3922
Sök

gnäll tråden!

FreddeK
27 maj 2008
baca skrev:
Folk som stavar ordet stereo sterio.

nästan dödsstraff på den va?? lollol

7 100 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
blacken skrev:
Jag vill återigen gnälla på dom j""la skitstövlar som parkerar sin bilar framför pumparna på bensinstationerna, när dom inte ska tanka utan bara ska in och handla på macken, och blockar för dom som SKA tanka.  Är ni så dj""la handikappade att ni inte kan går tio meter. Sök färdtjänst!!.. mad

de hatar jag med,jävla nötter mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

study
772 Inlägg
27 maj 2008
bmx skrev:
blacken skrev:
Jag vill återigen gnälla på dom j""la skitstövlar som parkerar sin bilar framför pumparna på bensinstationerna, när dom inte ska tanka utan bara ska in och handla på macken, och blockar för dom som SKA tanka.  Är ni så dj""la handikappade att ni inte kan går tio meter. Sök färdtjänst!!.. mad

de hatar jag med,jävla nötter mad

det finns även andra idioter osm ställer sig mitt för vatten/luft skåpen. vilken idiot fattar inte att man ställer sig med nosen mot den gärna snett beroende på uttryme.

och alla dessa puckorna handla inte på mackarna. vi protesterar mot priserna.
handla in i någon affär momsen är förhög ungefär lika bra genomslagskraft på båda tycker jag.

Amatör
193 Inlägg
27 maj 2008
Bara för det så måste jag gnälla på alla som gnäller big_smile

Quattro User
260 Inlägg
27 maj 2008
Jävla helvete, mitt baselement i bilen har pajat.

Innehar VAG-COM diagnostik-interface i västerbotten.

609 Inlägg
29 maj 2008
ser ut o bli fint väder idag.. synd att man ska sova bort halva dagen......

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
29 maj 2008
blacken skrev:

Gör som jag. Blockera dom så dom är tvungna att backa... Ställ dig nära fronten och ut och upp med huven. tongue
Funkar alltid och klagar dom, så är det ju faktiskt deras fel... tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
29 maj 2008
Sen alla som skriver DEM till allt! Dem ska göra det, dem kom hit och tog ditt...
Jag fick lära mig att man kunde använda DE och DEM i olika former, men att man kunde använda DOM i mer eller mindre alla former, så det gör jag.
Men ser jag nån som skriver t.ex "Dem kostade 5 kronor" Det heter DE kostade 5 kronor, eller DOM kostade 5 kronor!
FFS!

Och alla dessa särskrivningar!!!
T.EX: Ser nån skillnad på en brun hårig sjuk sköterska, och en brunhårig sjuksköterska? Sen står det faktiskt gnäll tråden också... GNÄLLTRÅDEN ska det väl stå? tongue

Nä, nu ska jag ta och lägga mig. Ska ut och åka bil långt imorrn.
Godnatt alla gnällvargar. wink
Senast redigerat av Irmscher Vectra (29 maj 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

181 Inlägg
29 maj 2008
Jag hatar doktorerna på sunderbysjukhus som aldrig hittar vad som är fel i min mage. ;O

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

3 650 Inlägg
29 maj 2008
Fick parkeringsböter på 450 kr!!

Avstängd
58 Inlägg
29 maj 2008
Ska gnälla på att man får göka ca 3 ggr per år, och då e såklart kärringen smittad me nåt smaskens.
Life is a bitch!

Bredbands Tekniker
176 Inlägg
29 maj 2008
Jag HATAR dom som ställer sig på Ikeas Familjeparkeringar men inte ens har några barn eller bilstol...madmad Kommer man där med 2 barn och vill inte att dom ska slå upp dörrarna på ngn annans bil...ARG blir jag..mad

Sen dom som gör "egna" parkeringar vid olika ställen som typ Ica MAxi här i Jönköping..Undrar hur dom tänker?? madmad Men det gör dom nog inte....hmmhmm

Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...

181 Inlägg
29 maj 2008
Gnäll på att det gick åt fan på teoriprovet.. IGEN.. andra jävla gången jag kuggar.. men nu fick jag 51 jävla poäng.. fan va less, inte fan kör jag bil bättre med ett poäng till

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

FreddeK
29 maj 2008
Pampers_38 skrev:
Ska gnälla på att man får göka ca 3 ggr per år, och då e såklart kärringen smittad me nåt smaskens.
Life is a bitch!

illa illa big_smilebig_smile

Lagerhjon
178 Inlägg
29 maj 2008
Jag vill gnälla på min chef som inte fixar en inköpsanmodan på min nya G900 så jag kan börja leka lite med den. Nejdå han åker till Tyskland på "mässa" istället.

609 Inlägg
30 maj 2008
Ska gnälla på att man ser ut som en jävla salami förbannade allergi chock

Lastbilschaffis
811 Inlägg
5 juni 2008
vill gnälla på kärlek/känslor/tjejer sad  blir bara skit av allt sådant sad  allt sånt e värdelöst

228 Inlägg
5 juni 2008
Då passar jag på att gnälla på firman som sålde BSR/PPC till mig och glömde skicka inloggningsuppgifterna till mig. Så nu kommer jag inte åt uppgraderingen till mjukvaran och kan inte trimma tillbaka bilen.. kul när Bugrun är i helgen..

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com

801 Inlägg
5 juni 2008
Jag vill också gnälla på brudar... dem är hopplösa. Bro´s before hoe´s

609 Inlägg
6 juni 2008
Jag vill gnälla på att ingen ser humorn i min avatar bild

Sök