2643
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#581
RS2Micke skrev:
Vafan man kan sova i tält ju *L*

Danne de e lugnt jag fixar ett party tält så fixar du grillen så har vi ju stereon i bilen så vi fixar ett grymt PARTY På campingen, behövs de folk tar vi bilarna ett var och plockar upp lite folk *L*

Nu har man köpt Riktiga Banslicks kommer dock att få köra lugnt tills jag har fått upp ca 90 Grader på däcken sen e de ful Rulle:lol: som gäller tills man åker av wink

Någon som behöver 2st Dunlop banslicks 235/610/r17 ? 500:- St
Hehe ska bli spännande o se vem som kan fixa grymmaste partyplatsen tycker jag...cool Undra om man själv ska försöka fixa nått eller om man ska slagga hemma?tongue Eller nån som har en extra plats över för ung o rar 20 halvbonde från Mantop?lol

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
172 Inlägg
24 februari 2008
#582
Jag sätter gärna på en dekal på min bil oxå! Med lite tur så hinner det komma ut reportage om den i en av de större biltidningarna innan Mantorp och som vi alla vet: Gratis reklam är gott! big_smile

Grillfest på torsdag kommer nog bli tufft för tjejerna från Norge. Vi kommer säkert inte ner förrän ganska sent på torsdagskvällen vill jag tro. För de flesta håller det med att ta fredagen ledig, så därför rullar vi säkert inte från Oslo förrän runt 17,00 gissar jag.

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#583
Anna_ skrev:
Jag sätter gärna på en dekal på min bil oxå! Med lite tur så hinner det komma ut reportage om den i en av de större biltidningarna innan Mantorp och som vi alla vet: Gratis reklam är gott! big_smile

Grillfest på torsdag kommer nog bli tufft för tjejerna från Norge. Vi kommer säkert inte ner förrän ganska sent på torsdagskvällen vill jag tro. För de flesta håller det med att ta fredagen ledig, så därför rullar vi säkert inte från Oslo förrän runt 17,00 gissar jag.
Det vore ju kals!big_smile

Hehe ni kör väll ändå snabba bilar eller vad är det frågan om...?wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

?
1 038 Inlägg
24 februari 2008
#584
Kalle_Ponken skrev:
RS2Micke skrev:
Vafan man kan sova i tält ju *L*

Danne de e lugnt jag fixar ett party tält så fixar du grillen så har vi ju stereon i bilen så vi fixar ett grymt PARTY På campingen, behövs de folk tar vi bilarna ett var och plockar upp lite folk *L*

Nu har man köpt Riktiga Banslicks kommer dock att få köra lugnt tills jag har fått upp ca 90 Grader på däcken sen e de ful Rulle:lol: som gäller tills man åker av wink

Någon som behöver 2st Dunlop banslicks 235/610/r17 ? 500:- St
Hehe ska bli spännande o se vem som kan fixa grymmaste partyplatsen tycker jag...cool Undra om man själv ska försöka fixa nått eller om man ska slagga hemma?tongue Eller nån som har en extra plats över för ung o rar 20 halvbonde från Mantop?lol
Har ju party tält som ja tänkte skulle stå vid bilen vid utställningen, så man har lite skugga till vovvarna


Har ju tillgång till ett 5*8m men så jävla jobbigt att sätta upp så de får bli ett mindre med ner...

Tyvärr så är det någ fullt i våran vagn beroende på hur många hundar som följer med ner smile

Du får väl hoppas att han som skull låna husbil får det, hade ju 4platser över, men dom kke bara är över för tjejer tongue

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#585
Hahaha kanske slår upp ett eget två-manna tält då!big_smile ska jag ha eget disco som ingen annan får komma påtongue Om man inte frågar snällt...cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
24 februari 2008
#586
kalle vad ingen annan  får komma in :o

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#587
akakaboto skrev:
kalle vad ingen annan  får komma in :o
Okej bara du som inte behöver fråga då! Men alla andra måste böna o be för o komma in till vårat disco! cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
172 Inlägg
24 februari 2008
#588
Kalle_Ponken skrev:
Hehe ni kör väll ändå snabba bilar eller vad är det frågan om...?wink
Kör aldrig för fort på allmänna vägar... roll big_smile

Nja, du vet väl hur vi tjejer är... Kissepaus, matpaus osv. Har man inte en väldigt välfylld skalle, så kan det för somliga (tro för all del inte att jag syftar på mig själv wink) bli lite rundgång om man kör för länge med 3" i en riskokare. roll Räknar inte med att vi är framme förrän 22-23-tiden någongång. cool

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 779 Inlägg
24 februari 2008
#589
hmm tongue ska ni inte lägga upp bild på mig på hemsidan med så alla vet hur ja ser ut med big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#590
akakaboto skrev:
hmm tongue ska ni inte lägga upp bild på mig på hemsidan med så alla vet hur ja ser ut med big_smile
Vart du glad nu!?big_smile Om du vill ha en bild med så är det bara o meijla Lotta om det vettu!winkbig_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
24 februari 2008
#591
hahaha hon kan lägga upp en fin bild på mig sen efter elmia big_smile haha

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
25 februari 2008
#592
dee nice att få en egen flik på hemsidan. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Fotograf
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#593
hahah du ser riktigt cool ut på bilden;D

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

1 779 Inlägg
25 februari 2008
#594
hehe du ska bara veta hur cool jag e. big_smile men du skulle sätt mig efter min långa arbetsdag i torsdags. tongue jobba mellan 07.00-01.30 sen upp 06.00 igen för att jobba big_smile hahaa då va ja en speedad powerking råtta typ big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Fotograf
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#595
hahaha jag sponsra dig med en plata powerkring nästa gång;D

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#596
akakaboto skrev:
dee nice att få en egen flik på hemsidan. big_smile
Nu håller nog alla som ska med reda på vem är våran Don Juan...vi kunde bara inte låta bli att lägga in det han skrev i sitt info...lol..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#597
Anna...maila din adress så skickar jag upp dekal åt dig:P

Phat design ger alla deltagarna ett erbjudande på framrutebårder...500 kr/bil...han gör dem enligt era önskemål och tar med dem eller sänder ner dem till dem som vill ha....(bården kostar runt 700-1000kr /Bil)...ta chansen att få en fräck framrutedekal till ett bra pris...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
25 februari 2008
#598
Får jag låna husbilen måste ni ju nästan komma över ta ett par kalla med oss , har en vana att alltid vara värst så får väl bli något jätte-partytält big_smile

Och kalle inte ska du behöva sova i tält , finns ju plats i husbilen om jag får låna den big_smile

ska prata med honom i veckan
Senast redigerat av Mr_Jetta (25 februari 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 februari 2008
#599
På torsdag har vi möte med Mantorp Park och efter det kommer på både första sidan på tråden och hemsidan att uppdateras...
Tack för att ni har tålamod att vänta på all info...tycker synd om Micke på Mantorp när jag ringer o tjatar:P..men vill ju kunna ge pris och dylikt till alla deltagare...
Sen kommer vi få en kontaktperson från norska temat Gatebil som kommer hjälpa oss i Mantorp.
Vi har fått positiva reaktioner från det norska gatebil...det är väldigt skönt att höra...tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

kevlar_soul
25 februari 2008
#600
Fan vad skojsigt! smile Bra jobbat!!


Sök