3358
Sök

Köpråd, M3 eller Civic Type-R??

870 Inlägg
25 december 2007
Kolla in -Söben- sida för en grymt snygg Honda CTR, även bild på växelspakens placering!

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
NickeJ89 skrev:
Kolla in -Söben- sida för en grymt snygg Honda CTR, även bild på växelspakens placering!

Hans bil och bilder e sjukt snygga!

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Haha va fan är de en last bil eller?

http://www.garaget.org/archive/8929/48763/48763-602786.jpg

Man vänjer sig säkert.

Hahahah ja jag menar det, man det kanske är bra när man har vant sej

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

1 072 Inlägg
25 december 2007
Renault Clio Sport? Finns drösvis med eftermarknadsdelar till den modellen oxå. 172hk 200nm på ca 1000kg. Civicen var 2tiondelar snabbare på banan och spaken sitter mellan sätena hehe smile

kevlar_soul
25 december 2007
Jag har ägt en M3 E36. En välskött sådan. Snacka om mycket bil för pengarna, ångrar än idag att jag sålde den. Dock är försäkringen dyr tyvärr.. Pengar verkar ju dock inte vara något problem om du tänkt köpa en splitt ny Honda..

Så lägg pengarna på en E36, och rusta upp den rejält för pengarna som du sparar på att inte köpa den "nya bilen"..

648 Inlägg
25 december 2007
camaro67 skrev:
Haha va fan är de en lastbil eller?

Man vänjer sig säkert.

du har inte tänkt steget längre ang placeringen ?? det är för att man inte ska behöva bryta fokuset på körningen ..den sitter ju precis bredvid ratten för snabb manövrering...

94 Inlägg
25 december 2007
TYPE-R, alla gånger... Och nej, jag är inte partisk alls.. wink

870 Inlägg
25 december 2007
camaro67 skrev:

Man vänjer sig säkert.

Ingen lastbil jag har kört har växelspaken där yikes

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
sik skrev:
Renault Clio Sport? Finns drösvis med eftermarknadsdelar till den modellen oxå. 172hk 200nm på ca 1000kg. Civicen var 2tiondelar snabbare på banan och spaken sitter mellan sätena hehe smile

Ja de låter ju jävligt roligt, men jag vet inte...franska bilar? har du inte haft mycke problem me din?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
kevlar_soul skrev:
Jag har ägt en M3 E36. En välskött sådan. Snacka om mycket bil för pengarna, ångrar än idag att jag sålde den. Dock är försäkringen dyr tyvärr.. Pengar verkar ju dock inte vara något problem om du tänkt köpa en splitt ny Honda..

Så lägg pengarna på en E36, och rusta upp den rejält för pengarna som du sparar på att inte köpa den "nya bilen"..

Nu blev det lite mer hopp till M3:an igen big_smile hehe

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

495 Inlägg
25 december 2007
js dkulle lätt ha köpt type r:en ja! ja har en sån fast gamla modellen och ja har åkt i m3:or men personligen så är det mer knuff i hondan! och vad går upp emot japansk kvalité?big_smile

mig <3 vtec = sant

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
Ejan skrev:
camaro67 skrev:

Man vänjer sig säkert.

du har inte tänkt steget längre ang placeringen ?? det är för att man inte ska behöva bryta fokuset på körningen ..den sitter ju precis bredvid ratten för snabb manövrering...

Ja de ligger nog jävligt mycke i de du säger! Man får väl testa den..

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Muttley
25 december 2007
där skulle jag valt bmw om jag varit tvungen att välja, civicen var inte alls kul att köra, otroligt klen faktiskt i mitt tycke!  Men visst de var kul att den var så spejsad och framtidsutseende, men de var ingen höjdare att köra faktiskt smile

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
FoXxIe skrev:
js dkulle lätt ha köpt type r:en ja! ja har en sån fast gamla modellen och ja har åkt i m3:or men personligen så är det mer knuff i hondan! och vad går upp emot japansk kvalité?big_smile

Mer knuff i hondan!!! haha fyfan de låter jävligt nice. big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
tkd_rille skrev:
där skulle jag valt bmw om jag varit tvungen att välja, civicen var inte alls kul att köra, otroligt klen faktiskt i mitt tycke!  Men visst de var kul att den var så spejsad och framtidsutseende, men de var ingen höjdare att köra faktiskt smile

ok ok, låter ju inte bra. Jag vet inte jag har inte provkört den själv, måste göra de snart!

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
FoXxIe skrev:

Fyfan va din Civic e snygg föresten! snyggt me huvet

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

1 072 Inlägg
25 december 2007
Konbanan skrev:
sik skrev:

Ja de låter ju jävligt roligt, men jag vet inte...franska bilar? har du inte haft mycke problem me din?

Allt är rellativt. Gasa mycket = skruva mycket. Spelar ingen roll vilken bil man har då. Civicen tror jag lätt på annars. Har inte haft några problem med min ÄN och sen har man en växelindikator orginal smile Otrolig känsla i växlingar osv. men å andra sidan ha min bara gått 4500mil än. Eftermarknadsdelar finns det gott om annars på k-tecracing.com. Finns mycket man vill ha. Dock är ju bromsarna som på alla andra underdim vid bankörning!

V-Power
1 186 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
sik skrev:
Konbanan skrev:
sik skrev:

Allt är rellativt. Gasa mycket = skruva mycket. Spelar ingen roll vilken bil man har då. Civicen tror jag lätt på annars. Har inte haft några problem med min ÄN och sen har man en växelindikator orginal smile Otrolig känsla i växlingar osv. men å andra sidan ha min bara gått 4500mil än. Eftermarknadsdelar finns det gott om annars på k-tecracing.com. Finns mycket man vill ha. Dock är ju bromsarna som på alla andra underdim vid bankörning!

Tack för tipset! smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Pilot
78 Inlägg
25 december 2007
Mer knuff i civicen? nja där tog du nog i så du sprack=) M3:an är snabbare på bana rakt fram och även den värvar en hel del (7400 rpm) M3 E36 står sig fortfarande väldigt bra i prestanda klassen och det är ju inte för inte som det är den bilen alla jämför med,välservad och bra koll på historiken så är valet självklart BMW M3!
P.S kan inte ens förstå att du funderar D.S

Är det en Fågel? Är det ett Flygplan? Nej det är en Röd Riskokare

Sök