3245
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
7 februari 2008
#261
Tråkigt att du smälde bilen men kan säga dig att de gjorde jag me nu i tisdas
med en I*iot som öppnade dörren på en smal väg hade inte en schans att kuna väja för då hade jag frontat med en annan istället så blev att plöja dörren och pajja hela sidan på min bil men de va inte rs2an för då hade jag  ätit upp han som öppnade dörren..

Vist låter de dåligt av mig att smälla med den men hur ska jag veta att de satt en där som skulle kliva ut när jag svänger in på en gränd? och körde dock i 20-30km MAx efter som jag presic hade svängt in.

En fråga hur e det med reglerna ang korsningar och övergångställen får man pakera 1-2 metter efter de?


1 752 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
#262
RS2Micke skrev:
Tråkigt att du smälde bilen men kan säga dig att de gjorde jag me nu i tisdas
med en I*iot som öppnade dörren på en smal väg hade inte en schans att kuna väja för då hade jag frontat med en annan istället så blev att plöja dörren och pajja hela sidan på min bil men de va inte rs2an för då hade jag  ätit upp han som öppnade dörren..

Vist låter de dåligt av mig att smälla med den men hur ska jag veta att de satt en där som skulle kliva ut när jag svänger in på en gränd? och körde dock i 20-30km MAx efter som jag presic hade svängt in.

En fråga hur e det med reglerna ang korsningar och övergångställen får man pakera 1-2 metter efter de?
Minst 10 meter efter ett övergångsställe eller innan en korsning/utfart om jag inte minns helt galet! Skönt o höra att det inte var Rs2an iaf! Hoppas att ingen vart skadad bara!hmm

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
172 Inlägg
8 februari 2008
#263
theangel6 skrev:
Så..ska försöka få hem dem till Elmia så de som är där får sina då..men det blir en kostnad på 50 kronor var...så GGF får ta med dekaler till norge och dela ut så ni har dem när ni kör ner=)låter det bra?
Måste hitta ett ställe på Elmia där alla kan hämta sina dekaler och nyckelband som kommer vara på Elmia...resten får sina i Mjölby,om man inte bor nära oss för då kan vi lämna dem...
Låter perfekt det!

Får jag bara bilen klar i tid, så ställs den ut i J-spec's monter. Med tanke på att jag fick body kittet idag big_smile så tror jag nog att jag skall hinna klart i tid. smile
I såna fall skall jag ju stå i 4 dagar brevid min bil mer eller mindre hela tiden och då kan du lägga av dekaler och nyckelband hos mig. Ger mig iaf lite mer att pyssla med än att berätta hur många hk bilen har och vad det fortaste jag kört är... winklol

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#264
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:
Så..ska försöka få hem dem till Elmia så de som är där får sina då..men det blir en kostnad på 50 kronor var...så GGF får ta med dekaler till norge och dela ut så ni har dem när ni kör ner=)låter det bra?
Måste hitta ett ställe på Elmia där alla kan hämta sina dekaler och nyckelband som kommer vara på Elmia...resten får sina i Mjölby,om man inte bor nära oss för då kan vi lämna dem...
Låter perfekt det!

Får jag bara bilen klar i tid, så ställs den ut i J-spec's monter. Med tanke på att jag fick body kittet idag big_smile så tror jag nog att jag skall hinna klart i tid. smile
I såna fall skall jag ju stå i 4 dagar brevid min bil mer eller mindre hela tiden och då kan du lägga av dekaler och nyckelband hos mig. Ger mig iaf lite mer att pyssla med än att berätta hur många hk bilen har och vad det fortaste jag kört är... winklol
Jag kan hålla dig sällskap Anna:P....Kalle vill nog höra en hel om din bil så han vet vad han ska få piska av..hahaha:lol:...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#265
Nu kommer jag och hälsar Sandra med in i gänget!!!!!Grabbar-dags börja svettas nu!!!!En till som e helt galen om man läser hennes presentation här på garaget,har då en och annan licens;)
Sen har Håkan/Skyracer lämnat in en anmälan..
Så jag säger välkommen till Sandra och Skyracer!!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#266
RS2Micke skrev:
Tråkigt att du smälde bilen men kan säga dig att de gjorde jag me nu i tisdas
med en I*iot som öppnade dörren på en smal väg hade inte en schans att kuna väja för då hade jag frontat med en annan istället så blev att plöja dörren och pajja hela sidan på min bil men de va inte rs2an för då hade jag  ätit upp han som öppnade dörren..

Vist låter de dåligt av mig att smälla med den men hur ska jag veta att de satt en där som skulle kliva ut när jag svänger in på en gränd? och körde dock i 20-30km MAx efter som jag presic hade svängt in.

En fråga hur e det med reglerna ang korsningar och övergångställen får man pakera 1-2 metter efter de?
Sicken tur att du klara dig!!!!!
Om jag hinner Micke få dekalerna och nyckelbanden innan jag far upp till Stockholm om 2 veckor så kan jag ge dem till dig...
Har mailat med dekaltrim och inväntar svar om den riktiga kostnaden av dekalerna...vi får hoppas det blir billigare än 50 kronor var....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 072 Inlägg
8 februari 2008
#267
Får hoppas tiden kan gå fort nu till gatebil, ska bli roligt cool


Meister
6 763 Inlägg
8 februari 2008
#268
sik skrev:
Får hoppas tiden kan gå fort nu till gatebil, ska bli roligt cool
Jag hoppas att de tar lång tid.. Måste ju hinna klart med bilen innan men de ska inte vara några större problem big_smile


GirlsGoFast
172 Inlägg
8 februari 2008
#269
theangel6 skrev:
Nu kommer jag och hälsar Sandra med in i gänget!!!!!Grabbar-dags börja svettas nu!!!!En till som e helt galen om man läser hennes presentation här på garaget,har då en och annan licens;)
Sen har Håkan/Skyracer lämnat in en anmälan..
Så jag säger välkommen till Sandra och Skyracer!!!!!
big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile
Var just inne och hälsade Sandra och hennes mycket trevliga bimmer välkomna på teamet!
Hehe, ser ut som vi tjejer får en fiiiiiinfin förstärkning i henne!
big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Hehe, och kul att se dig med oxå Skyracer! Hoppas slippa se för mycket av dina baklysen förstås.. wink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 072 Inlägg
8 februari 2008
#270
camaro67 skrev:
sik skrev:
Får hoppas tiden kan gå fort nu till gatebil, ska bli roligt cool
Jag hoppas att de tar lång tid.. Måste ju hinna klart med bilen innan men de ska inte vara några större problem big_smile
Hehe ja så kan man se de oxå helt klart.. Då kan vi skjuta tiden så långt så Mazdan hinner bli färdig hmm
Ska bli gött å se hur skivorna och beläggen beter sig. Lika så Renault över lag. Har stora förväntningar på denna bil nu när folk påstår att den ska var jäkligt vettig på bana.. Tror mantorp har lite för långa rakor för att den ska passa in bra bara.. lol
172hk mot en skyline?? Öhhmm


Meister
6 763 Inlägg
8 februari 2008
#271
sik skrev:
camaro67 skrev:
sik skrev:
Får hoppas tiden kan gå fort nu till gatebil, ska bli roligt cool
Jag hoppas att de tar lång tid.. Måste ju hinna klart med bilen innan men de ska inte vara några större problem big_smile
Hehe ja så kan man se de oxå helt klart.. Då kan vi skjuta tiden så långt så Mazdan hinner bli färdig hmm
Ska bli gött å se hur skivorna och beläggen beter sig. Lika så Renault över lag. Har stora förväntningar på denna bil nu när folk påstår att den ska var jäkligt vettig på bana.. Tror mantorp har lite för långa rakor för att den ska passa in bra bara.. lol
172hk mot en skyline?? Öhhmm
Hehe den som ändå hade skivor... Om jag åker ut på banan så kommer jag att köra hårt där de finns stora sandfållor big_smile


1 072 Inlägg
8 februari 2008
#272
camaro67 skrev:
sik skrev:
camaro67 skrev:

Jag hoppas att de tar lång tid.. Måste ju hinna klart med bilen innan men de ska inte vara några större problem big_smile
Hehe ja så kan man se de oxå helt klart.. Då kan vi skjuta tiden så långt så Mazdan hinner bli färdig hmm
Ska bli gött å se hur skivorna och beläggen beter sig. Lika så Renault över lag. Har stora förväntningar på denna bil nu när folk påstår att den ska var jäkligt vettig på bana.. Tror mantorp har lite för långa rakor för att den ska passa in bra bara.. lol
172hk mot en skyline?? Öhhmm
Hehe den som ändå hade skivor... Om jag åker ut på banan så kommer jag att köra hårt där de finns stora sandfållor big_smile
lollol Skön inställning, du kommer sitta på förstasidan av Bilsport lollol


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#273
Mohahaha...jag vinner lätt med min måååååånga hästar jag har under min huv...eller inte...skrattar....borde vinna i trim vart fall...dekaltrim...hahaha

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

136 Inlägg
8 februari 2008
#274
Låter skoj, när är sista anmälningsdag? :)

Tänkte så man har lite tid på sig att fundera ut hur det blir med arbete, bil och lite små saker.
Man är ju lite av en tävlare så varför inte om man nu ändå ska ner liksom.

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!

1 072 Inlägg
8 februari 2008
#275
theangel6 skrev:
Mohahaha...jag vinner lätt med min måååååånga hästar jag har under min huv...eller inte...skrattar....borde vinna i trim vart fall...dekaltrim...hahaha
hehe vi får väll hoppas att alla turbobilar är/blir förkylda så de inte går så bra just under race´t big_smile


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#276
znurv skrev:
Låter skoj, när är sista anmälningsdag? smile

Tänkte så man har lite tid på sig att fundera ut hur det blir med arbete, bil och lite små saker.
Man är ju lite av en tävlare så varför inte om man nu ändå ska ner liksom.
Vi har inte satt nån sista anmälningsdag än...vi försöker bara hålla antalet tjejer vs killar på jämna nivå inför sluttampen...så fundera du...o jag väntar på din anmälan:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 februari 2008
#277
sik skrev:
theangel6 skrev:
Mohahaha...jag vinner lätt med min måååååånga hästar jag har under min huv...eller inte...skrattar....borde vinna i trim vart fall...dekaltrim...hahaha
hehe vi får väll hoppas att alla turbobilar är/blir förkylda så de inte går så bra just under race´t big_smile
Ja det får vi göra..Jag tycker jag borde vinna pris i större modell av gokartsbil:Phahaha..har väl samma effekt som en..får väl hoppas den nya motorn har tillräckligt att komma med:P..hinner jag ju testa ut..men det är trots allt inte där kraften ligger utan hur man kör...o då e ja ingen chicken:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Meister
6 763 Inlägg
8 februari 2008
#278
sik skrev:
camaro67 skrev:
sik skrev:

Hehe ja så kan man se de oxå helt klart.. Då kan vi skjuta tiden så långt så Mazdan hinner bli färdig hmm
Ska bli gött å se hur skivorna och beläggen beter sig. Lika så Renault över lag. Har stora förväntningar på denna bil nu när folk påstår att den ska var jäkligt vettig på bana.. Tror mantorp har lite för långa rakor för att den ska passa in bra bara.. lol
172hk mot en skyline?? Öhhmm
Hehe den som ändå hade skivor... Om jag åker ut på banan så kommer jag att köra hårt där de finns stora sandfållor big_smile
lollol Skön inställning, du kommer sitta på förstasidan av Bilsport lollol
De hoppas jag. De är för lite amerikanska bilar i den tidningen big_smile


1 072 Inlägg
8 februari 2008
#279
camaro67 skrev:
sik skrev:
camaro67 skrev:

Hehe den som ändå hade skivor... Om jag åker ut på banan så kommer jag att köra hårt där de finns stora sandfållor big_smile
lollol Skön inställning, du kommer sitta på förstasidan av Bilsport lollol
De hoppas jag. De är för lite amerikanska bilar i den tidningen big_smile
De har faktiskt börjat komma i Bilsporten, brukar ligga längst bak av nån anledning lol
Annars är det bara Volvo i varända jäkla utgåva *suck*


1 752 Inlägg
8 februari 2008
Trådstartare
#280
theangel6 skrev:
Anna_ skrev:
theangel6 skrev:
Så..ska försöka få hem dem till Elmia så de som är där får sina då..men det blir en kostnad på 50 kronor var...så GGF får ta med dekaler till norge och dela ut så ni har dem när ni kör ner=)låter det bra?
Måste hitta ett ställe på Elmia där alla kan hämta sina dekaler och nyckelband som kommer vara på Elmia...resten får sina i Mjölby,om man inte bor nära oss för då kan vi lämna dem...
Låter perfekt det!

Får jag bara bilen klar i tid, så ställs den ut i J-spec's monter. Med tanke på att jag fick body kittet idag big_smile så tror jag nog att jag skall hinna klart i tid. smile
I såna fall skall jag ju stå i 4 dagar brevid min bil mer eller mindre hela tiden och då kan du lägga av dekaler och nyckelband hos mig. Ger mig iaf lite mer att pyssla med än att berätta hur många hk bilen har och vad det fortaste jag kört är... winklol
Jag kan hålla dig sällskap Anna:P....Kalle vill nog höra en hel om din bil så han vet vad han ska få piska av..hahaha:lol:...
Haha värsta jag har hört!!big_smile Jag ska bara sitta vid min bil o glassa i solen hela dagen lång o lyssna på min nybyggda stereoanläggning i bilen då...cool Eller så kommer jag o (troligtvis Tobbe med:P) hålla mig kring Gatebilstältet o hålla span!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!


Sök