20 gånger om dagen, så är nog det ett bevis på att man inte bara tycker om sidan - man är också beroende Så tack för beroendet Chrizz...tycker jag är värd en autograf jag utan kostnad, en som jag kan titta på då jag sitter i tvångströja och mumlar "garaget...garaget.."
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.