En "gds"-hall är ju fint, men tänk på att det kan bli rätt dyrt, för om det jävlas så kan det ta nån timme. Det du behöver göra är enkelt uttryckt, att separera växellådan från motorn (sitter med några bultar runt sprängkåpan, typ storlek 19 el dyl.) ta loss kardan från lådan, ev. plocka bort växelspaken, kopplingsvajern, startmotorn osv. sen bara ta ner lådan och då ser du klart och tydligt vad du ska byta. Så det kan ta lite tid, men svårt är det inte, och allt sitter hyfsat lättåtkomligt. Om lagret har börjat låta illa precis nu så kan du säkert köra med det ett tag utan fara, men vill det sig illa så kan det gå fortare, speciellt nu när det snart börjar bli kallt ute.
---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * *
Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!