4040
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
172 Inlägg
7 februari 2008
#241
Masterworks skrev:
Manlig som man e så får man nog hitta på en ursäkt redan nu när
man får smisk av alla tjejer på banan! hehehe...
Haha, tvivlar starkt på det om jag skall vara ärlig. Men det är klart, det gäller att kunna hantera alla hästarna oxå... wink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Masterworks
7 februari 2008
#242
Anna_ skrev:
Masterworks skrev:
Manlig som man e så får man nog hitta på en ursäkt redan nu när
man får smisk av alla tjejer på banan! hehehe...
Haha, tvivlar starkt på det om jag skall vara ärlig. Men det är klart, det gäller att kunna hantera alla hästarna oxå... wink
Så sant, sen ska man våga oxå! lol

Bara jag får väghållnings kitet så, annars får man lämna WO! wink

1 072 Inlägg
7 februari 2008
#243
Masterworks skrev:
Anna_ skrev:
Masterworks skrev:
Manlig som man e så får man nog hitta på en ursäkt redan nu när
man får smisk av alla tjejer på banan! hehehe...
Haha, tvivlar starkt på det om jag skall vara ärlig. Men det är klart, det gäller att kunna hantera alla hästarna oxå... wink
Så sant, sen ska man våga oxå! lol

Bara jag får väghållnings kitet så, annars får man lämna WO! wink
Risk att bli sjösjuk annars? cool


Masterworks
7 februari 2008
#244
sik skrev:
Masterworks skrev:
Anna_ skrev:
Haha, tvivlar starkt på det om jag skall vara ärlig. Men det är klart, det gäller att kunna hantera alla hästarna oxå... wink
Så sant, sen ska man våga oxå! lol

Bara jag får väghållnings kitet så, annars får man lämna WO! wink
Risk att bli sjösjuk annars? cool
Hehehe... Nää, men det sladdar så förbanat! lol
Senast redigerat av Masterworks (7 februari 2008)

1 072 Inlägg
7 februari 2008
#245
Masterworks skrev:
sik skrev:
Masterworks skrev:

Så sant, sen ska man våga oxå! lol

Bara jag får väghållnings kitet så, annars får man lämna WO! wink
Risk att bli sjösjuk annars? cool
Hehehe... Nää, men det sladdar så förbanat! lol
HAHA nu kom vi väll in på svarta bilar går snabbast igen hmm
Annar tätar vi dina dörrar och gör en liten damm eller någe kul, blir snyggt med flames på gastuben och ventilkåpor lol


Masterworks
7 februari 2008
#246
sik skrev:
Masterworks skrev:
sik skrev:

Risk att bli sjösjuk annars? cool
Hehehe... Nää, men det sladdar så förbanat! lol
HAHA nu kom vi väll in på svarta bilar går snabbast igen hmm
Annar tätar vi dina dörrar och gör en liten damm eller någe kul, blir snyggt med flames på gastuben och ventilkåpor lol
Hehehe... Hör jag lite avund? wink

1 072 Inlägg
7 februari 2008
#247
Masterworks skrev:
sik skrev:
Masterworks skrev:

Hehehe... Nää, men det sladdar så förbanat! lol
HAHA nu kom vi väll in på svarta bilar går snabbast igen hmm
Annar tätar vi dina dörrar och gör en liten damm eller någe kul, blir snyggt med flames på gastuben och ventilkåpor lol
Hehehe... Hör jag lite avund? wink
tjaaa, tänker inget svara tongue


GirlsGoFast
172 Inlägg
7 februari 2008
#248
Masterworks skrev:
Så sant, sen ska man våga oxå! lol

Bara jag får väghållnings kitet så, annars får man lämna WO! wink
Bäst du försöker få ner alla hästar i backen, annars kommer ett par av nosrkorna att parkera dig... *räcker ut tungan* big_smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Masterworks
7 februari 2008
#249
Anna_ skrev:
Masterworks skrev:
Så sant, sen ska man våga oxå! lol

Bara jag får väghållnings kitet så, annars får man lämna WO! wink
Bäst du försöker få ner alla hästar i backen, annars kommer ett par av nosrkorna att parkera dig... *räcker ut tungan* big_smile
Jo det var just det, jag suger nog på banan! wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 februari 2008
#250
Masterworks skrev:
Anna_ skrev:
Masterworks skrev:
Så sant, sen ska man våga oxå! lol

Bara jag får väghållnings kitet så, annars får man lämna WO! wink
Bäst du försöker få ner alla hästar i backen, annars kommer ett par av nosrkorna att parkera dig... *räcker ut tungan* big_smile
Jo det var just det, jag suger nog på banan! wink
Då kanske jag har en chans mot dig,jag som har så måååånga hästar under min..men väghållningen har den däremot...som sagt-en större modell av gokartsbil...ligger som slickat i kurvorna:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 februari 2008
#251
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:
väntar bara på en fil från Anna så jag kan skicka den te Dekaltrim....sen e det igång...du har ju nära o bra så du kan komma hämta din så fort vi fått dem:P
Hmm, kom-i-håg som en guldfisk... neutral

Har skickat filen nu iaf! smile

Tack för skryt över logo, även om jag inte är helt enig i att den var den bästa av förslagen. Hehe, det har nog de som läst i tråden inne på GGF's forum redan fått med sig. lol
Så Anna...vad vill du som tack?önskemål eller så köper jag något bara:P...fick filen igår och idag går den vidare till dekaltrim

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
172 Inlägg
7 februari 2008
#252
theangel6 skrev:
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:
väntar bara på en fil från Anna så jag kan skicka den te Dekaltrim....sen e det igång...du har ju nära o bra så du kan komma hämta din så fort vi fått dem:P
Hmm, kom-i-håg som en guldfisk... neutral

Har skickat filen nu iaf! smile

Tack för skryt över logo, även om jag inte är helt enig i att den var den bästa av förslagen. Hehe, det har nog de som läst i tråden inne på GGF's forum redan fått med sig. lol
Så Anna...vad vill du som tack?önskemål eller så köper jag något bara:P...fick filen igår och idag går den vidare till dekaltrim
Jag vill vinna över grabbarna! Kan du fixa det? big_smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 februari 2008
#253
Så..ska försöka få hem dem till Elmia så de som är där får sina då..men det blir en kostnad på 50 kronor var...så GGF får ta med dekaler till norge och dela ut så ni har dem när ni kör ner=)låter det bra?
Måste hitta ett ställe på Elmia där alla kan hämta sina dekaler och nyckelband som kommer vara på Elmia...resten får sina i Mjölby,om man inte bor nära oss för då kan vi lämna dem...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Skyracer
917 Inlägg
7 februari 2008
#254
theangel6 skrev:
Skyracer skrev:
Jag körde drifting på Gatebil förra året på Mantorp och tänkte köra i år igen, men vad jag förstår är detta något intern Garaget-grej på själva Gatebil?

Mvh
Håkan
Hej!Detta är en grej vi gjorde för att locka tjejerna fram...själv tackar jag ju inte nej till ett race mot en grabb..vilken tjej vill inte piska skiten ur en grabb:rolleyes:...detta är utanför Garaget grejen..vi tar emot bilar även utifrån...vi har däremot bett Chrizz att göra oss sällskap under Gatebil..sätta upp sitt tält och dylikt,för många medlemmar kommer härifrån och det finns många därute som aldrig hört talas om Garaget/Girlsgofast...just därför har vi en hemsida så även allmänheten kan ta del av detta och få en chans att vara med på något riktigt kul...
MVH Lotta
Låter som en kul idé, givetvis bör det vara lika intressant för tjejer som killar att köra på evenemang.
Men då kan jag åka dit som vanligt för att deltaga i "Gatebil" alltså. big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

1 752 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
#255
Skyracer skrev:
theangel6 skrev:
Skyracer skrev:
Jag körde drifting på Gatebil förra året på Mantorp och tänkte köra i år igen, men vad jag förstår är detta något intern Garaget-grej på själva Gatebil?

Mvh
Håkan
Hej!Detta är en grej vi gjorde för att locka tjejerna fram...själv tackar jag ju inte nej till ett race mot en grabb..vilken tjej vill inte piska skiten ur en grabb:rolleyes:...detta är utanför Garaget grejen..vi tar emot bilar även utifrån...vi har däremot bett Chrizz att göra oss sällskap under Gatebil..sätta upp sitt tält och dylikt,för många medlemmar kommer härifrån och det finns många därute som aldrig hört talas om Garaget/Girlsgofast...just därför har vi en hemsida så även allmänheten kan ta del av detta och få en chans att vara med på något riktigt kul...
MVH Lotta
Låter som en kul idé, givetvis bör det vara lika intressant för tjejer som killar att köra på evenemang.
Men då kan jag åka dit som vanligt för att deltaga i "Gatebil" alltså. big_smile

Mvh
Håkan
Så du är asså sugen på o ställa upp!?big_smile Då får jag snällt be om en anmälan med info till antingen mig eller Lotta isånna fall! roll big_smile

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Skyracer
917 Inlägg
7 februari 2008
#256
Kalle_Ponken skrev:
Så du är asså sugen på o ställa upp!?big_smile Då får jag snällt be om en anmälan med info till antingen mig eller Lotta isånna fall! roll big_smile

Mvh Kalle
Nu blev jag konfunderad. smile
Ja, jag tänkte köra Breisladd som förra året. big_smile
Så jag måste anmäla mig till er för att vara med på Gatebil 2008 på Mantorp?

Men enligt www.gatebil.se
"- Ta med din bil, ingen anmälan behövs"
"Biljetter köps enklast på plats vid ankomst till Mantorp Park!"
http://www.gatebil.no/index.php?pageid=267

Inte min mening alls att förstöra er tråd om den handlar om något särskilt Garaget-jippo på Gatebil, men jag behöver väl inte anmäla mig till er för att köra på Gatebil? big_smile

Mvh
Håkan
Senast redigerat av Skyracer (7 februari 2008)

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 februari 2008
#257
Skyracer skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Så du är asså sugen på o ställa upp!?big_smile Då får jag snällt be om en anmälan med info till antingen mig eller Lotta isånna fall! roll big_smile

Mvh Kalle
Nu blev jag konfunderad. smile
Ja, jag tänkte köra Breisladd som förra året. big_smile
Så jag måste anmäla mig till er för att vara med på Gatebil 2008 på Mantorp?

Men enligt www.gatebil.se
"- Ta med din bil, ingen anmälan behövs"
"Biljetter köps enklast på plats vid ankomst till Mantorp Park!"
http://www.gatebil.no/index.php?pageid=267

Inte min mening alls att förstöra er tråd om den handlar om något särskilt Garaget-jippo på Gatebil, men jag behöver väl inte anmäla mig till er för att köra på Gatebil? big_smile

Mvh
Håkan
Nope du behöver inte göra anmälan hos oss för att köra på Gatebil...endast om du vill delta i kampen mellan tjejer och killar!!!Hoppas det e svaret på din fråga.
MVH Lotta

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Skyracer
917 Inlägg
7 februari 2008
#258
theangel6 skrev:
Nope du behöver inte göra anmälan hos oss för att köra på Gatebil...endast om du vill delta i kampen mellan tjejer och killar!!!Hoppas det e svaret på din fråga.
MVH Lotta
Kanon, det vill jag ju givetvis också vara med på, då anmäler jag mig till kampen mellan Killar och Tjejer. Vet ett par tjejer som vill piska mig (ursäkta formuleringen) på banan. big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 februari 2008
#259
Skyracer skrev:
theangel6 skrev:
Nope du behöver inte göra anmälan hos oss för att köra på Gatebil...endast om du vill delta i kampen mellan tjejer och killar!!!Hoppas det e svaret på din fråga.
MVH Lotta
Kanon, det vill jag ju givetvis också vara med på, då anmäler jag mig till kampen mellan Killar och Tjejer. Vet ett par tjejer som vill piska mig (ursäkta formuleringen) på banan. big_smile

Mvh
Håkan
Japp...in med en anmälan hos mig eller Kalle dåtongue...så reggas du och är med i kampen:P...jag piskar gärna alla grabbarna...så bara se upp:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
#260
Skyracer skrev:
theangel6 skrev:
Nope du behöver inte göra anmälan hos oss för att köra på Gatebil...endast om du vill delta i kampen mellan tjejer och killar!!!Hoppas det e svaret på din fråga.
MVH Lotta
Kanon, det vill jag ju givetvis också vara med på, då anmäler jag mig till kampen mellan Killar och Tjejer. Vet ett par tjejer som vill piska mig (ursäkta formuleringen) på banan. big_smile

Mvh
Håkan
Hahaha alldeles utmärkt formulerat tycker jag!wink Du får mer än gärna säga till dom tjejerna att nu har dom verkligen sin chans till o få piska många pojkar!big_smile Så se till o få dom anmälda til ldet här med om dom nu inte redan är det!smile

Mvh
Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!


Sök