1700
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
20 februari 2008
#501
akakaboto skrev:
RS2Micke skrev:
Ja nu e det bara 4månader kvar;)

Skulle tipa på att jag tar häldre en go Köttbit och en kall ÖL istället för något race på torsdagen om jag åker ner dåhmm
säger som dig.. en öl å en flintastek å lära känna lite folk. smile hade vart så nice ju (= själv funderar ja inte på att åka ner, ja SKA ner. big_smile
Jo jag SKA me ner men vet inte än om de blir på torsdag eller fredag morgon..


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 februari 2008
#502
Anna_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:

Linköpings racen brukar ju alltid floppa pga för måna åskådare som ALDRIG fattar att man ska hålla avstånd från banan osv. Tvivlar på att de blir genomförda under Gatebil då det är ännu mer folk! Isf får man nog hålla det rätt så hemligt så man kan begränsa antal pers brevid racet.
Glöm inte att en del utav dom säkert är norrmän med, då blir det ännu svårare!winkbig_smile

Så kan jag säga att jag håller på o fiska efter ett helt gäng med grymma driftingbilar som verkar vara riktigt sugna på o komma! Väntar slutgilltigt svar från dom...så då får ni det inte lätt tjejr!wink
Bring them on, boys! coolbig_smile
cool...och så kom Elin in och joinade oss!!!Nu växer tjejlistan:P....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 februari 2008
#503
Vi köpte en bil till hem...funderar på att låna ut den så vi får ett tjejnamn till på listan...inte världens snyggaste men den funkar:P...så nån tjej som känner sig utmanad?Lånar ut våran bil dåtongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
20 februari 2008
#504
Har en kompis som kommer till gatebil om han och hans farsa hinner klart med projektet big_smile Porsche 993 Twin Turbo 650++hk big_smile den är riktigt fet ,

Kalle vad ska du göra med Eclipsen då? vi har garaget som rymmer 6 bilar om du behöver hjälp med bilen någon gång smile

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
20 februari 2008
#505
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Mr_Jetta skrev:

haha behöver väl inte fjäska för mormor för det tongue + mormor tycker jag borde köra etanol pga att det är bättre för naturen.. dom som sover på området missar ju racen i lkpg på kvällen big_smile
Haha gött då!:DVilken adress bor hon på då?tongue se om jag kan gissa mej till vem det är...smile Race i Lkpg på torsdagskvällen sen asså?
Linköpings racen brukar ju alltid floppa pga för måna åskådare som ALDRIG fattar att man ska hålla avstånd från banan osv. Tvivlar på att de blir genomförda under Gatebil då det är ännu mer folk! Isf får man nog hålla det rätt så hemligt så man kan begränsa antal pers brevid racet.
vi körde flera gånger förra året utan åskådare smile men då kan man inte räkna med typ 100 bilar , vi var väl 10-15 bilar som brukade åka ner på vardagskvällar och körde smile allt går bara det är rätt folk

1 779 Inlägg
20 februari 2008
#506
Mr_jetta ni kan få ta in min bil i erat garage och lacka om den smile hehe..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 072 Inlägg
20 februari 2008
#507
Mr_Jetta skrev:
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha gött då!:DVilken adress bor hon på då?tongue se om jag kan gissa mej till vem det är...smile Race i Lkpg på torsdagskvällen sen asså?
Linköpings racen brukar ju alltid floppa pga för måna åskådare som ALDRIG fattar att man ska hålla avstånd från banan osv. Tvivlar på att de blir genomförda under Gatebil då det är ännu mer folk! Isf får man nog hålla det rätt så hemligt så man kan begränsa antal pers brevid racet.
vi körde flera gånger förra året utan åskådare smile men då kan man inte räkna med typ 100 bilar , vi var väl 10-15 bilar som brukade åka ner på vardagskvällar och körde smile allt går bara det är rätt folk
10-15 bilar räcker långt bara det finns förare som bjuder på´t lite.


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 februari 2008
#509
RS2Micke skrev:
hitta den här i min gäst bok *L*

http://rejsa.nu/bana_info.asp?mantorp
hahah...då kan du sitta o öva hur du ska ta kurvorna...såg att hela banan va med...det e ju inte helt rätt;)...på flygfotot altså..en del e bort taget o där kommer nog konbanan hamna..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

?
1 038 Inlägg
20 februari 2008
#510
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:
hitta den här i min gäst bok *L*

http://rejsa.nu/bana_info.asp?mantorp
hahah...då kan du sitta o öva hur du ska ta kurvorna...såg att hela banan va med...det e ju inte helt rätt;)...på flygfotot altså..en del e bort taget o där kommer nog konbanan hamna..
Kommer dom köra konbanan på banan roll kommer den inte vara typ på depå parkeringen?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 februari 2008
#511
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:
hitta den här i min gäst bok *L*

http://rejsa.nu/bana_info.asp?mantorp
hahah...då kan du sitta o öva hur du ska ta kurvorna...såg att hela banan va med...det e ju inte helt rätt;)...på flygfotot altså..en del e bort taget o där kommer nog konbanan hamna..
Kommer dom köra konbanan på banan roll kommer den inte vara typ på depå parkeringen?
En del av banan används inte längre...den gamla delen som vi säger....där kommer konbanan hamna...inte på den riktigt banan..mohahaha...hur skulle det se ut?lol

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

?
1 038 Inlägg
20 februari 2008
#512
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:

hahah...då kan du sitta o öva hur du ska ta kurvorna...såg att hela banan va med...det e ju inte helt rätt;)...på flygfotot altså..en del e bort taget o där kommer nog konbanan hamna..
Kommer dom köra konbanan på banan roll kommer den inte vara typ på depå parkeringen?
En del av banan används inte längre...den gamla delen som vi säger....där kommer konbanan hamna...inte på den riktigt banan..mohahaha...hur skulle det se ut?lol
Den långa kurvan nere i skogen du menar  big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

282 Inlägg
21 februari 2008
#513
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:
hitta den här i min gäst bok *L*

http://rejsa.nu/bana_info.asp?mantorp
hahah...då kan du sitta o öva hur du ska ta kurvorna...såg att hela banan va med...det e ju inte helt rätt;)...på flygfotot altså..en del e bort taget o där kommer nog konbanan hamna..
Japp:) nu har man ju inskaffat slicks så ska väl gå lite bättre hoppas ja big_smile

Om jag inte råkar inskaffa mig en Driffting bil istället  hmmcool
Senast redigerat av RS2Micke (21 februari 2008)


282 Inlägg
21 februari 2008
#514
Ni som funderar på att åka ner på torsdagen vilken tid typ kommer ni vara där nere?


GirlsGoFast
1 000 Inlägg
21 februari 2008
#515
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Evo-Danne skrev:

Kommer dom köra konbanan på banan roll kommer den inte vara typ på depå parkeringen?
En del av banan används inte längre...den gamla delen som vi säger....där kommer konbanan hamna...inte på den riktigt banan..mohahaha...hur skulle det se ut?lol
Den långa kurvan nere i skogen du menar  big_smile
AAAAA...den menade jag..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Bilnörd...
310 Inlägg
21 februari 2008
#516
RS2Micke skrev:
Ni som funderar på att åka ner på torsdagen vilken tid typ kommer ni vara där nere?
Vi åker ner på torsdagkvällen. Vi slutar jobbet 16 och sedan ska väl alla hem och hämta packning, husvagn och dragbil ska hämtas och sedan åker vi väl ner. Skulle tippa på att vi inte kommer från Södertälje förrän vid typ 19-tiden... Det brukar ta tid när man är många tjejer... roll

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

1 752 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#517
Mr_Jetta skrev:
Har en kompis som kommer till gatebil om han och hans farsa hinner klart med projektet big_smile Porsche 993 Twin Turbo 650++hk big_smile den är riktigt fet ,

Kalle vad ska du göra med Eclipsen då? vi har garaget som rymmer 6 bilar om du behöver hjälp med bilen någon gång smile
Hehe fy fan!big_smile du får åka o hjälpa till dom då så den blir klar alldeles lagom sen!big_smile

Åhh det lät ju onekligen ganska så trevligt!big_smile ska ju hända en del med den hoppas jag, tjänar ju inte allt för mycket när man jobbar typ 60% på Posten tyvärr...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

282 Inlägg
21 februari 2008
#518
Sandra skrev:
RS2Micke skrev:
Ni som funderar på att åka ner på torsdagen vilken tid typ kommer ni vara där nere?
Vi åker ner på torsdagkvällen. Vi slutar jobbet 16 och sedan ska väl alla hem och hämta packning, husvagn och dragbil ska hämtas och sedan åker vi väl ner. Skulle tippa på att vi inte kommer från Södertälje förrän vid typ 19-tiden... Det brukar ta tid när man är många tjejer... roll
oki .. så du ska köra på släpp ner?
kanske kan samåka ner då.?
Hur många blir ni som åker?


Bilnörd...
310 Inlägg
22 februari 2008
#519
RS2Micke skrev:
oki .. så du ska köra på släpp ner?
kanske kan samåka ner då.?
Hur många blir ni som åker?
Får jag tag i ett släp så blir det nog att jag trailar bilen. Fast med dragbil så syftade jag mer på husvagnen... Vi blir 6-7 tjejer. Eventuellt 3 bilar. Kanske en kille som följer med om han fått ordning på sin bil.
Samåkning låter som en bra idé!

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

1 779 Inlägg
23 februari 2008
#520
sandra,ska ni vara meed å grilla hos kalle på kvällen eller big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum


Sök