2610
Sök

Alla som inte dansar är våldtäktsmän :P

Autonom
11 januari 2008
Yttrandefriheten när den är som bäst! Om man tar illa upp av att lyssna på musiken så är det enklast att ge fan i att lyssna på den.

455 Inlägg
11 januari 2008
HAHA fan va löjligt!! orka!

400 Inlägg
11 januari 2008
_Glenne_ skrev:
hahahahahaha!! men gud va fjantigt och anmäla nå dylikt, visst låten är totalt värdelös men vafan det är ju bara en låt, orka bry sig lixom! smile

hehehe Xakt !

Ride Like You´ve Never Been Hurt

Tidsoptimist
184 Inlägg
11 januari 2008
Autonom skrev:
Yttrandefriheten när den är som bäst! Om man tar illa upp av att lyssna på musiken så är det enklast att ge fan i att lyssna på den.

Har radion på hela dagarna när man jobbar. Kör oftast p3. Man kan inte springa å byta kanal hela tin. Men seriöst, det är en galet dålig låt. Budskapet, texten och att den är så otroligt tjatig gör ju att man funderar hur en sån låt kan spelas på sveriges radio.

Tack för ordet!

Jag försöker iaf...

874 Inlägg
11 januari 2008
Aga_Diff skrev:
opeltiffi skrev:
Tror faktiskt aldrig jag har hört nåt så sjukt äckligt dåligt förr yikes

Är du våldtäktsman?

OBS: Ta't lugnt, bara på skoj... wink

Haha, Klockrent tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

44 Inlägg
11 januari 2008
fan va löööjligt.. haha

Eclipse;)

509 Inlägg
11 januari 2008
Hoppas dom åker dit bara för låten är så jävla dålig! hatar den där ken också!

645 Inlägg
11 januari 2008
Jag tycker också den e skön som fan, diggar det elektroniska soundet med skön svensk rap smile

553 Inlägg
12 januari 2008
Skitlåt.. men anmäla ? HAHAHA

1 741 Inlägg
12 januari 2008
skitlåt... rätt intressant att dom får ha spelat sen så länge utan att någon anmält. med tanke på att det är en rätt så kränkande text... om dom skulle sjunga att "alla som dansar är homosexuella" skulle det ju bli ett jävla liv direkt..

(Tror inte att det är så. Säkrast att skriva så annars blir väl jag åxå anmäld)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

129 Inlägg
12 januari 2008
tecman skrev:
skitlåt... rätt intressant att dom får ha spelat sen så länge utan att någon anmält. med tanke på att det är en rätt så kränkande text... om dom skulle sjunga att "alla som dansar är homosexuella" skulle det ju bli ett jävla liv direkt..

(Tror inte att det är så. Säkrast att skriva så annars blir väl jag åxå anmäld)

/me printar ut och springer till polisen tonguetonguetonguetongue

155 Inlägg
12 januari 2008
har den gubben verkligen lust att betala rättegångskonstnader, advokat m.m bara för att han inte gillar låten?

71 Inlägg
12 januari 2008
Varför springa till lagenspatetiska väktare för en sån här skitsak,ja det kan man undra.Förstår heller inte hur faan man kan komma på en sån jävla dålig text förövrigt.

Thomas L.

757 Inlägg
12 januari 2008
verkar bara vara jag som håller med anmälaren. inte för att jag inte dansar ibland men vafan. det måste till en cencur på musiken i världen. all jävla musik handlar ju bara om hur dom rånar tar droger och vapen och skit. det är ju bara se hur dagens ungar påverkas av detta. kom inte och säg att det inte påverkar för det gör det. själv så skulle jag aldrig tillåta att någon av mina ungar lyssnade på sånt

Makaronborrare
993 Inlägg
12 januari 2008
Trådstartare
robzter skrev:
verkar bara vara jag som håller med anmälaren. inte för att jag inte dansar ibland men vafan. det måste till en cencur på musiken i världen. all jävla musik handlar ju bara om hur dom rånar tar droger och vapen och skit. det är ju bara se hur dagens ungar påverkas av detta. kom inte och säg att det inte påverkar för det gör det. själv så skulle jag aldrig tillåta att någon av mina ungar lyssnade på sånt

Finns säkert vissa som kan påverkas av våldsamma texter men jag är emot censur. Och dom nu som är så skadade att dom mördar någon för att dom hört en text, skadas dom inte av musik så är det något annat som film eller böcker och det går inte att förbjuda allt sånt. Själv har man lyssnat på brutal musik Death/Black metal i snart 15år och jag är nästan normal big_smile

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
12 januari 2008
Något som jag har reagerat över, men som ingen annan motorintresserad person verkar ha gjort, är början av låten. Då hör man basgången och ett annan ljud i bakgrunden. Det ljudet låter precis som en gammal Volvo-motor på fullvarv, som om nån är ute och sladdar på isväg med en 240. Lyssna ska ni få höra - jag reagerade första gången jag hörde låten. smile

David

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

757 Inlägg
12 januari 2008
calibra1992 skrev:
robzter skrev:

Finns säkert vissa som kan påverkas av våldsamma texter men jag är emot censur. Och dom nu som är så skadade att dom mördar någon för att dom hört en text, skadas dom inte av musik så är det något annat som film eller böcker och det går inte att förbjuda allt sånt. Själv har man lyssnat på brutal musik Death/Black metal i snart 15år och jag är nästan normal big_smile

jo jag har oxå lyssnat på skumm musik hela livet och jag är också typ normal. men det är ju bara att gå ut på stan så märker man. snorungarna har byxorna vid knävecken. kepsen som Skurt med ingabritt upp i arslet. kan knappt prata svenska även fast dom bott i sverige hela livet. säger det senaste för att min halv farbror har bott i bredäng hela livet och han är ja helsvensk men kan inte prata svenska. hur sjukt är inte det?

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
12 januari 2008
Är han sjuk eller?? hur fan kan man anmäla en låt jävel?? bara att ge fan i krogen då så kan han sitta hemma och dricka med sina polare och välja musik själv.. folk dansar ju till låten och den spelas överallt men visst vill gubben vara en jävla gnällgubbe som anmäler för minsta skitsak så okej.. Han ringer säkert polisen om han ser dej gå vid röd gubbe och sånt skit också

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
12 januari 2008
GurraG skrev:
Är han sjuk eller?? hur fan kan man anmäla en låt jävel?? bara att ge fan i krogen då så kan han sitta hemma och dricka med sina polare och välja musik själv.. folk dansar ju till låten och den spelas överallt men visst vill gubben vara en jävla gnällgubbe som anmäler för minsta skitsak så okej.. Han ringer säkert polisen om han ser dej gå vid röd gubbe och sånt skit också

det är inte olagligt att gå mot rött wink
men sen .. de är inte olagligt att göra musik heller tongue

Lokförare
126 Inlägg
12 januari 2008
bäst man börjar dansa då så man inte hamnar i finkan för våldtäkt yikes

Saab 900 Aero -96

Sök